Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטח כבר דובר אבל i35 או i30?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

לאחר טוטאלוס של הפורטה אנחנו בדילמה קשה.

מתלבטים בין i35 נגד i30.

אני אוהב את הראשונה והיא את השניה.

מה עושים?

צריכת דלק?

זריזות? (חשוב לי)

חווית נהיגה?

תודה רבה לכם העוזרים :)

פורסם

חווית נהיגה דיי אנמית בשתיהן, הגה אילם לחלוטין בI35.

מנוע ותיבת הילוכים כנראה זהים בשתיהן, הI30 קצת יותר מהירה (הפרש קטן) , בI35 אתה מקבל תא מטען גדול יותר.

בI35 יש גם יציאות מיזוג לאחור.

אני בעד הI30.

פורסם

ה-I30 נוחה ומרוסנת יותר, כנראה בזכות מתלה אחורי רב חיבורי מתקדם יותר מזה של ה-I35.

אני אישית מעדיף האצ'בקים בגלל שלדעתי הם נראים יותר טוב, תמרוני חניה פשוטים יותר ותא מטען שימושי יותר.

 

מה התקציב שלכם? למה לא פורטה נוספת? הן נמכרות בד"כ במחיר נמוך יותר מצמד היונדאים.

פורסם

היי תודה על התגובות המושקעת.

אני בעד לחזור לפורטה אבל כמו שכולנו יודעים בסוף האישה מחליטה.

במקרה הזה בא לה להתחדש ולראות בחניה ולהרגיש רכב אחר ולא לחזור לפורטה.

אנחנו בתקציב של עד 65k.

×
×
  • תוכן חדש...