Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בתקציב הזה אלא אם מדובר במשהו מהשכרה עם קילומטראז' אסטרונומי.

מציע פשוט לקחת אותה לראות I10 וגם אלטו, יש בניהן הבדלים דיי מוחשיים מבחינת נוחות הנסיעה ואיכות תא הנוסעים.

הפיקנטו אמנם מאוד מבוקשת ושומרת על ערכה היטב אבל אני מניח שמ-K45 ומעלה תמצאו רכב מ-2011 (אין הרבה) או 2012 אחרי מיקוח ארוך.

לפעמים אם זה מה שבאמת רוצים שווה להתאמץ עוד קצת ולא להתבאס בכל פעם שמניעים את האוטו.

פורסם
טוב, סוג של התפשרנו על סוזוקי אלטו 2013. למישהו יש רעיונות טובים יותר. חוות דעת תכלס על הרכב לאור הביקוש שלנו?

 

מכל הרכבים בחרת דווקא אלטו?

אתה מוכן להתפשר על רכב למדינות עולם שלישי עם וויברוצים בלתי פוסקים אבל לא על גיר רובוטי?

לחברה שלי יש אלטו, בעמידה במקום הרכב מרגיש כמו מכונת כביסה, הרכב לא נוח, וגורם לחוסר בטחון בנסיעה בו. גם הבטיחות שלו לא ברמה גבוהה בכלל, פסיבית ואקטיבית.

היתרון היחיד שלו הוא החסכון בדלק והמחיר(כחדש, כמשומש לא מדובר בעסקה כזו מדהימה).

 

הייתי מפשר על רובוטי ביחס אליו בכל יום בכל רגע בכל שעה.

 

קורסה, מיני קוראניות(I10, פיקנטו), ספלאש, מיקרה, פונטו, כל אלו יעשו עבודה טובה יותר. לאחרונה גיר רובוטי וכדאי לבדוק לפני אם זה מתאים לנהגת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

דווקא באלטו הויברוצים הרבה יותר מורגשים במושב שליד ולא אצל הנהג עצמו.

וכן, ויברוצים עדיפים על פני מחלת ים תמידית עם הגיר הרובוטי המעפן הזה.

אל תשכח שגם המזגן באלטו הוא מצויין והוא עם פתחי אוורור נורמלים, לא הפתח הראשי הזה שלוקח לו שנה לקרר את הרכב.

פורסם (נערך)

לגבי הוויברוצים אני אומר את זה בתור מישהו שגם נהג ברכב ולא מעט. הם נוראיים.

לגבי פתח מיזוג אחד. פרט לשלישיית C1, 108 אייגו, ומיני תוצרת VAG(שבכלל לא הזכרתי כך שלא ברור לי למה הזכרת את הנושא) לא זכור לי שלאחרים יש פתח מזגן מרכזי, ובלי קשר כמה נסעת על הרכבים האלה שאתה מלין על המזגן שלהם?

 

"וויבורצים עדיפים על פני מחלת ים" קודם כל אני לא מבין על איזה מחלת ים אתה מדבר. אני נוסע שנים על רכבים עם גיר רובוטי והם בסדר גמור, אף אחד עדיין לא לקה במחלת ים והקיא לי באוטו.

לדעתי וויברוצים ובמיוחד אלה שבאלטו יחד עם כל שאר המינוסים של הרכב ממש לא עדיפים על גיר רובוטי חד מצמדי מוצלח, ובשקלול שאר הפרמטרים רכב כמו הפונטו איבו שאומנם מגיע עם גיר רובטי אבל עם תמורה גבוהה ביחס למחיר כיד 2 הוא בליגה אחרת ביחס לאלטו.

לגבי שאר המתחרות עם גיר אוטומטי חלקן עדיפות באופן מובהק וחלקן גם בליגה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לי יש את הרכב, ומבחינתי למרות שהם מורגשים הם לא נוראיים(וגם לחברה שלי זה לא מפריע).

 

נסעתי גם על 107 וגם על הסיטיגו באוגוסט למשך כמה ימים. לוקח להם זמן לקרר. אני אחד שממש לא רגיש לחום, אבל זה בפירוש היה מציק.

 

בקשר לרובוטי, יש אנשים שחיים איתו בשלום, ויש אנשים שלא סובלים אותו. אני שייך לקבוצה השניה.

פורסם

המזגן של האלטו באמת מצויין. אם נסעת על השאר ולהרגשתך המזגן שלהם פחות טוב אני מאמין לך.

אני לא יודע לי הרעידות ממש מוגזמות ולא נעימות. אולי זה גם בגלל שאני פשוט לא רגיל לנסוע על רכב עם מנוע 3 צילינדרים כל כך מחוספס ביום יום. מצד שני אני רגיל לנסוע על גיר רובוטי.

זה כבר עניין אישי לחלוטין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בתור בעלים של 107 רובוטית, אני לא יכול להמליץ עליה.

המזגן מאוד לא יעיל בעמידות ובנסיעות איטיות ובכלל. ביום קיץ, לוקח לו כמה דק' טובות לקרר והוא מאוד מרעיש.

שתנסה לבדוק את הפונטו כמו שהציעו לה, עולם אחר.

×
×
  • תוכן חדש...