Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום ביום שבת חול החלטתי לנקות את הרדיאטור,

פירקתי את כל הצינורות, משכתי אותו החוצה.

עשיתי לו קצת שטיפה חיצונית, ושטיפה בלחץ.

וגם שפכתי מים רותחים של קומקום עם קצת אקונומיקה.

השאלה אם זה מספיק, או שטעיתי במשהו בדרך ?

רציתי לציין שמדובר על רדיאטור סיני חלופי,

שלא עשה לי בעיות מעולם, ולא היה בו מי ברז אף פעם.

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

אל תדאג מיכאל, גם בחלקים ישנים מקוריים שעדיין עובדים לא צריך לגעת. ספר לי על העניין.

 

בכל מקרה, אני לא מבין למה אתה נגעת ברדיאטור כשאין שום מי ברז ואין שום תקלה ?

 

האם הוא היה מטונף?

 

פעם ראשונה שאני שומע על שטיפת המערכת עם אקנומיקה.

 

מומחי הכימיה\פיזיקה\וואטאבר שיכולים לענות האם זה יכול לגרום נזק לצינורות או למשהו,מחכים לתגובתכם.

פורסם

מאיפה הרעיונות לנקות רדיאטור עם אקונומיקה ומסירים שומנים ? ממתי יש שומן ברדיאטור ? מעניין איזה עוד אפשרויות יש ?

בדיוק היום פתחתי סתימה בכיור עם סודה קאוסטית. נשאר לי קצת אם מישהו רוצה לנקות את הרדיאטור שלו :-).

פורסם

יש צורך לנקות חיצונית את הרדיאטור ?

עשיתי ניקוי רדיאטור פנימי שפכתי את המים הקודמים ניקיתי עם צינור הכי טוב שיכלתי ומילאתי מים ירוקים פרסטון צהוב

יצא לכלוך האמת , בטוח שהועיל לטווח הרחוק

פורסם

לנקות רדיאטור סיני שעובד זה טעות עלות הרדיאוטר נעה בין 300 ל400 בבלנו לכן במידה הוא היה חדש(כמו רוב הרכב אצלך).

אז פשוט מרוקנים ומרעננים את הנוזל הקיים.

פורסם

אם שמים חומרים כמו חומצה זרחתית אפשר אפילו להמיס את הרדיאטור לחלוטין, אלומיניום יכול להאכל מזה.

אני ראיתי אצל בני דודינו ששמים אבקת כביסה...

×
×
  • תוכן חדש...