Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש אופניים חשמליות לאזור חיפה (הרים ועליות תלולות)


JMG
שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

vjoded - למה דווקא שני אלה ולא הסולו?

האם הסולו באיכות נמוכה יותר?

 

כמו כן - שמעתי "שמועות" שלא מומלץ לקנות אופניים עם סוללה פנימית (שמסתתרת בתוך הגוף של האופניים).

האם יש סיבות אמיתיות לזה? או שזה סתם סטיגמה?

 

 

ZX ו-FIXXER, תודה על הרעיונות, אבל קורקינט ניסיתי וזה לא בשבילי (ממש לא נוח לי), והחד-אופן ראיתי בדיוק השבוע בתל אביב, גם הוא לא כל כך רלוונטי לאזור הררי (והאמת גם במישור לא הייתי נוסע בכזה, נראה מסוכן משהו).

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אה וכמעט שכחתי את הדגם הזה:

http://www.dreambike.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92/volto-z1/

 

לפי מה שראיתי, הדגם הזה גם קיים באוסטרליה וניו זילנד, שזה שינוי מרענן (משמע לא לגמרי חברת מדבקה, אלא משהו שגם מוכר מחוץ לתחומי ישראל).

 

מבחינת מחיר - דיי דומה לקונינג.

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vjoded - למה דווקא שני אלה ולא הסולו?

האם הסולו באיכות נמוכה יותר?

 

כמו כן - שמעתי "שמועות" שלא מומלץ לקנות אופניים עם סוללה פנימית (שמסתתרת בתוך הגוף של האופניים).

האם יש סיבות אמיתיות לזה? או שזה סתם סטיגמה?

 

 

ZX ו-FIXXER, תודה על הרעיונות, אבל קורקינט ניסיתי וזה לא בשבילי (ממש לא נוח לי), והחד-אופן ראיתי בדיוק השבוע בתל אביב, גם הוא לא כל כך רלוונטי לאזור הררי (והאמת גם במישור לא הייתי נוסע בכזה, נראה מסוכן משהו).

 

 

"ברקס קדמי ואחורי v "

אני כבר לא מוכן להתפשר על מעצורי דיסק, רצוי שלפות אחד מהם יהיה הידראולי.

ועוד בירידות מהכרמל בחיפה? בלי ביטוחים?

 

 

רצוי מאוד סוללה שניתנת לשליפה ונעילה לאופניים, שניתן לשלוף ולטעון בחשמל של בניין שלא ניתן להכניס אליו אופניים, למנוע את גניבת הסוללה מהאופניים,

להחליף סוללה רזרבית שנמצאת בתיק או בארגז על מנת להכפיל את הטווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שנתקלתי בבלמי דיסק הידראולים באף אחד מהדגמים שציינתי כאן, הכי הרבה דיסקים מכאניים.

תקן אותי אם אני טועה?

 

לגבי סוללה בגוף האופניים: בקונינג אומנם מדובר בסוללה שמוסתרת בגוף האופניים, אבל היא ניתנת לשליפה יחסית בקלות, ע"י קיפול האופניים לחצי ומשיכה בלולאה של הסוללה שמאפשרת למשוך אותה החוצה (אחרי שמסובבים מפתח). האם זה מספיק טוב?

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שנתקלתי בבלמי דיסק הידראולים באף אחד מהדגמים שציינתי כאן, הכי הרבה דיסקים מכאניים.

תקן אותי אם אני טועה?

 

לגבי סוללה בגוף האופניים: בקונינג אומנם מדובר בסוללה שמוסתרת בגוף האופניים, אבל היא ניתנת לשליפה יחסית בקלות, ע"י קיפול האופניים לחצי ומשיכה בלולאה של הסוללה שמאפשרת למשוך אותה החוצה (אחרי שמסובבים מפתח). האם זה מספיק טוב?

 

אתה צודק שאף אופניים חשמליות לא נמכרות עם בלמי דיסק הידראולים, בבלמי דיסק הידראולים אין את האפשרות לניתוק זרימת החשמל למנוע כפי שדורש התקן האירופי.

ניתן לאחר הקניה להחליף את מעצורי הדיסק להידראולים.

הבעיה שבאופניים ללא מעצורי דיסק בכלל, אין הכנה ואין אפשרות להתקין מעצורי דיסק מאחורה בעתיד.

