Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו 2016 vs סובארו אימפרזה 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אימפרזה גדולה יותר , חסכונית יותר ותא מטען גדול יותר.

לריו עוד שנתיים אחריות ויותר בטוחה וזולה לקניה.

את שתיהן יש בליסינג 0 קמ.

יש אופציות.יותר טובות משתי אלה בשוק.

פורסם

אני כעקרון מנסה לכוון לרכב עד 85k עם מתיחה ל90k, מה שריאלי לגבי ההורים שלי זה מבצעי 0 קילומטר בלבד נוכח המחיר.

 

מחפשים משפחתית טובה שתשרת נאמנה, מקסימום איכות במחיר הנקוב.

פורסם

האימפרזה הכי זולה שראיתי זה ב96550.

יש באזור גם את הקרוז טורבו שרק קצת פחות חסכונית מהאימפרזה אבל יותר חזקה ומאובזרת ובטוחה.

פורסם

ישנה אימפרזה במחיר שציינתי השאלה לאיזה רכב תהיה עדיפות במכלול הדברים? עוד רכב מעניין שיכול להיכנס במסגרת התקציב זה יונדאי i20, שגם עליו חשבנו.

פורסם

אם יונדאי i20 מספיקה לצרכים שלכם - למה לרכוש אימפרזה / ריו?

 

תבדקו פיג'ו 208 או איביזה חדשה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בגדול עוברים ממשפחתית למשפחתית, בקשר למחיר התבלבלתי עם המחיר של הקיה, המחיר של ה אימפרזה זה 96.5k לא קריטי אבל יותר יקר ב6.5 אלף.

 

לגבי ה יונדאי, אני חושב שבשביל עוד 10k לא יהיה כדאי להתאמץ לאימפרזה? רכב חזק יותר ובעל מרווח גדול יותר?

פורסם

96.5K זה לאימפרזה 0 קילומטר,

i20 אפשר להשיג ב 88.5K

כך שההבדל לא זניח 8K

 

עוד דבר לגבי האימפרזה הזו - לדברי נציג סובארו אין לה שקע AUX ואין BT

כך שלא ברור איך מחברים טלפון לאודיו של הרכב

×
×
  • תוכן חדש...