Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. שמחתי להכיר ולהשתתף, כמו שאבי כתב אגיע כמעט כל שבוע, ואעלה תמונות לפורום.
  2. תודה על השיתוף בתמונות
  3. תמונות... לאן נעלמו אודליה ושלמה
  4. אריק תודה על השיתוף בתמונות.
  5. חברותא נעימה מאוד תמונות של אריק מטפלים במנוע של הפיג'ו של אבי היה כיף מאוד, אבוא לבקר שוב, תודה לאבי נוף ואריה עינב על הטרמפים הלוך ושוב. ותודה לכל שאר החברים שבלעדיהם לא היה המפגש כה נהדר!
  6. מגיע, נהנה ומצלם
  7. איזה כיף!!! עוד אירוע סוף קיץ מתקרב, אני מקווה שהשנה כמו שכתוב לעיל יהיה רונדו כמו בשנים קודמות, הוא חסר מאוד שנה שעברה... מקווה לכמה שיותר כלי רכב. * רעיון שלי הוא לעשות אירוע ענק בשיתוף מועדונים אחרים, זה יגדיל מאוד את נפח התצוגה, תשקלו את ההצעה)
  8. תנסה להעלות תמונות בקבוצה של מועדון החמש בפייסבוק, שם זה פשוטולוקח כמה דקות
  9. שברולט קורבט, שברולט chevelle, פונטיאק פיירבירד, פורד מוסטנג
  10. תודה רבה על השיתוף בתמונות, מפגש מאוד יפה, עלו והצליחו. ברכות למחמוד, השיפוץ מצויין והאוטוביאנקי יפהפיה, אולי יצא לי לבוא באוגוסט
  11. הם העלו תמונות לפייסבוק
  12. איזה יפהפיה הטריומף, אני יבוא שבוע הבא, תמסרו לבעלים שיבוא אני פשוט חייב לראות ולצלם.... אריק תודה רבה על השיתוף בתמונות
  13. אני אכתוב את אלה שיש להם הרבה חלפים, כי לגבי התחזוק אין לי רכב אספנות ואף פעם לא הייתה לי אמריקאית אז בזה אני פחות יכול לעזור, סליחה. הנפוצות הן: קורבט,מוסטנג, שבי בל אייר, פורד ת'נדרבירד, קאדילאק דהוויל, מרקורי קומט, שברולט קמרו, פלימוט ווליאנט, פונטיאק פיירבירד, אולדסמוביל ג'טסטר... זה מה שאני חשבתי עליו, חכה לעוד תשובות נ''ב: הדגמים שאמרתי יש אותם גם עם גג נפתח וגם גג רגיל
  14. יש עדיפויות לשנות יצור?
  15. מזל לרגל שנה לסניף הצפון, מפגשים יפים מאוד והיו השקות נהדרות- המשיכו כך!
  16. תמונות יפות מאוד, תודה על השיתוף. ההארלי יפהפיה, ברכות לאסף.
  17. אירוע יפה מאוד, מכוניות יפהפיות
  18. עדיין מחכים
×
×
  • תוכן חדש...