Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבטמוביל החדשה שלי [ג'ולייטה - שרשור מתגלגל]


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהחלט פער מורגש במחירים. מה שכן, צמיג מעולה! אתה תהנה ממנו. תתחיל להתגרזן :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 488
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני צריך סיבוב. גם לי יש F1'ים ואני מרגיש שהאחיזה מתחילה לרדת. אני חייב להבין אם זה באג או פיצ'ר.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 18" האלה ממש סיוט. כל כמה חודשים יש פנצ'ר, וכבר קרה לי שפעמיים לא הצליחו לתקן והחלפתי לחדשים. אני שילמתי על ה F1 קצת פחות ממך בפנצ'ריה בקרית אתא.

 

ממש חבל שאין בג'ולייטה מערכת TPMS. אני ממש שוקל לקנות כזאת גם לג'ולייטה וגם לאבארט.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צריך סיבוב. גם לי יש F1'ים ואני מרגיש שהאחיזה מתחילה לרדת. אני חייב להבין אם זה באג או פיצ'ר.

 

כמה ק"מ הם על הרכב? אופי נהיגה?

אצלי ברכב הקודם גם בימיהם האחרונים (מצב שחלקי גומי בדפנות עפו מהצמיגים) הם עדיין הזכירו את האופי שהיה להם בהתחלה, מה שהפתיע אותי לטובה .

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג כמה ק"מ הם עברו, קניתי את הרכב איתם. אני איתו קצת יותר מ-22KKM של נהיגה רגועה מאוד בכביש 6 וטיול אחד. פה ושם מתגרזן על איזה במהירות אפסית בעיר אבל נדיר שאני מביא את האוטו לקצה.

המצחיק הוא שהתיאור שלך תופס טוב גם אצלי. כבר מההתחלה הם היו לא מאוד אוחזים, במיוחד על רטוב. מספק לגמרי, כן? אבל משהו אומר לי שצריכה להיות שם יותר אחיזה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ממש צריך להחליף...

קיצר ביאסתם לי את כל התירוץ לסיבוב על הבאטמוביל. תודה באמת :lol:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על רטוב לדוגמה הקונטיספורט 5 אוחזים טוב יותר, אבל על יבש הגודייר פשוט מעולים! מספקים אחיזה כשרוצים אחיזה, ונותנים לשחק עם הזנב כשרוצים להשתעשע.

 

בכל מקרה, מקווה שאור יסלח לנו על הדיון הקטן שפתחנו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני רוצה לציין את איכות הכתיבה! אתה בהחלט צריך לשקול לפתוח בלוג מוטורי, אני בטוח אעקוב.

קראתי את שני העמודים בשקיקה!

 

לעניין הרכב-לטעמי הרכב מושלם פרט לשני דברים: תמיכה צידית שנורא חסרה בשנתון הזה (הבנתי שבשנתונים מאוחרים יותר ובגרסאות ה-170 המצב כבר יותר טוב) וידית אחיזה בגג בצד של הנוסע. מה האיטלקים האלה חשבו לעצמם, שהם יחסכו ככה משקל?

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה :)

דווקא יש לי בלוג(ון), בעיקר עם כורי עכביש, צריך לחזור לעדכן אותו מדי פעם. אבל הוא לא מוטורי בלבד אלא עוסק בדירוג של כל מיני שיט מהחיים.

לגבי הידית: הם חשבו 'design first, functionality... never'.

 

המצב מבחינת תמיכה צידית אכן שופר בשנת הדגם הנוכחית, עדיין יש מקום לשיפור.

כן ציינתי באחת התגובות הקודמות שהמצב פחות גרוע מכפי שנדמה בישיבה ראשונית, והאחיזה ה"צידית" שאינה קיימת במבחינת תחושה כשמתיישבים, מגיע בסיבובים דרך השכמה (אחיזה צידית-עילית?). מסכים איתך לחלוטין שזה הזוי שאין אחיזה צידית נורמלית בסטוק - זה לא רכב מנהלים(!)

 

בכ"א חבלי הלידה של האלפא טרם הסתיימו, אני מניח שתוך שבועיים-שלושה אעדכן עם האיטרציה הנוספת שלהם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון:

מסתבר שהקלאצ' שלי דרש החלפה, לא עליתי על זה בבדיקה וחבל, מצד שני המחיר היה מספיק הוגן ואני בטוח שהבעלים הקודם לא ידע על הבעיה.

