Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכנה כמו כל אוטם, שטיפה טובה, מעבר עם פלסטלינה (או מטלית פלסטלינה) יבוש הרכב טוב לשים לב שהרכב מיובש היטב (אחרת היישום החומר יהיה קשה וישארו סימנים) ויישום החומר. ריסוס בכמות מתונה על ספוג היישום ובתנועות ישרות מעבר על פח הרכב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא מכיר את המוצר, נשמע מעניין מאוד וזול ביותר בשביל מה שמציע. נראה לי שאקנה גם.

 

SCIPO - פרט קצת על היישום שלו - לא כדאי על אפליקטור מיקרופייבר? עם מה היית מורח אותו ואחרי כמה זמן לנגב? לפי איש כהה מעלה אני מבין שלא על רכב רטוב.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
הכנה כמו כל אוטם, שטיפה טובה, מעבר עם פלסטלינה (או מטלית פלסטלינה) יבוש הרכב טוב לשים לב שהרכב מיובש היטב (אחרת היישום החומר יהיה קשה וישארו סימנים) ויישום החומר. ריסוס בכמות מתונה על ספוג היישום ובתנועות ישרות מעבר על פח הרכב.

 

תודה על ההסבר :)

אגב ישנה איזו בעיה לשים ווקס מעל(להגנה נוספת) או שאין צורך :o

פורסם

אין מניעה, לחיזור הברק מיישם סונקס BSD.

אני קניתי אותו בגרמניה והוא הגיע בסט עם פד מיקרופייבר חצי צהוב חצי לבן ומטלית,לא יודע איך הוא מגיע בארץ.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אין מניעה, לחיזור הברק מיישם סונקס BSD.

אני קניתי אותו בגרמניה והוא הגיע בסט עם פד מיקרופייבר חצי צהוב חצי לבן ומטלית,לא יודע איך הוא מגיע בארץ.

 

פדים ומטליות לא חסר לי בלי עין הרע :)

BSD יש גם, טוב נזמין, במיילה תיכננתי חידוש אוטם לשבוע הבא :)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אחרי שימוש בשמפו "ללא ניגוב" Sonax Xtreme על שני רכבים שאחד עבר ניגוב רגיל שני ללא ניגוב.

ברכב ללא הניגוב נשארו מלא סימני מים. נכון אין סימני סבון...כפי שהובטח.

 

נכון שהכוונה ללא ניגוב זה במקרה והסבון יתייבש אבל לקחתי סתם הימור לנסות בלי ניגוב בכלל.

כנראה שאין קיצורי דרך.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לא יודע אם זה מיותר כי זה נועד לאנשים ששוטפים את הרכב במקום פתוח וחם

מה שגורם לשמפו להתייבש. דווקא יכול להיות לו ערך מוסף במקרים כאלו. מעבר לזה מבחינת תוצאה עדיין לא יכול לומר -רק בשעות הדמדומים אדע.

פורסם

האוטם חביב מאוד. יישמתי אצלי אך עדיין רחוק מלהסיק מסקנות.

 

השמפו אקסטרים נחמד, יתרון שיש כוסית מדידה בחלק תחתון.

יכולת ניקוי טובה. לא ראיתי משהו מיוחד מעבר.

השמפו הרגיל לדעתי עדיין משתלם יותר

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

מאז שראיתי שזה משתלם עברתי לקניית גלונים מאמזון, כמעט 2 ליטר מאקסי סאדס II ב 120 שקל

 

יש משהו משתלם לסונקס בגלונים?

Opel Adam S 2017

פורסם
האוטם חביב מאוד. יישמתי אצלי אך עדיין רחוק מלהסיק מסקנות.

 

השמפו אקסטרים נחמד, יתרון שיש כוסית מדידה בחלק תחתון.

יכולת ניקוי טובה. לא ראיתי משהו מיוחד מעבר.

השמפו הרגיל לדעתי עדיין משתלם יותר

 

 

 

האמת רכשתי את האוטם של הסונקס כי חשבתי שהוא דומה בפעולה שלו ל BSD

כי לא ממש קראתי עליו לפני. זו הייתה קניה מהירה אצל אבי חלפים כי בכלל באתי למשהו אחר

ויצאתי עם מוצרי דיטיילינג. (זה כמו מגנט עבורנו)

 

לגבי השמפו? דווקא מנקה לא רע בכלל. (אבל זה עוד מוקדם כי לא צברתי איתו מספיק קילומטרים)

פורסם

ניסיתי את השמפו של סונקס אקסטרים. כזה-

http://www.apexmotors.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-2-%D7%91-1-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-sonax

 

פייר? התאכזבתי. ביחס למגוויירס מידת החלקלקות שלו נמוכה עד לא קיימת. אלמלא מעט קצף בדלי לא הייתי מנחש שיש בכלל סבון.

 

דיללתי לפי ההוראות, 30 מ"ל ל10 ליטר.

 

אנסה להגדיל את הדילול בתקווה לקבל תוצאה טובה יותר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני שאני מתחיל טיפולי דיטיילינג על הרכבים בבית -רציתי לדעת אם מישהו ניסה ליישם

את sonax polymer net shield מעל PL?

http://www.sonax.com/Products/Xtreme-Series/(search)/1/(so)/10/(node)/21028/222100-SONAX-XTREME-Protect-Shine-Hybrid-NPT

 

הבנתי שהיישום של sonax לא קל, אז לפני שאכנס "להרפתקה" הזו אשמח לדעת אם מישהו ניסה את השילוב הנ"ל? את sonax אני אנסה גם לבד -אבל על רכב אחר אני רוצה ליישם את השילוב עם PL. (כרגיל סקרנות/בדיקות שלי)


×
×
  • תוכן חדש...