Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי עין על כמה מוצרים, מה דעתכם עליהם??

 

1. shampo extreme- הם טוענים שהוא הידרופובי ואינו משאיר סימני סבון גם ללא ניגוב..

 

2. תרסיס ווקס מהיר- מתחרה בbsd המוכר

 

3.ספריי הגנה וברק מהיר protect and shine hybrid npt- לפי סרטונים ברשת זה אוטם מאוד קל לשימוש בנוסף ליכולת בידינג ושיטינג מעולים. עמידות לא מצאתי תשובה.. בכל מקרה המוצר הזה הכי מסקרן אותי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לגבי האוטם, מוצר מצויין במחיר עוד יותר מצויין, חיכיתי לו לא מעט זמן.

ממליץ לעזוב את הסרטונים, הוא לא קל לשימוש.

קרא ביקורות לגביו בחו״ל, הגנה מדהימה והתנהגות מים שאין שניה לה, אבל לא פשוט ליישום וזה עניין שחוזר על עצמו.

יש לחומר נטיה להכהיה של צבעים כהים, וזה מעולה לטעמי, על שחור מקבלים עומק מהמם.

 

בכל אופן זה מוצר מסדרת האקסטרים שלהם (למשתמש הביתי), שמבוסס על מוצר מסדרת הפרופשנל ששמו sonax polymer net shield, או בקיצור pns, רשמתי לגביו בעבר בצע חיפוש.

בגדול הnpt, אמור להיות נוח יותר לשימוש מהpns, ונותן זמן ארוך יותר לביצוע באפינג לאחר המריחה, אך היישום עדיין טריקי למידי.

 

עריכה: רשום באתר של אוטוסטור שמומלץ ליישם עם אפליקטור מיקרוקופייבר, לא בידיוק נכון.

יהווה בזבוז ענק של חומר, והמריחה תהיה בעייתית.

היישום דומה ליישום של ציפוי, עם בלוק קטן ומעליו מטלית מתאימה, קווים ישרים, וכמה שפחות חומר.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

תודה על ההבהרה. אתה אנציקלופדית דיטיילינג מהלכת :mm_yeah:

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

מה יכול להוות מטלית מתאימה?

האם ניתן ליישם את זה עם הפדים מכותנה של הנשים בצורת עיגול?

קצת מוזרה לי צורת הספריי של הבקבוק, אבל אם הוא אוטם טוב, לא קריטי.

פורסם (נערך)

המטלית שמזכירה מנקה של משקפיים, שמה בעולם הדיטיילינג ברח לי :)

יש כמה שיטות נוחות/נכונות ליישם את החומר הזה, היא אחת מיני כמה, אבל אמורה להיות הכי נוחה ולא בזבזנית.

עריכה שתקדים שאלה:

גם עם האפליקטור של אופטימום ודומיו, זה עם הידית אחיזה, היישום נוח.

הספוג דחוס בטירוף ואינו שותה את החומר.

מה שכן בשיטה הזאת היישום יהיה קצת יותר ״דביק״ ופחות חלק.

בכל מקרה, יש לעבוד על מקטעים קטנים ולא לתת לחומר להתייבש.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

הסבון אמור לעשות מה שהסבון של קרפלן עושה-אין צורך בניגוב.

תכלס מישהו באמת ניסה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

שיפופו תודה רבה על ההסבר.. איך אני תמיד נופל על מוצרים קשים ליישום:roll:.

האם cure time של 2 דק הגיוני? זה מה שרשום באריזה

 

מה לגבי השמפו שלהם מסדרת האקסטרים?

עריכה אחרונה על ידי SportsCar

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
לגבי האוטם, מוצר מצויין במחיר עוד יותר מצויין, חיכיתי לו לא מעט זמן.

ממליץ לעזוב את הסרטונים, הוא לא קל לשימוש.

קרא ביקורות לגביו בחו״ל, הגנה מדהימה והתנהגות מים שאין שניה לה, אבל לא פשוט ליישום וזה עניין שחוזר על עצמו.

יש לחומר נטיה להכהיה של צבעים כהים, וזה מעולה לטעמי, על שחור מקבלים עומק מהמם.

 

בכל אופן זה מוצר מסדרת האקסטרים שלהם (למשתמש הביתי), שמבוסס על מוצר מסדרת הפרופשנל ששמו sonax polymer net shield, או בקיצור pns, רשמתי לגביו בעבר בצע חיפוש.

בגדול הnpt, אמור להיות נוח יותר לשימוש מהpns, ונותן זמן ארוך יותר לביצוע באפינג לאחר המריחה, אך היישום עדיין טריקי למידי.

 

עריכה: רשום באתר של אוטוסטור שמומלץ ליישם עם אפליקטור מיקרוקופייבר, לא בידיוק נכון.

יהווה בזבוז ענק של חומר, והמריחה תהיה בעייתית.

היישום דומה ליישום של ציפוי, עם בלוק קטן ומעליו מטלית מתאימה, קווים ישרים, וכמה שפחות חומר.

 

 

אם Xtreme זו הסדרה למשתמש הביתי, מה זה הסדרה הרגילה, רק Sonax? ו-"סדרת פרופשנל" זה ה-Premiuem לפי האתר שלהם?

יש לי כמה מוצרים של סונקס שהם לא מסדרת Xtreme והם נראים פשוטים יותר (ציפוי לג'אנטים, משחה לניקוי ושימור עור)..

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

בעקרון הסדרה האדומה זה הentery level.

הכסוף/כחול לדיטיילר חובב, אם ניתן לקרוא לזה כך.

הסדרה השחורה/אדומה זה הפרו-ליין.

לגבי הפרימיום, יש שם שניים או שלושה מוצרים, בינהם הווקס באריזה השחורה, והpaint cleaner.

יש לא מעט מוצרים מקבילים מכל הסדרות, ההבדל העיקרי הוא קלות יישום (לעיתים בא על חשבון עמידות).

 

ספורט, ל-npt יש cure time קטן לפני הבאפינג, לא זוכר כמה, זה רק לטובת המשתמש, המוצר סלחני יותר.

ל polymer net shield אין.

ולגבי השמפו, אין לי היכרות איתו.

"יאללה בירי".

פורסם

זה ה"אוטם" שאתם מדברים עליו?

השאלה אם צריך לעשות הכנה בדומה להגנה לפני אוטם[שטיפה,IPA,פלסטלינה] או שאפשרי ליישם אותו כבר מעל הגנה קיימת?

פורסם

התכשיר הנ"ל מעולה על צבע כסוף ועוד יותר טוב על שחור. משתמש בו קרוב לשנה. מיישם גם על ג'אנטים.

מזל שקניתי סטוק בגרמניה. מיכל אירוסול אחד מספיק לכמה יישמים על הרכב + יישום על הג'אנטים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
התכשיר הנ"ל מעולה על צבע כסוף ועוד יותר טוב על שחור. משתמש בו קרוב לשנה. מיישם גם על ג'אנטים.

מזל שקניתי סטוק בגרמניה. מיכל אירוסול אחד מספיק לכמה יישמים על הרכב + יישום על הג'אנטים.

 

משמע על צבע לבן פנינה הוא יהיה בעייתי?

פורסם

יזיק זה לא,יתן ברק והגנה מטורפת. לצבעים כהים זה מגביר את העומק.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
יזיק זה לא,יתן ברק והגנה מטורפת. לצבעים כהים זה מגביר את העומק.

דורש הכנה כלשהי לפני?יש עכשיו PL+CL אז אני אצתרך להוריד אותם?(ועד כמה הוא עמיד מול הPL)


×
×
  • תוכן חדש...