Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו עוד לא בן חודש, עוד לא עבר 2,000 קילומטר וכבר איזה "צדיק" עיטר אותו במכת פתיחת דלק חזקה ומכוערת. מבאס ביותר.

המעיכה נפלה בדיוק על קו המותן בדלדת הקדמית ויש גם קילוף צבע. זה אולי נראה קטן ושולי בתמונות אבל בגלל המיקום האסטרטגי זה ממש בולט.

יש אפשרות לתיקון ב-PDR? אני אצליח לחיות עם תיקון צבע קטן במכחול למרות שזה יהיה בולט.

אם יש מקצוענים ממולצים באיזור הצפון - עמקים (עפולה, טבריה) אשמח לקבל המלצות.

IMG-20151213-WA0007.jpgIMG-20151213-WA0006.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל כך מרגיז. כשאני קניתי את שלי כמעט ולא היו עליה סימנים. עכשיו כמעט בכל שבוע אני מוצא סימן חדש.

 

לצערי לא יודע לעזור לך.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

הכי מתסכל שאצלי בבית כולם מקפידים, חונים רק רחוק מההמולה, מתרחקים ככל שאפשר ובסוף זה קורה.

החוסר כבוד הזה לרכוש של אחרים פשוט מוציא אותי מדעתי.

פורסם

לצערי, בישראל יש לא מעט אנשים שלא שווים את האוויר שהם נושמים, גם אם הם נמצאים בשירותים והאוויר מסריח.

אתמול בערב אני מגיע לרכב, לידי, צמוד, עומדת דייהו שבורה שלא שווה 2000 שקל. כבר ידעתי שאני אמצא משהו על אחת הדלתות. ואכן, פתיחת דלת "עם כל הלב" על דלת הנהג אצלי.

בצד שני של הדייהו העקומה יש לפחות מטר.

פשוט מרתיח החוסר אכפתיות של הנבלות האלו. קיבינמט, יש לך חניה רחבה, תחנה כמו בנאדם.

לענייננו, אל תתרגש יותר מידי ואל תתאמץ לתקן את זה, למה מתישהו יבוא המפגר התורן שקשה לו לפתוח דלת בלי לפגוע ברכב לידו.

פורסם

מתחבר לכל מילה שלכם חברי גם אני בנעליים האלה בשבוע הראשון גם "צדיק" סרת לי כנף על מכות של פתיחת דלת אני כבר לא מדבר

מה לעשות! שזה יהיו צרות שלו האחרונים-נכון זה מעצבן אבל יש יותר גרוע לא עלינו.....

בברכה

פורסם

מה יהיה למה אף אחד לא מכבד רכושו של אחר.

כשאני יוצא מהרכב עושה זאת בזהירות על מנת שלא לפגוע ברכבי וברכב שחונה לידי.

כנל בנהיגה.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
כל כך מרגיז. כשאני קניתי את שלי כמעט ולא היו עליה סימנים. עכשיו כמעט בכל שבוע אני מוצא סימן חדש.

 

לצערי לא יודע לעזור לך.

אם אתה לא יכול לעזור לו , אז למה סתם להגיב ?

 

לפותח הת'ארד,

כנראה שאפשר לעשות PDR, אבל אני רואה קילוף שכנראה וינזק יותר מהPDR ותצטרך תיקון צבע מקומי יותר גדול.

פורסם

אני כבר התרגלתי לראות מכות מפתיחת דלתות כל פעם שאני חונה במקום עמוס.

מודע לזה מראש ככה מתעצבן קצת פחות.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

×
×
  • תוכן חדש...