Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבטמוביל החדשה שלי [ג'ולייטה - שרשור מתגלגל]


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום ראשון הותקנה מע' שמע ברכב, מצ"ב סיכום של ההתקנה + תמונות:



כבר חודשים שאני מתחבט עם עצמי האם לבצע שדרוג במערכת השמע ברכב, זה התחיל עוד כשהייתי עם הבראבו, ואפשר לומר שזה נטע את זרעי הפורענות שגרמו לי להחליף רכב מוקדם משתכננתי - ואסביר:

הציק לי שכאשר אני שומע שירים מסויימים יש ריצוד מסויים מהרמקולים הקדמיים, בד"כ בקטעים של באס. אמרתי לעצמי שבטח אפשר להחליף רמקולים והכל ייפתר, התחלתי לחפור ולהתייעץ עם חברים ובפורום אודיו וגיליתי שהעסק הזה של סאונד זה עולם ומלואו. הטענה הרווחת הייתה שלהחליף קומפ' בלבד לא מצדיק את המחיר, ושאם רוצים שיפור חובה להתקין מגבר. ואם מתקינים מגבר, בתכלס צריך מנחת, ושבתכלס אין טעם לשים מנחת אלא להחליף את כל יחידת הראש. ואם עושים את כל זה חובה להתקין סאב. בלה בלה בלה רציתי שBetter Strangers יתנגן בלי קרקשת הגעתי להוצאות משוערות של 6K וצפונה, wtf?

הבנתי שאם אני הולך להוציא סכום כזה של כסף, אין הגיון לעשות את זה עם רכב שלא יישאר אצלי לתקופת זמן ממושכת, ומנגד ידעתי שאני ארצה להשתדרג למשהו יותר חזק תוך שנה-שנתיים אז מה ההיגיון כאן? ואז התחלתי לעשות 'תכנון מסלול מחדש' ללו"ז החלפת הרכב והשאר ידוע למי שקרא את השרשור המתגלגל על הרכב שלי.



אוקיי אז החלפתי רכב, הכנתי את עצמי מנטלית מבעוד מועד לכך שאתקין HU חדש ואת כל שאר החברים שלו - אבל אז יצא שרכשתי רכב איטלקי משוגנע שבשביל להחליף לו HU צריך להחליף את כל הדשבורד, מה גם שלג'ולייטה יש מראה פנים שאני מאוד אוהב, ולא התחברתי כ"כ למראה של הג'ולייטות שעברו התקנת דאבל דין.

שיט.

 

עוד חפירות, ועוד חפירות, ועוד חפירות… שקלתי אולי בכל זאת להחליף דש ולהתקין דאבל דין, בדקתי האם אפשר להביא מסך מתקפל כמו שהגיע בזמנו ברכבים האיטלקיים (מוסלק בחלק העליון של הדש), ועוד כל מיני אפשרויות. שילוב של אי מציאת פתרון יחד עם ההוצאה שלא תכננתי על החלפת הקלאצ', דחה עוד יותר את הפרוייקט הדחוי מלכתחילה.

כבר הייתי מוכן לוותר על כל הסיפור, אבל אז הגיע יום הולדת עגול משנה קידומת, ואשתי אמרה שלרגל המאורע מחליפים אצלי סאונד - שאני אתווכח?

אחרי עוד שלל חפירות, החלטתי שאני משאיר את הHU המקורי מטעמי מראה ועלות ומקווה לטוב עם התקנת מנחת ברמה טובה. אחרי בירורים כאלו ואחרים ובעזרתם של שני חברים (תודה אלי ומתנאל!) הSPEC נסגר סופית:

 

