Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחרונה רכשתי מכונת שטיפה של חברת karchner כולל אביזר מרסס שמתחבר לצינור המכונה.

עם רכישת המכונה קיבלתי בקבוק של שמפו והוא נגמר לי.

השאלה שלי איזה שמפו מומלץ לרכוש בשביל להשתמש בו עם האביזר המרסס של המכונת שטיפה?

כל שמפו שאקנה יעשה את הפעולה של ה snow foam ?

עם השמפו שקיבלתי מהם האוטו ממש התמלא בשלג כאשר ריססתי בעזרת המכונת שטיפה. אני לא יודע אם כל שמפו יעשה את הדבר הזה. או רק שמפו מסויים?

אשמח לתשובה

תודה

פורסם

honeydew של כימיקל גייס מיועד להקצפות וPRE WASH.

כמעט כל שמפו ייתן לך קצף, מה שחשוב זה שהקצף ידבק לרכב וירד לאט, תוך כדי שגם ינקה ולא רק יראה יפה.

פורסם

אני מאוד אוהב את האנידיוו. למרות שכל שמפו ניתן להקציף.

 

אם תרצה דוגמיות צור קשר בפרטי, יש לי כמה סוגי שמפו שונים

M-TECH E46

פורסם

אלי, אני זוכר שיש לך MAXI SUDS, האם הוא גם מקציף טוב? יש לי גם סיטרוס אבל מעדיף עם משהו עדין יותר.

פורסם
אלי, אני זוכר שיש לך MAXI SUDS, האם הוא גם מקציף טוב? יש לי גם סיטרוס אבל מעדיף עם משהו עדין יותר.

הוא מקציף טוב מאוד. אבל לדעתי הוא עדין יותר.

מה שכן, יכולת הסיכוך שלו היא מהטובות שראיתי.

הוא מתאים לשטיפה שבועית של רכב מתוחזק ברמה גבוהה לדעתי

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...