Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה, יוחאי,

 

אבל כיון שהתמונה בשחור-לבן, אי אפשר לדעת אם המכונית ירוקה או כחולה.

עכשיו שאני יודע שזאת של הגנן הירושלמי (אשר גר בעמינדב) היתה ירוקה, עדיין לא ברור אם זאת המכונית.

 

64-058 היא בוודאות ה"פורד" שהיתה של יואכים לוין (אצלו היא היתה כחולה), השאלה אם אכן היא הגיעה לידיו מאדון שרייבמן הגנן..(ואם כן, כנראה נצבעה ע"י יואכים).

עודד

פורסם

" ערב אחד התקשר אלי אדון לוין ואמר "מיסטר סילבה, מצאתי, יש

כבר בבית אאוטו פורד מודל A, אוי איזה יופי

תבוא אצלי מהר!”. קולו נשמע כקולה של יולדת

שזה עתה הביאה ילוד לאוויר העולם. מה לאמר,

פיצוץ של שמחה, הנאה, גאווה ובעיקר התרגשות.

והכל לפתע בעברית. אדון לוין עשה את הבלתי

יאומן. הוא קנה מהגנן של עירית ירושלים את

הפורד, מודל A קופה קונורטיבל שלו משנת 1932.

אדון לוין התגלה כקוסם - ממש וודו!!.

 

 

כל העולם, כולל עבדכם הנאמן, רדף, חיזר, ליקק,

דיבר, בכה התחנן ומה לא, בפני אותו גנן ירושלמי

בנושא העברת הבעלות על הפורד שלו.

 

 

רק אדון לוין הצליח - ללא קושי לדבריו. נראה

שאדון לוין נמצא עמו אותו גנן כמתאים ביותר,

מכל ה"עדר", לקבל למשמרת ולבעלות את רכבו

האהוב. שכן אותו פורד שימש את הגנן בעבודתו

היומיומית כשהוא נושא את כלי העבודה, שתילים

ושאר ירקות, בתא הכסא המתקפל באחורי הפורד

- במשך עשרות בשנים."

מתוך "מה יש לך אדון לוין" מאת יורם סילבר, "האוטומוביל" 48, עמ' 20, אפריל 2002.[ATTACH=CONFIG]464091[/ATTACH]

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

בלא ספק זו המכונית, היא נצבעה לכחול, המודל הרשום במשרד הרישוי 1930.

היא ללא טסט משנת 1995 והיא אכן בכרם...

 

יש לי תמונה שלה בביקור מועדון ה-5 בירושלים בחניה של מלון הילטון אי שם בשנות השמונים.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...