ניתן רק בגלגל הקדמי על ידי החלפת המזלג הקדמי.

ספק רב אם תמצא מזלג מתאים לדגם הספציפי, שיש לו הכנה למעצור דיסק.

 

אם יש אפשרות לשלוף את הסוללה בקלות+אפשרות לנעול לגוף האופניים במפתח, אז זה נהדר ועדיף אפילו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להודות שהפטנט של כיבוי המנוע בזמן לחיצה על מעצור - נשמע לי בטיחותי לא פחות מבלמים הידראוליים.

לא בטוח שהייתי ממהר לוותר על הפונקציה הזו.

מה היתרון של דיסק הידראולי על פני המכאני? במה מתבטאים ההבדלים בפועל בשטח?

 

לקונינג יש בלם קדמי דיסק ובלם אחורי V-BRAKE, שזה לא הכי מדהים (כי מן הסתם רוב הזמן בולמים עם הגלגל האחורי).

 

ל-ZR (שמתקפלים כמו אקורדיון) יש זוג בלמי דיסק - שזה יתרון משמעותי, ולפחות מהסרטונים נראה שמנגנון הקיפול שלו קצת יותר עמיד מזה של HENDRIX, אבל עדיין פחות עמיד מהמנגנון הקלאסי של הקונינג.

 

מה דעתך? מה היית לוקח מבין השניים הללו?

 

 

אני אנסה להשיג זוג אופני קונינג לנסיעה ברכבת - ולראות אם הם מצליחים להידחס בין המושבים (אני קצת בספק).

אם לא ייכנסו, הן כמובן ייפסלו מרשימת הבחירה ונראה שאז רק ה-ZR יישארו ברשימה...

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להודות שהפטנט של כיבוי המנוע בזמן לחיצה על מעצור - נשמע לי בטיחותי לא פחות מבלמים הידראוליים.

לא בטוח שהייתי ממהר לוותר על הפונקציה הזו.

מה היתרון של דיסק הידראולי על פני המכאני? במה מתבטאים ההבדלים בפועל בשטח?

 

לקונינג יש בלם קדמי דיסק ובלם אחורי V-BRAKE, שזה לא הכי מדהים (כי מן הסתם רוב הזמן בולמים עם הגלגל האחורי).

 

ל-ZR (שמתקפלים כמו אקורדיון) יש זוג בלמי דיסק - שזה יתרון משמעותי, ולפחות מהסרטונים נראה שמנגנון הקיפול שלו קצת יותר עמיד מזה של HENDRIX, אבל עדיין פחות עמיד מהמנגנון הקלאסי של הקונינג.

 

מה דעתך? מה היית לוקח מבין השניים הללו?

 

 

אני אנסה להשיג זוג אופני קונינג לנסיעה ברכבת - ולראות אם הם מצליחים להידחס בין המושבים (אני קצת בספק).

אם לא ייכנסו, הן כמובן ייפסלו מרשימת הבחירה ונראה שאז רק ה-ZR יישארו ברשימה...

 

כנראה שהZR, לא הייתי מוותר על מעצורי דיסק גם מקדימה וגם מאחורה, במיוחד מאחורה,

לא הייתי מתפשר על מנוע בגלגל האחורי, מנוע קדמי מאוד בעייתי, סבלתי מזה קשות בעבר!

אם גם השילדה יותר עמידה אז זה מאוד חשוב.

לרוב בלמי דיסק הידראולים בולמים יותר חזק מבלמים מכניים עם כבל.

לגבי הניתוק חשמל מהמנוע, זה חשוב במקרה שהמנוע מופעל מהדיווש ולא ממצערת,

יש גם כל מיני קומבינות להקין חיישן שיאפשר את זה גם בבלם הידראולי.

אם אתה מתכוון להצמד לתקן ולא להתקין מצערת ושהמנוע יופעל מדיווש

אז תחליף רק אחד מהבלמים להידראולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להודות שהפטנט של כיבוי המנוע בזמן לחיצה על מעצור - נשמע לי בטיחותי לא פחות מבלמים הידראוליים.

לא בטוח שהייתי ממהר לוותר על הפונקציה הזו.

מה היתרון של דיסק הידראולי על פני המכאני? במה מתבטאים ההבדלים בפועל בשטח?