  • קומפוננט RAINBOW SL-C6.2
  • מנחת AUDISON CONNECTION SLI4
  • מגבר 4 ערוצים HELIX ESPIRIT E40: שני ערוצים לקומפ', שני ערוצים לסאב. מרגיש יותר כבד מהאופניים שלי המניאק
  • סאבוופר עוצמתי של FOCAL (לא סגור על הדגם, ACCESS 30 אליבא דאדי), שגודלו 12" ומגיע בתיבה אטומה הבנויה לתלפיות
  • רוב הכבליאדה נרכשה/נתרמה מ/ע"י מתנאל - 4גייג' למתח ו RCA ברמה גבוהה לקומפ' והסאב.
  • מתאם למע' של הג'ולייטה (תודה ל YLKLN שחסך לי הזמנת מתאם שלא מתאים למערכות בארץ), המדמה צ'יינג'ר ובכך מאפשר לי לשמוע שירים דרך USB ולא דרך דיסק כמו איש מערות. ושוב כל הכבוד לסמלת שהצליחה למכור רכב במחיר קרוב לרבע מליון ש"ח דקה לפני 2013 ללא שום אפשרות לשמוע מוזיקה מלבד שימוש בדיסק.

החלטתי לנתק את הרמקולים האחוריים, ולא לבצע איטום בדלתות כרגע - אולי בעתיד אם אחשוב שיש טעם.



את ההתקנה ביצעתי באוטוס סאונד, צ'קפוסט. שרון (הבעלים) וניקיטה (המתקין) עשו רושם מאוד חיובי, ועבודה שנראית לי מקצועית ומושקעת. לא הרגשתי שמנסים לזרז הליכים על חשבון טיב ההתקנה, והגישה של שניהם היתה מאוד חיובית בסה"כ.



יום לפני ההתקנה, בעודי מתאושש מההנגאובר של חגיגות שישי ע"י חגיגות יום הולדת נוספות בצהרי יום שבת, קרה בלת"מ והוקפצתי לארה"ב (כותב את שורות אלו מהמלון, בשעה 0330, תענוג של ג'טלג), הכרטיס נסגר למחרת בערב כך שיצא שהתקנתי את המע' תחת לחץ זמן מסויים, שהוביל לכך שלא הספקתי לבצע כיוונונים כראוי ובטח ובטח שלא להנות ממנה… באסה. נאמר לי שאין בעיה שאחזור לשם עבור הנושא הזה.



הרשמים הראשונים והראשוניים שלי:

א. מבחינת איכות התקן USB, האוזן שלי לא מצליחה להבדיל בין השירים מהדיסק לבין אותם שירים מההתקן (כאשר מדובר גם באותם קבצים בדיוק). ההתקן ממוקם בצד ימין בתוך תא הכפפות:

IMG_20160214_144334.jpg

 

ב. הצליל השתפר פלאים, אין יותר ריצודים כאשר הווליום הגיוני, כן יש קצת ויברציות בווליום גבוה אם אני מאזין לשיר עם תדרים נמוכים (מקרה בוחן:
, שיר אדיר עם קליפ פסיכודלי), אני מקווה שכוונון נוסף של תחומי התדרים / GAIN / EQ וכו' ישפר את המצב הזה.

 

ג. בעת הפירוק, גיליתי שהרמקולים המקוריים באלפא ג'ולייטה תלתן ירוק 2012 זהים לרמקולים ב….פיאט פנדה. srsly alfa? srsly? בכ"א למרות שהשם גייז רצח (ריינבואו? טוב שלא קראו לזה יוניקורן וזהו), איכות ההרכבה של עבודת היד של הגרמנים טובה מאוד.

IMG_20160214_104749.jpgIMG_20160214_103131.jpgIMG_20160214_101443.jpgIMG_20160214_101440.jpg

 

ד. בכיוונים מסויימים, הסאב וופר אשכרה חובט בגב המושב! קטעים. מה שכן היות ואני rock oriented הבאסים אינם חובטים בד"כ, וגם כוונון המע' אינו נוטה אל תדרים נמוכים. הסאב הזה נראה כמו overkill רציני יחסית לצרכים שלי וייתכן שבהמשך הדרך אחליף אותו למשהו יותר קטן עם תיבה יותר דקה (אם יש למישהו הצעה מעניינת להחלפה - בפרטי).

