-
הודעות
239 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי mike2301
-
שרון פוגש צפון - יום כייף ותצוגת רכבים בקאנטרי בזכרון - 29.08.2015
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
שלמה, יש עוד הרבה תמונות אתה מוזמן לראות באתר שלי, קישור בחתימה. אבל לא צריך לראות תמונות, זה קרוב לך, פשוט תגיע- יש לך רכבים יפים מאוד שכל אחד ישמח לראות -
שרון פוגש צפון - יום כייף ותצוגת רכבים בקאנטרי בזכרון - 29.08.2015
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
-
שרון פוגש צפון - יום כייף ותצוגת רכבים בקאנטרי בזכרון - 29.08.2015
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
-
מועדון ה 5 סניף הצפון - קפה ומכוניות אספנות 28.8.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של איתמר שורקי בתוך רכבי אספנות
תודה על השיתוף בתמונות -
מועדון החמש מזמין להשקת פורד מוסטנג 1966, בסניף המועדון בשרון / נתניה , ב-28.8.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
הייתה השקה ענקית ומדהימה, תודה לרון אקרמן ששידר בשידור חי סרטונים ממהשקה באפליקציית פריסקופ, הרגשתי כאילו הייתי שם! נתראה היום בשרון פוגש צפון! -
שרון פוגש צפון - יום כייף ותצוגת רכבים בקאנטרי בזכרון - 29.08.2015
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
נהנה, מגיע ומצלם- והפעם, אני אשקיע בתמונות קצת עריכה, תבואו עם הרכבים הכי פוטוגניים! -
נוסעת, משופצת יפהפה, פעם הבאה אני שם, אולי אפילו היום או מחר, אם לא שבוע הבא בטוח ואני מצלם לך
-
איזה יופי של שיפוץ, שאפו! בסוף אוקטובר יהיה במוזיאון אגד שוקעתיק של מועדון החמש למרות שאני חושב שיש סבירות נמוכה מאוד שתמצא שם חלון נהג ל403. תהיה השקה כשהשיפוץ יסתיים?
-
אתמול נצפתה בתל אביב פורד תנדרבירד אדומה ודי מלוכלכת שנת 1967/8 וברמת השרון נצפתה בשבת לנצ'יה אדומה חבל שבשני המקרים הייתי בלי מצלמה...
-
-
יש עוד תמונות הם פשוט לא עולות משום מה
-
היום אני הולך למפגש השפלה בנס ציונה, בשירשור אני יעלה את התמונות, כמו כן גם בפייסבוק בקבוצה של המועדון. היום מפגש מיוחד, במפגש משיקים פרינץ 1000. השקה קטנה של הסניף, ולא גדולה של המועדון אבל יהיה נחמד. כולם מוזמנים!
-
כתבה יפה ומעניינת תודה על השיתוף
-
מפגש השרון בגעש - 14.08.2015 - חברים, רכבים ותמונות!
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
תודה רבה! אני אבריז גם שבוע הבא. נוסע לשפלה. אבל בעוד שבועיים אהיה גם אהיה. -
מפגש השרון בגעש - 14.08.2015 - חברים, רכבים ותמונות!
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
יש עוד תמונות? -
מפגש השרון בגעש - 14.08.2015 - חברים, רכבים ותמונות!
mike2301 פרסם הודעה בנושא של אבי נוף בתוך רכבי אספנות
בהצלחה במפגש, אני לא יכול לבוא לצערי... אחכה לתמונות! -
חבר מועדון החמש בני לוי משיק רולס רויס סילבר שדואו בחוות אלנבי ב-4.9.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
מסל טוב בני על סיום השיפוץ, הרבה הנאה בהנעה, מחכה לראות את הרכב, ומגיע לצלם.