 

לקונינג יש בלם קדמי דיסק ובלם אחורי V-BRAKE, שזה לא הכי מדהים (כי מן הסתם רוב הזמן בולמים עם הגלגל האחורי).

 

ל-ZR (שמתקפלים כמו אקורדיון) יש זוג בלמי דיסק - שזה יתרון משמעותי, ולפחות מהסרטונים נראה שמנגנון הקיפול שלו קצת יותר עמיד מזה של HENDRIX, אבל עדיין פחות עמיד מהמנגנון הקלאסי של הקונינג.

 

מה דעתך? מה היית לוקח מבין השניים הללו?

 

 

אני אנסה להשיג זוג אופני קונינג לנסיעה ברכבת - ולראות אם הם מצליחים להידחס בין המושבים (אני קצת בספק).

אם לא ייכנסו, הן כמובן ייפסלו מרשימת הבחירה ונראה שאז רק ה-ZR יישארו ברשימה...

 

דווקא באופניים, כמו ברכב, בולמים בעיקר עם הבלמים הקדמיים (גם בירידות). אולי היחס שונה מעט באופניים חשמליים אבל עדיין, לקדמיים החשיבות הגדולה יותר.

החסרון העקרי לדעתי בבלמי דיסק מכאניים הוא שלאחר זמן הדיסק מתעקם (ישנה רק בוכנה אחת שדוחפת אותו הצידה כל הזמן) והדבר פוגע ביעילות האופניים וגם ביעילות הבלימה. בנוסף יש את כל הבלאגן של מתיחת הכבל וחיכוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא באופניים, כמו ברכב, בולמים בעיקר עם הבלמים הקדמיים (גם בירידות). אולי היחס שונה מעט באופניים חשמליים אבל עדיין, לקדמיים החשיבות הגדולה יותר.

החסרון העקרי לדעתי בבלמי דיסק מכאניים הוא שלאחר זמן הדיסק מתעקם (ישנה רק בוכנה אחת שדוחפת אותו הצידה כל הזמן) והדבר פוגע ביעילות האופניים וגם ביעילות הבלימה. בנוסף יש את כל הבלאגן של מתיחת הכבל וחיכוך.

 

את התאוריה שברכב דו גלגלי צריך לבלום בעיקר עם הבלם הקדמי שמעתי הרבה פעמים, במציאות, כשבלמתי חזק מידי

עם אופנועים או אופניים, עם הברקס הקדמי ונעלתי גלגל קדמי, אז קבלתי אחלה שיעור בפיזיקה מעשית, שיעור כזה שלא שוכחים.

 

תעשה ניסוי: כנס עם אופנוע/אופניים לסיבוב מהיר בכביש רטוב, תבלום בכל הכוח עם הברקס הקדמי בלבד ותחזור לפה לעדכן אותנו בתוצאות הניסוי(רק מלדמיין את זה מתחיל לכאוב לי במרפקים ובברכיים), נסה ותהנה.

 

אל תשווה בין דו גלגלי למכוניות, אין בכלל מקום להשוואה, אני תמיד מתחיל את הבלימה בברקס האחורי, ואם צריך

מוסיף לחץ מהקדמי, לעולם לא בולם עם הקדמי בלבד, עם נעילת גלגל אחורי אני זורק תחת ואפילו נהנה מזה, עם נעילת הגלגל הקדמי, לרוב זה נגמר בהתרסקות כואבת.

 

יש לי ניסיון של 25 שנה בלבד עם אופניים ו14 שנים בלבד עם אופנועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה לא בולמים בכל העוצמה ונועלים גלגל.

בכל אופן הדרך הנכונה לבלום היא שימוש עיקרי בבלם קדמי, אם אתה נופל אתה עושה משהו אחר לא נכון(עוצמה מתאימה, העברות משקל).

לגביי בלמים הדראוליים, למעשה מבלינת עוצמת עצירה אין כאן הבדל שהרי מדובר באותה דיסק ואותה רפידה, ההבדל הוא במודלטריות הבלימה, כלומר היכולות לשלוט על עוצמת הבלימה מאוד, למשל להגיע ל90 אחוז בלימה בלי לנעול גלגל, מה שמאוד קשה עד בלתי אפשרי בדיסק מכני.

דרך אגב, דווקא לוי ברייק עוצמת בלימה חזקה יותר, משום שעובדים על קוטר החישוק בשונה מדיסק בקוטר קטן.

