Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. תודה על השיתוף
  2. כל הכבוד, נראה מדהים
  3. היי צביקה. יש התקדמות? תמונות? מועד להשקה?
  4. מסע יפה. כל הכבוד לחברים ולרכבים!!!! אהבתי את הפונטיאק האפורה (ילידת שנות החמישים) כל הכבוד למארגנים, לסמדר ולכל המועדון. בני- מאחל החלמה מהירה לפלקון. לפי התמונות פה ובפייסבוק רואים שהיה אחלה טיול.
  5. mike2301

    Classic Cars in Israel

    אני אוהב רכבי אספנות ואוהב לצלם. אשמח לנהל פרויקט כזה בשיתוף עעם מועדון החמש. בינתיים אפשר לראות תמונות של הרבה רכבים באתר שלי- קישור בחתימה. בינואר תהיה לי מצלמה מקצועית ואני אשמח לצלם ולעשות גלריה וירטואלית! מיכה
  6. רכב מיוחד מאוד!!!! כבוד ליעקב!!! ישר כוח
  7. התמונות שלי מהאירוע נמצאות כאן: http://asfanoot.weebly.com/1508150014971497150214931514-23102015.html דוגמיות:
  8. תודה על התמונות
  9. mike2301

    VW T2 חד-קבינה

    יפה מאוד!
  10. כולם תגיעו! יש מטרה- רוצים לשחזר את המגה השקה שהייתה בפעם הקודמת בחוות אלנבי. מכין את המצלמה ( או נכון יותר הטלפון כי המצלמה מתה... )
  11. תודה על השיתוף בתמונות. התנדרבירד מאוד יפה, חבל שלא הגיע לרמת גן, והשיפוץ מצוין- כל הכבוד לצפוניים
  12. היה מפגש ענק, חבל שאתה לא מעלה פה את הכל ממליץ לראות בפייסבוק, תמונות יפות
  13. איך מתקדם השיפוץ?
  14. מרקורי ופולקסוואגן: (ואני יודע שאין שום קשר בין השניים אבל כבר לא נשארו הרבה תמונות, אבל הרבה יצרנים אז אני משלב כדי לא "לחפור" בתגובות)
  15. mike2301

    קרליל 2015 - גשם וקר

    יפה מאוד, תודה על השיתוף בתמונות
×
×
  • תוכן חדש...