Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי סוזוקי אלטו אוטומטית שנת 2009. היא שמורה ומטופלת טוב מאד, כמובן אני לא נוסעת איתה למרחקים לכן היא מתחת ל80 אלף קילומטרז.

מאז ומתמיד היא טיפה רעדה , הבנתי שזאת תופעה ידועה בדגם. אבל בחודשיים האחרונים היא ממש החלה לרעוד בצורה לא הגיונית, גם בנסיעה וגם בעצירה. לקחתי אותה השבוע לטיפול במוסך, שמה אמרו שצריך לחליף מיסבים וציריה אחת. אחרי שטיפלו לי בזה לקחתי אותה בחזרה וראיתי שלא רק שהרעידות לא הלכו הם אפילו הוחמרו. חזרתי למוסך ושמה החלו לספר לי סיפורים על זה שאולי תוסף דלק ישנה את המצב ולחרטט אותי כנירא כי אני אישה ולא הכי מבינה במכוניות. אני אשמח אם מישהו יכול לסייע לי ולתת לי כיוונים לבדיקה כי הוצאתי המון על הטיפול במוסך ולצערי אני לא מבינה מה לא בסדר באוטו.

גם שהאוטו על ניוטרל ופארקינג הוא ממש ממש רועד. יש למישהו רעיון מה זה?

פורסם

מוסך מטומטם, להחליף צירייה שרכב רועד במצב עמידה? נסיעה אני אבין אבל במצב עמידה?

זה ברור שזה לא יפתור לך את הבעיה

סביר להניח שתושבות מנוע שהם פתרון יותר זול למה שעשו לך ברכב יעשו את העבודה.

 

נ.ב תחליפי מוסך

פורסם

האלטו אכן רועדת במצב עמידה מכיוון שמדובר במנוע 3 צילינדרים אך אם הרעידות שלך מוגזמות בהחלט ייתכן שהמצערת זקוקה לניקוי ואיפוס שזו עבודה של בערך 150 שח. לגבי התושבות צריך להיסתכל עליהם ולהחליט! לגבי המוסך המדופלם שבו טיפלת אז מבחינתי 1100 שח לא הולך ברגל ובטח שעליי לא ייצעקו ובטוח שגם לא עלייך..זה פשוט גועל נפש של יחס כלפי לקוח הן מהבחינת המקצועית והן מהבחינה הבן אישית. כדאי שתשקלי פנייה לאיגוד המוסכים. לגבי הבעיה שלך גשי לחוות דעת נוספת ובתיקווה שמקצועית יותר מהמוסך שבו היית.

×
×
  • תוכן חדש...