לדעתי ולדעת רבים, וי ברייק עדיף על דיסק מכאני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה לא בולמים בכל העוצמה ונועלים גלגל.

בכל אופן הדרך הנכונה לבלום היא שימוש עיקרי בבלם קדמי, אם אתה נופל אתה עושה משהו אחר לא נכון(עוצמה מתאימה, העברות משקל).

לגביי בלמים הדראוליים, למעשה מבלינת עוצמת עצירה אין כאן הבדל שהרי מדובר באותה דיסק ואותה רפידה, ההבדל הוא במודלטריות הבלימה, כלומר היכולות לשלוט על עוצמת הבלימה מאוד, למשל להגיע ל90 אחוז בלימה בלי לנעול גלגל, מה שמאוד קשה עד בלתי אפשרי בדיסק מכני.

דרך אגב, דווקא לוי ברייק עוצמת בלימה חזקה יותר, משום שעובדים על קוטר החישוק בשונה מדיסק בקוטר קטן.

לדעתי ולדעת רבים, וי ברייק עדיף על דיסק מכאני.

 

V-Brake יעבוד טוב, אך ורק אם הגלגל מאוזן פרפקט, כמה זמן גלגלי 16" בלי שיכוך מלא יישארו מאוזנים עם כל המהמורות והזעזועים אני לא יודע,

 

בכל מקרה המלצה נוספת:

כל מי שמחזיק אופניים חשמליות: שיצפה ביו-טיוב, ילמד לאזן גלגלים, להחליף שפיצים לבד, ושיזמין מאליאקספרס שפיצים במידה המתאימה לגלגל הממונע, אחרת הוא ישפוך הרבה כסף בחנויות/מוסכי אופניים חשמליים על איזונים, החלפת שפיצים ובניית גלגלים,

במיוחד בגלגל הממונע, במיוחד אם מדובר בגלגלים קטנים מ26", באופניים ללא שיכוך מלא.

לכל מנוע מידה שונה ובשביל גלגל בגודל מסוים יש שפיצים במידה ייחודית שאפילו בEBAY/ALIEXPRESS קשה למצוא, קל וחומר בחנויות בארץ, במיוחד אם לא מדובר בדגם מהנפוצים ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את התאוריה שברכב דו גלגלי צריך לבלום בעיקר עם הבלם הקדמי שמעתי הרבה פעמים, במציאות, כשבלמתי חזק מידי

עם אופנועים או אופניים, עם הברקס הקדמי ונעלתי גלגל קדמי, אז קבלתי אחלה שיעור בפיזיקה מעשית, שיעור כזה שלא שוכחים.

 

תעשה ניסוי: כנס עם אופנוע/אופניים לסיבוב מהיר בכביש רטוב, תבלום בכל הכוח עם הברקס הקדמי בלבד ותחזור לפה לעדכן אותנו בתוצאות הניסוי(רק מלדמיין את זה מתחיל לכאוב לי במרפקים ובברכיים), נסה ותהנה.

 

אל תשווה בין דו גלגלי למכוניות, אין בכלל מקום להשוואה, אני תמיד מתחיל את הבלימה בברקס האחורי, ואם צריך

מוסיף לחץ מהקדמי, לעולם לא בולם עם הקדמי בלבד, עם נעילת גלגל אחורי אני זורק תחת ואפילו נהנה מזה, עם נעילת הגלגל הקדמי, לרוב זה נגמר בהתרסקות כואבת.

 

יש לי ניסיון של 25 שנה בלבד עם אופניים ו14 שנים בלבד עם אופנועים.

אתה טועה ומטעה,

לא אמרתי לנעול גלגל קדמי בבלימה, אמרתי לשלב עם האחורי, כשעיקר העומס על הקדמי.

שימוש באחורי בלבד, יגרום להחלקות, שחיקת צמיגים והארכת מרחק הבלימה פי כמה.

גם בדוג ממונע יש ידית שמשלבת בין הבלם הקדמי לאחורי, או ידית לקדמי בלבד.

 

לגבי מה עדיף - דיסק מכאני או ויברייק - יש על מה לדון. שאלה מעניינת כי גלגל קדמי בקוטר קטן יצליח להתחמם יפה בירידה כזו, אבל מצד שני הוא עמיד יותר בעיוותים מאחד גדול יותר.

