Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני זכיתי למתנה כזו כפי שהבחור קיבל + שיפשוף יש משהו לעשות?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בא לי להרוג אנשים כאלה, חניתי בקיבינימט 200 מטר מכולם ודווקא שם חנה לידי הב* ז*** ופתח עלי דלת... אני מחזיק רכב באירופה כבר 8 שנים (גולף 5) ואין אפילו זכר לסימן על אף אחת מהדלתות למרות שחונה קבוע ליד רכבים שם... פשוט לסרס את החלאות שמתנהגים כך

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם (נערך)
בא לי להרוג אנשים כאלה, חניתי בקיבינימט 200 מטר מכולם ודווקא שם חנה לידי הב* ז*** ופתח עלי דלת... אני מחזיק רכב באירופה כבר 8 שנים (גולף 5) ואין אפילו זכר לסימן על אף אחת מהדלתות למרות שחונה קבוע ליד רכבים שם... פשוט לסרס את החלאות שמתנהגים כך

 

אני מניח שהסגנון המעודן שהפגנת כאן נותן לך כרטיס כניסה אל אחת מתנועות גלוחי הראש באירופה.

 

חבל רק שהן לא קולטות אזייתים (השגיאה מכוונת) לשורותיהן.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם (נערך)

בידיוק מהסיבה הזו היה לי השבוע ריב רציני עם החברה, היינו בדרכנו להצגה ב"בימה" , נכנסנו לחניון שם בתשלום, עמוס בטירוף!

תוך כדי שאנחנו עושים רונדלים בחיפוש ארוך ומייגע במציאת חניה, חברה שלי הפצירה בי לעצור כי קלטה חניה, כ"כ צרה שרק סומלי יצליח לצאת או להכנס לאוטו, נכנסתי לחניה הצפופה הזו, והתקפי חרדה החלו תוקפים אותי, מימיני ג'יפ רקסטון, משמאלי לנדקרוזר ארוך.

 

התחיל להיות לי חם, ממה שיחכה לי כשאחזור לאוטו.

לקחתי רוורס, כאשר חברה שלי פשוט לא מאמינה למראה עינייה, איך ככה בקלות ויתרתי על חניה.

אז אמרתי לה, שאני מעדיף חניה בטוחה מבחינת "מתנות" גם אם זה יעלה לי באיחור להצגה. אני שומר על האוטו שלי, בידיוק כך גם נהגתי ברכבי הקודם (לנסר 93)

 

החברה "חייכה" לעברי ואיחלה לי בהצלחה, לא לפני שטרקה את הדלת כאילו היתה זו דלת של האמר H4, והלכה לכיוון הקופות.

על המזל שלי, בידיוק 2 מפלסים למטה, חיכה לי חניון רחב ידיים, שהכיל בלחץ איזה 4 רכבים בתפזורת, חניתי כמו קינג! והלכתי שמח ומדושן עונג לדרכי.

 

זה עלה לי בברוגז של כמעט יומיים מצד החברה, שבגללי איחרנו בכמה דק להצגה.

אם אתם שואלים אותי, אם כל הכבוד לזוגיות, היה שווה את זה!

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

גם אצלי נוהגים ככה כל מי שנוהג באוטו, במיוחד ברכב בן חודשיים, אבל מה שקרה זה לצערי ההוכחה שזה לא תמיד עוזר.

פורסם

עם הזמן הן מתרגלות לשיגעון שלנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עם הזמן הן מתרגלות לשיגעון שלנו.

לא יודע מה איתך, אבל חברה שלי רוצה לקבוע לי תור לפסיכולוג

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

×
×
  • תוכן חדש...