Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

מחפש לאימא שלי רכב אוטומטי קטן ועירוני בעיקר.

היא נוסעת בעיקר רק בעיר ועושה כ7-9K בשנה.

חשוב שיהיה נעים לנסיע וחשוב לא פחות שיהיה מזגן תקין ומקרר (היא נוסעת 365 ימים בשנה עם מזגן).

הרכב ישמש כרכב שני בבית כי לאבא שלי יש סיאט לאון חדשה שמשתמש לכל הנסיעות הארוכות והקניות וכדומה.

אין ילדים או עגלות.

אלטו לא באה בחשבון כי אימא שלי נורא לא אהבה אותה בעיקר בגלל מראה (נשים זה נשים).

התקציב הוא 40K עם אפשרות לחרוג טיפה אבל לא בצורה משמעותית.

 

תודה מראש!

פורסם

לצרכים האלה - כל קטגוריית הביניים שבין מיני לסופרמיני: ספלאש, מיקרה, פיקנטו, פנדה ודומיהן.

אני לא יכול להעיד עליהן ממקור ראשון, למעט הספלאש שאני נוהג באחותה הבכירה (סויפט) ומרוצה מאד. גם היא יכולה להיות בחירה מתאימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתקציב כזה נכנסת רק ספלאש גמורה או מליסינג משנתון 2009-2010 וחבל לי להתעסק עם זה.

הסוופיט בתקציב כזה בת 8 לכל הפחות ולא בא לי להכניס את אימא שלי לזה, קניתי ממנה את המאזדה 2 2007 שלה כי התחילו הבעיות של הגיל של הרכב ואני מעדיף לקחת אותם על עצמי במקום לגרום לה להתעסק בזה.

 

חשבתי על טויוטה אייגו, פג'ו 107, אולי קיה פיקנטו 1.0 אם אמצא בתקציב.

אני מכוון יותר לשנתונים של 2011+

פורסם
בתקציב כזה נכנסת רק ספלאש גמורה או מליסינג משנתון 2009-2010 וחבל לי להתעסק עם זה.

הסוופיט בתקציב כזה בת 8 לכל הפחות ולא בא לי להכניס את אימא שלי לזה, קניתי ממנה את המאזדה 2 2007 שלה כי התחילו הבעיות של הגיל של הרכב ואני מעדיף לקחת אותם על עצמי במקום לגרום לה להתעסק בזה.

 

חשבתי על טויוטה אייגו, פג'ו 107, אולי קיה פיקנטו 1.0 אם אמצא בתקציב.

אני מכוון יותר לשנתונים של 2011+

 

ספלאש אתה בהחלט יכול למצוא בשנתון של 2011,

יונדאי I20 מדגם הפשוט (GLI) תוכל למצוא 2010 אולי 2011 אם קצת מזל

אבל אם זה עירוני בהחלט הייתי הולך על מיני ולא סופר מיני, בגלל המיסוי.

 

כל הרכבים האלו אתה יכול למצוא שנתון 2011 בתקציב:

קיה פיקנטו זה רכב שיש ממנו הרבה והוא די סבבה, ואפילו עם אחריות על חלק מהדברים ל7 שנים.

יונדאי i10 - בעיני עדיפה על הפיקנטו, אבל לא בהרבה. ותכלס זה עניין של טעם.

במקום טויטה אייגו תקח סיטרואן c1 - זה אותו רכב רק באבזור שונה (מנוע, שלדה גוף) והרבה יותר זול -מנוע 1000

ניסאן מיקרה היא די נוחה לנסיעה וחסכונית

דיאטסו סיריון השנתון האחרון נכנס לקטגוריה - רכב טוב ואמין

 

שיהיה בהצלחה

פורסם

פיקנטו לא נכנסת בתקציב הזה אבל I10 כן, היא אמנם פחות נאה ממנה אבל דיי דומה ולדעתי כדאי להתמקד בה.

אם הרכב לנסיעות קצרות אז אפשר ללכת על דגם ה-1 ליטר ולא ה-1.25.

פורסם

קודם כל המון תודה על כל התגובות.

אבל אין קיה פיקנטו או ספלאש משנתונים יחסית מתקדים בשום מקום בתקציב של 40 אלף.

אימא שלי לא רוצה i10 לא אוהבת את המראה (לך תבין נשים).

בנתיים היא רוצה טויטה אייגו (ולא משנה כמה אני מסביר לה שהc1 וה107 זה אותו הרכב היא עדיין רוצה טויוטה).

 

אני מנסה לשכנע אותה ללכת על דייהטסו סיריון 2011 אבל בנתיים זה לא יעיל במיוחד.

 

אימא שלי גברת די מודרנית ונוהגת טוב. אני מתעקש לשכור לה את האייגו כדי לתת לה לנהוג בגיל הרובוטי שאני אישית לא סובל ומעדיף לנהוג על ידני.

איך הגיר הרובוטי באייגו? למישהו יש חוות דעת עד כמה הוא מעצבן אל מול הפונטו הרובוטית למשל?

פורסם

לא נסעתי באייגו. קח בחשבון שהגיר הרובוטי בפונטו נחשב עוד למוצלח ביחס לרובוטי חד מצמדי. קשה לי להאמין שרובוטי חד מצמדי אחר יביא איזו בשורה ביחס אליו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

טוב, סוג של התפשרנו על סוזוקי אלטו 2013. למישהו יש רעיונות טובים יותר. חוות דעת תכלס על הרכב לאור הביקוש שלנו?

×
×
  • תוכן חדש...