במצב החזק של הרכב (Dynamic), הקלאצ' החליק מדי פעם תחת עומס.

 

אמרתי לעצמי 'נו טוב, כמה כבר תעלה החלפת קלאצ' לגיר ידני', הרצתי קצת בירורים - וחשכו עיניי. 8,000 שקלים במוסך מורשה, מתוכם 5,500 ש"ח על החלפים (קלאצ', משאבה) בלבד. לאחר הפעלת קשרים הצלחתי להגיע לאזור ה6,500.

המחיר נשמע לי מוזר, איך ייתכן שמנגנונים פשוטים יחסית עולים כ"כ הרבה?

מצאתי את ספר הרכב באינטרנט, חילצתי מק"טים, יצרתי קשר עם חנות חלפים מקוריים באנגליה - ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות. העלות שם היא 170 ליש"ט, שהם בערך 1,000 שקלים - לשני החלקים יחד.

עכשיו, אני רגיל שעושקים אותנו בארץ כן? אני גם מבין חלק מזה - המיסוי כאן גבוה, השוק קטן, יש עלויות משלוח, אחסון וכו'. לכן כאשר חלק עולה 200% מהמחיר לצרכן בחו"ל (בואו לא נשכח שהמחיר לצרכן שם מגלם רווח, והמוסכים רוכשים זאת במחיר אחר כמובן) אני מוכן לקבל זאת.

אבל כשהעלות היא 550%, או נניח 450% אחרי הפעלת קשרים וקומבינות, ובכן - לא. זה כבר לא לגיטימי, ולא משנה כמה סיפורים מספרים לנו כאן במוסכים.

 

היה לי מזל והצלחתי למצוא דרך לייבא את החלפים ארצה, ביררתי עם שני מוסכים עם שם טוב בקהילת האלפיסטים והחלטתי ללכת לאחד מהם.

היום הקלאצ' הותקן, התבקשתי לנהוג רגוע ב100KM הראשונים, אני מתכוון לעשות זאת ב300KM רק בשביל להיות על הצד הבטוח. רק אח"כ אדע סופית האם הבעיה נפתרה.

אני לא מפרסם את שם המוסך, היות והמקרה המתואר אינו שגרתי, ואסביר:

למרות שאמרתי מראש שאני מגיע עם החלקים (שאלתי את הבעלים פנים מול פנים כמה תעלה העבודה, וציינתי שאני מביא את החלקים איתי) - מאוד התרעמו שם על כך שבאתי עם חלקים 'מהבית' מכל מיני סיבות (לגיטימיות יותר/פחות, לא רלוונטי). נזפו בי הן בהכנסת הרכב והן בקבלת הרכב.

הטיפול במוסך היה מקצועי, אני מעריך את הנפשות הפועלות מאוד, אבל היחס שקיבלתי היה לא לעניין בעליל היות והצהרתי מראש שאני מגיע עם החלפים בעצמי. אני לא מצליח להבין מה בדיוק היה מצופה ממני לעשות, או איך הייתי אמור לדעת שדבריי לא הובנו כהלכה. במקום לצאת מרוצה מהמקצועיות ויחסי האנוש, יצאתי מעוצבן על כך שמאשימים אותי על כך שעשיתי מה שכל אדם סביר והגיוני היה עושה (שואל, מקבל אישור, מגיע).

 

בשורה התחתונה: המקרה הזה לימד אותי עד כמה יבואנים בארץ מוכנים למתוח את 'גבול הטעם הטוב', מכפיל של 5.5X מהמחיר לצרכן בחו"ל עבור חלפים מהסוג הזה אינו מכפיל הגיוני בשום קנה מידה. גם בעתיד אני אבדוק עלויות בחו"ל וכל עוד המכפיל יהיה גדול באופן חריג אני אבדוק אפשרות לרכישה והתקנה עצמאית.

 

הא ושכחתי לציין, העלות - במקום 6,500 עם קומבינות, זה נסגר בפחות מחצי בלי (חלפים, עבודה, שמנים, מע"מ).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על היוזמה ותודה על העדיכון.

מה הקילומטראג' של הרכב.

באיזה מצבים הייתה החלקה?

האם בחנת והאם יש בכלל קלאצ'ים משופרים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...