Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משהו עממי:

9.gif

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
[h=2]הפינה לשיפוטכם - אגזוזים לוהטים[/h]

עכשיו תחשבו לבד, מה לא בסדר בכותרת :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני מדמיין או שהאגזוזים כאן במקום הפנסים?

g3zxtqmgqxyz.jpg

FXX אלו גרסאות המסלול של פרארי.

אין להן תקינת כביש וממילא אין צורך בפנסים שעומדים בתקינה. הפנסים הועברו להיכן ששוכנים האגזוזים באנזו הרגילה, והם בעצם נורות לד קטנטנות.

גם מלפנים, אגב, הפנסים הוחלפו בנורה בודדת.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

לא מוצא משהו מעניין או יוצא דופן ביציאות המפלט של ה-M3 GTS\אבארת'\ספצ'יאלה- יציאות עגולות "רגילות".

 

עיצוב סופיות מערכת הפליטה בפורשה 918 בהחלט מיוחד, בין היתר הודות למיקום הלא שיגרתי.

כנ"ל לגבי הדודג' וייפר.

 

מעבר לפן העיצובי מה שיותר מעניין לדעתי זה דווקא הסאונד הבוקע מאותם מפלטים מעוצבים, היצרנים כנראה משקיעים לא מעט בעניין הזה, גם כדי לערב את חוש השמיעה בחוויה וכנראה שלא פחות- כדי לייצר סאונד ייחודי שיהיה מזוהה עם המותג.

 

לא חסרות לכך דוגמאות, החל מפרארי הצרחנים, פורשה ורעש ה"טרטור" המוכר וכן הלאה.

 

כששאלו את הבעלים של פגאני מהיכן שאב את ההשראה לסאונד היחודי של הפגאני הייאורה הוא ענה:

"רצית שיהיה לרכב סאונד של מטוס שמאיץ לקראת המראה".

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מבחינתי אין דבר יותר מפגר מסופיות האגזוז המעוצבות האלה שמובנות בפגוש כשהצנרת עצמה פשוטה לחלוטין, כמו למשל בסיוויק:

2lxwh9s.jpg

למה לעשות את זה? מה הצורה הזאת קשורה לתפקיד האגזוז?

זה כמו לעשות טאסות מרובעות שיסתירו את העובדה שהגלגל עגול.

שימו לב שבכל הרכבים "הרציניים" גם יציאת האגזוז היא חלק מהמערכת ולא סתם קישוט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^

זה לא באמת "לצאת מהשבלונה". לצאת מהשבלונה זה לשלב את הפונקציונליות בעיצוב ולקבל משהו באמת יחודי, לא רק נראה כמו.

עיצוב שלא עומד מאחוריו כלום זה בולשיט מבחינתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם זה ענין של טעם.

זוג יציאות עגולות בקוטר הנכון ובמיקום הנכון יכולות להיות יפות לפחות כמו אם לא יותר מעיצובים אחרים.

לעניין סאונד, זה דבר שהוא מהונדס לגמרי במהלך פיתוח המכונית ומשקיעים בזה לא מעט זמן ומשאבים (אני מדבר כמובן על סאונד אמיתי ולא מה שעושים בזמן האחרון דרך הרמקולים...).

בזירת הסאונד יש לי את המנצחת הבלתי מעורערת שלי, מזראטי עם מנוע ה4.7 על גרסאותיו השונות ובראש הקבוצה הגראן טוריסמו MC Stradale בגרסת הכביש

או יותר טוב, בגרסת המירוצים MC Trofeo

פורסם
^

זה לא באמת "לצאת מהשבלונה". לצאת מהשבלונה זה לשלב את הפונקציונליות בעיצוב ולקבל משהו באמת יחודי, לא רק נראה כמו.

עיצוב שלא עומד מאחוריו כלום זה בולשיט מבחינתי.

מבחינתך זה בולשיט כי זה לא פונקציונאלי, יש לקוחות שמחפשים רכב מעוצב יותר ומחפש למשל משהו בולט יותר עיצובית בסגמנט האפרורי הזה וחלק מהעיצוב היותר אטרקטיבי זה היציאות אגזוז האלה.

לא חסר דברים עם דגש על עיצוב וחסרי פונקציונאליות ,אגזוז זה עוד כלום (מישהו אמר במוו X6?)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כן פונקציונלי, כשהפונקציה היא פוזה. ולדעתי זה בולשיט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...