Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאני מחובבי ONR אני חייב כל כמה שבועות להעביר שמפו על הרכב- זה ניקיון שונה לגמרי.

 

אכן סונקס עושים מוצרים מהשורה הראשונה, לצערי/ניסיוני לא בתחום השמפו. יחד עם זה השמפו האדום

והפשוט שלהם הכי יעיל/מושלם לפני טיפולי דיטיילינג.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוגב, ה-npt (בדומה לpns, שאותו ניסיתי - מוצר זהה לחלוטין של סונקס עם הבדל יחיד של זמני המתנה) יושב אך ורק על פח נקי לחלוטין, מחייב בונדינג ישיר עם הצבע.

הוא לא יחזיק מעל שום אוטם כזה או אחר.

המריחה לא קלה אך גם לא בעייתית, עשה זאת ביום שבו הטמפרטורות לא לוהטות כמו היום, התמקד על מקטעים קטנים ונגב לאחר המתנה קצרה.

עשה בדיקה לפני כן כדי שתמצא את זמן ההמתנה הנכון.

נותן לך קרדיט שלא תתקל בשום צרה :)

אם היה לי כוח ליישם איזשהו סילנט, זה היה המוצר שהייתי בוחר בו ללא ספק, ובשילוב עם bsd זה עסק מנצח.

בהצלחה.

"יאללה בירי".

פורסם

עדיין לא נגעתי ב - pns. הוא ממתין בסבלנות ביחד על חבריו הטובים בארון המוצל.

תודה על הקרדיט.

 

ציינתי לא פעם שהבעיה שלי (ושל רובנו אני מניח) זה מקום מקורה/סגור.

ברגע שהיה לי מקום כזה? אין לי בכלל ספק שהייתי עושה טיפולי דיטיילינג בתדירות גבוה יותר (חודשים בודדים) כי איזה כיף זה לעשות טיפול דיטיילינג בשעות הלילה המאוחרות... שיש לך מקום סגור עם מוזיקה ברקע וכוס קפה ביד. (או וויסקי)

 

 

אגב, מה לגבי SRP לפני? לא כדי לנסות sciPoPo?

פורסם

יצא לי בעבר לשטוף את הרכב בשעות הלילה מאוד מאוחרות בביתי, אין ספק שזה פשוט כיף.

היו פספוסי ניגוב פה ושם (לא משהו שqd לא מוחק בבוקר שלמחרת), תאורה לא להיט, אבל זה אכן מהנה.

 

Srp על אחת כמה וכמה לא הייתי מנסה, אין שומני ממנו ואין לי ספק שהוא פשוט יפריע.

"יאללה בירי".

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום החלטתי לעשות טיפול דיטיילינג מהיר. גם כי אין לי זמן וגם לא מקום נוח.

 

הרבה התלבטויות עברתי עד שהחלטתי ללכת בסוף על נוסחה בטוחה -SRP & PL,כביכול. אחרי שטיפה (פעמיים ב 06.00 בבוקר) עם CAR WASH של אופטימה, מילאתי דלי בשמפו והתחלתי לעבור עם פרק'לה G3 שאינו נותן פידבק כמו פלסטלינה רגילה - אבל כנראה עושה את העבודה. (פחות מפלסטלינה רגילה לדעתי, אבל לא סגור על זה סופית) עושה פוליש במקומות שקיבלו שריטות/כיפופים מבעלי חיים (אספר על זה פעם אחרת, עם אזהרה) מעבר עם APC שתמיד זמין ומוכן למערכה.

 

בדקה ה -90 אני מחליט שאני רוצה רכב מבריק/מוגן עכשיו ומיד. לפני שאני מוריד את הכלים "הכבדים" ליישום של יומיים לפחות (המתנות בין יישום אחד למשנהו) לוקח את Sonax Extreme Protect & Shine שהוא אוטם היברידי ומחליט במקום שהגיע הזמן להתנסות בו.

 

* לאחר היישום כמה תבונות לא מחייבות. (מוצר בודקים לאורך זמן)

 

 

יתרונות:

- יישום מהיר בדומה לאופטי סיל, אבל עדיף עליו לאין שיעור כבר במבט ראשון.

- זמן המתנה קצר. (בפועל אפשר לעשות באפינג מייד)

- ברק מטורף שלא ראיתי מזמן.

 

 

חסרונות:

- יישום טריקי ולא נוח. (לא מומלץ למתחילים)

- רמת מיסוך לא גבוה.

- באפינג מגלה מעט התנגדות ולא מחליק כפי שאני אוהב מעל פני הצבע. (ניסיתי את כל האוסף)

 

בעוד כמה חודשים אדע איך העמידות שלו? כמה הוא מחבב חברים חדשים שירצו לחיות במחיצתו (BSD ו -V7 למשל) רמת האחידות שלו לאחר כמה שטיפות (גלים קטנים ) איך הבידינג שיטינג שלו? דחית האבק שלו כפי שמוצהרת? את כל זה אדע בעוד כמה חודשים. (אולי גם לפני)

פורסם

תיקון טעות.

אחרי נסיעה של כמה שעות בלילה לבית - כולל שעות מועטות של שינה ( לפני טיפול דיטיילינג העיניים לא נעצמות) אז כמובן שאחרי שלב הפלסטלינה/פוליש עברתי עם IPA ולא עם APC

שלא קשור לתהליך הנ"ל בכלל.

 

עכשיו אפשר לנוח מעט.

פורסם

בכיף.

1. גם בזבזני. (מעבר לזה שאני תמיד נדיב... תרתי משמע !)

2. רמת מיסוך=הסוואת/כיסוי הצבע. (לא נותן שכבת הגנה כמו מנזרנה -שמעבירים את היד אחרי מנזרנה מרגישים חלקות מדהימה)


×
×
  • תוכן חדש...