IMG_20160214_153849.jpg



ה. אמנם לא הספקתי להנות מהרכב מספיק, אבל כן הספקתי לא-להנות ממקורות שמע אחרים. קיבלתי Buick Regal מהרץ (אגב, 259 כ"ס עם AWD, ומרגישה לי על הכביש כמו פאקין עגלה, געגועי לתלתן הגלמודה שלי בארץ :


כשאחזור לארץ אצלול קצת יותר לעניין הכוונונים, ואעדכן עם חוו"ד בנוגע למערכת.חוו"ד סופית על אוטו'ס סאונד אתן אחרי שהסאגה תסתיים (קרי, אחרי שאסיים עם הכוונונים), אבל נכון לעכשיו אני מרוצה מהנפשות הפועלות מכל הבחינות - מקצועיות, אדיבות, גישה ומחיר. סימן השאלה הגדול הוא 'שירות לאחר קבלת הכסף' - מבחן חשוב ביותר בו עסקים רבים נופלים, אבל אני אופטימי במישור הזה.

בניגוד לסיפור שהיה לי עם הקלאצ', כאן לא היתה בעיה עם כך שהגעתי עם חלקים מסויימים מהבית (; אפילו פרגנו.

ואם בקלאצ' עסקינן - אם אקח את סך כל העלויות של החלפת מע' השמע (עבודה וחלקים), וכל העלויות של החלפת הקלאצ', עדיין יישאר לי עודף מהמחיר לטיפול בארץ אחרי קומבינות (שלא נדבר על הצעת המחיר המקורית של המוסך המורשה).

עוד כמה תמונות מההתקנה:

מנחת

IMG_20160214_150932.jpg

דש מפורק

IMG_20160214_145905.jpgIMG_20160214_143248.jpg

חיבור המגבר

IMG_20160214_144243.jpg

מגבר בפעולה

IMG_20160214_153856.jpg

סיום

IMG_20160214_153926.jpgIMG_20160214_153911.jpg

 

לינק לשרשור ההתייעצות שלי בפורום אודיו

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 488
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

תתחדש!

אוטוס סאונד אכן טובים ומקצועיים, בין אם אתה מתקין אצלו מערכת באלפי שקלים או רדיו פשוט במאות בודדות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

שמח שיכולתי לעזור לך עם הכבלים ולחסוך לך כמה שקלים.

שתחזור מארה"ב נראה מה אפשר לעשות עם הכיוונים.

 

היה בהחלט מצחיק לראות שהרמקול המקורי שיצא מהג'ולייטה זהה לרמקול המקורי אצלי בפנדה. איטלקים חארות.

עריכה אחרונה על ידי Matanel

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, אור!

2 שאלות:

1. כל הSPEC הנ"ל נקנה גם הוא מאוטו'ס?

2. למה לנתק את 2 הרמקולים האחוריים? למה זה מועיל?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ממליץ על אוטוס, עושים עבודה מצויינת ודואגים שהלקוח יצא מרוצה בסוף.

 

התקנתי דיבורית ומצלמת דרך דרכם, העבודה היתה נקייה והשירות גבוה מהמקובל בארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בנוגע לSPEC: המנחת נרכש מאוטו'ס, השאר נאסף מכל מיני מקומות, חלק חדש חלק יד2.

2. הרמקולים האחוריים ברמה הרבה יותר נמוכה משאר האלמנטים שהותקנו, להשאיר אותם היה מהווה מעין עקב אכילס לרמת המערכת, לכן לא ראיתי טעם בכך. הם כרגע מחווטים לדיבורית בלבד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, תענוג לקרוא את התיאורים שלך אור.

אגב, לסאונד החשוב יותר, זה שאמור לצאת מהמפלט האילם, דאגת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי עם דוד אחורי של REMUS, כך שהוא לא בדיוק אילם - ומצד שני לא רועש באופן מיוחד.

 

ברשותי הדוד המקורי, ואני שוקל לבצע בניה בתוכו ולמכור את הREMUS, ובכך להחזיר את המראה המקורי של הרכב ולהרוויח צליל פליטה שמותאם אישית לדרישות הפרטניות שלי.

