Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

 

היגיע הזמן להחליף את הצלחות ברכב הונדה סיויק 2008.

בדקתי בחנות חלפים בחיפה ויש לו דיסקים של ברמבו עבור ההונדה.

 

הבנתי שלברמבו יש גם דיסקים שמיוצרים במקומות שהאיכות שלהם לא ממש טובה.

הבחור בחנות שלך לי תמונה ועל הקופסא כתוב שהדיסקים MADE IN EU.

 

האם למישהו יש ניסיון טוב עם דיסקים כאלה?

חשוב לי שהם יהיו עמידים יחסית לחום, כלומר לא כמו דיסק סיני שאחרי 2 בלימות טובות מתעווט.

 

 

בנוסף איזה רפידות הייתם ממליצים, למרות ששלי די חדשות אם מחליפים דיסיקים רצוי גם רפידות, כרגע יש לי רפידות BREMBO שאני די מרוצה מהם. השאלה איפה מוכרים רפידות כאלה באזור הצפון?

 

 

תודה מראש.

פורסם

אני הרכבתי לפני חצי שנה על רכב זהה

צלחות-ICAR איטלקי שעלו 200 ש"ח לצלחת

רפידות TRW (שזה המקוריות של הונדה רק בלי המדבקה) שעול 280 לזוג

 

שים לב שהדיסקים האחוריים מאוד זולים (80 ש"ח לצלחת) ואין סיבה לעולם לחרוט אותם אלא תמיד להחליף

פורסם (נערך)

הדיסקים כבר עברו דרך מכובדת, ואני לא מתכוון לחרוט אותם. :)

 

מה אתם אומרים לגבי רפידות BOSCH?

 

asafasaf - הצלחות שאתה מדבר איכן יוצרו? האם הם עמידים בנהיגה קצת אגרסיבית?

 

זו התמונה ששלח לי בעל החנות.



12767383_1136054759778634_79055647_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי High Octane
×
×
  • תוכן חדש...