מצד שני אחרי שהתרגלתי לצמד האגזוזים של REMUS זה יהיה קצת מבאס 'לחזור אחורה' לאגזוז המקורי שנראה פחות קרבי.

 

נחיה ונראה... צריך להגיע למפגשים מדי פעם, אולי אם אשמע דוד שנבנה בהתאם לחשק שלי זה יבעיר את בלוטת החשק.

במחשבה שניה, אולי עדיף שלא אגיע לשום מקום (:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

רבים* שואלים אותי "וואו אור או אמ ג'י תגיד איך זה שהסמל הקדמי שלך הוא הכי יפה EVER בשביל החלב בגלקסיה וביקום?"

 

או שמח ששאלתם, אז ככה

הסמל הקדמי שלי היה במצב לא טוב, צבע מתקלף ואיזה פנס או שניים. החלטתי שאני מחליף.

בשיטוטיי במרחב הווירטואלי נתקלתי בעיצובים כאלו ואחרים והבנתי שלנחש הרעב יש כל מיני וריאציות, אבל היפה מכולן לדעתי היא השחור-לבן, במיוחד בהינתן הרכב השחור שלי.

הזמנתי סמלים, הם הגיעו, והיום התקנתי.

שמחתי לראות שהציפייה שלי להנדסת אנוש איטלקית משובחת, בנוהל, לא התבדתה: בשביל להחליף את הסמל כל שצריך לעשות זה לדפוק באגרסיביות עם פטיש על מברג שמונח על הסמל, לחורר לו את הצורה, ואז לתלוש את הסמל חלק חלק בזמן שאתה משתדל לא לחתוך לעצמך עורק ראשי, זה נראה ככה בערך

08485c9b935e1262e0dc3f5a468b57ce.jpg

מתחת לסמל האיטלקי המקולף מתגלה דבק גרמני, המוצא שלו הוסק על ידי אחרי שהבנתי שלא משנה כמה אני אנסה להלחם בו, עם מברג עם apc או עם אלכוהול, הוא כאן להשאר. תמונות לפני הניסיון העלוב שלי להוריד אותו ואחרי חצי שעה, בכי תמרורים ותבוסה מוחצת:

ae953d13346e8fe6f99adffb944eec3c.jpg

5be1f6700af22abf7ef0fe7c6778cf87.jpg

 

לאחר שויתרתי על הורדת כל השאריות הדבקתי את הסמל החדש, כולי תקווה שהדבק הסיני יעמוד באתגר כמו הדבק הגרמני - נחיה ונראה

אלו התוצאות, וסלחו על התמונות העלובות כי חושך, וכי אין לי אנרגיה לנסות לצלם כמו בנאדם.

793dcc4e5f49f744e67f62875fd93a21.jpg

bbae53db84387653ed5aeae22e4d0945.jpg

 

נראה מחר בבוקר איך יצא, אבל תכלס אני לא דואג.

 

(*) רבים=הקולות בראש שלי, שכן את הסמל התקנתי ממש לפני חמש דקות כך שכנראה אף אחד לא יכל לפנות אלי מאז שהגעתי לסלון, אבל לך תדע אולי הם אמיתיים

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי.

אגב הסמל יורד די בקלות, יש הברגה מאחוריו, רק נראה לי שבג'ולייטה צריך להוריד את הטמבון כדי להגיע אליו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

היית יכול להספיג את הדבק באלכוהול ואז לקלף אותו בקלות בעזרת להב של סכין יפנית.

אבל לא משנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איזה צירוף מקרים. גם אני החלפתי היום סמלים מקדימה ומאחורה באלפא שלי.

הקדמי יורד בשלמותו עם המסגרת הכסופה, יש הברגה מאחוריו, רק שכנראה אצלך קשה להגיע לבורג, בניגוד ל- 147 שלי.

אבל זה בסדר, כדי להגיע לבורג של הסמל האחורי שלי, צריך לפרק את הפלסטיקה של מכסה תא המטען. אלפא.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...