אני עדיין חושב שלקדמי עדיף דיסק, ולאחורי ויברייק.

ואם כבר ויברייק, להחליף לדגם איכותי של חברה מוכרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה ומטעה,

לא אמרתי לנעול גלגל קדמי בבלימה, אמרתי לשלב עם האחורי, כשעיקר העומס על הקדמי.

שימוש באחורי בלבד, יגרום להחלקות, שחיקת צמיגים והארכת מרחק הבלימה פי כמה.

גם בדוג ממונע יש ידית שמשלבת בין הבלם הקדמי לאחורי, או ידית לקדמי בלבד.

 

לגבי מה עדיף - דיסק מכאני או ויברייק - יש על מה לדון. שאלה מעניינת כי גלגל קדמי בקוטר קטן יצליח להתחמם יפה בירידה כזו, אבל מצד שני הוא עמיד יותר בעיוותים מאחד גדול יותר.

אני עדיין חושב שלקדמי עדיף דיסק, ולאחורי ויברייק.

ואם כבר ויברייק, להחליף לדגם איכותי של חברה מוכרת.

 

בבלימת חירום אני תמיד משלב את 2 הבלמים, בהתחלה רוב המשקל נמצא על הגלגל האחורי, במצב כזה לחיצה חזקה על הבלם הקדמי תגרום לגלגל הקדמי להחליק והסיכוי לצאת מזה לא גבוה, ברוב המקרים, מתהפכים מיד!

כשמתחילה הבלימה המשקל עובר קדימה ועובר לגלגל הקדמי, רק אז אפשר לבלום חזק גם עם הבלם הקדמי מבלי שהגלגל הקדמי יחליק.

החלקה של גלגל אחורי בדו גלגלי אף פעם לא גרמה לי לנפילה, במצב כזה הדו גלגלי זורק תחת, אני מוריד רגל לכיוון הנגדי לזריקת התחת, מקסימום נותן בעיטה קלה לכביש שמונעת את הנפילה, עשיתי ככה מלא פעמים בהחלקות על כתמי שמן עם אופנועים כבדים.

 

במכונית זה שונה לחלוטין וזריקת תחת(היגוי יתר) זה מצב הרבה יותר מסובך מאשר תת היגוי.

החלקה של גלגלים קדמיים במכונית לא גורמים להתהפכות מידית, ברוב המקרים, גם ניתן לחוש בהחלקה לפני שמאוחר מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון חם מהשטח,

היום קיבלתי את הקונינג 005 לנסיעת מבחן, לקחתי אותו לרכבת ו... לא נכנס איפה שרציתי :( (ולא הואילו כל תרגילי הלוליינות שלי).

 

בינתיים כבר בדקתי אופציה לנסיעת מבחן (כולל עליה לרכבת) על הZR עם גלגל 16" , כנראה בשבוע/שבועיים הקרובים אצליח לבדוק גם אותם.

המוכר בחנות אמר שהוא מחכה לקבל סוללות חדשות של סמסונג שאמורות להחליף את המקוריות של האופניים האלה,

ואז הן בכלל יהיו מעולות. רק שייכנסו בין המושבים ברכבת והכל יהיה דבש.

(תאכלס אין סיבה שלא, ההנדריקס 16 נכנסו, והוא אמר שהZR יותר צרות מההנדריקס)

 

לגבי העמידות של השילדה - הוא אמר שבשונה מה-HENDRIX, ה-ZR עשויות ברזל ולא אלומיניום, מה שאומר שהן יותר כבדות (כ-19 קילו כולל סוללה),

אבל מצד שני פחות נוטות להישבר כמו השילדה של ההנדריקס.

בשילוב עם שני בלמי דיסק, הילוכי פדלים של שימאנו, סוללה טובה, צג דיגיטלי עם קרוז-קונרטול, נשמע שזו כנראה תהיה העיסקה הכי טובה מה שבדקתי עד כה.

 

אמשיך לעדכן..

עריכה אחרונה על ידי JMG

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון חם מהשטח,

היום קיבלתי את הקונינג 005 לנסיעת מבחן, לקחתי אותו לרכבת ו... לא נכנס איפה שרציתי :( (ולא הואילו כל תרגילי הלוליינות שלי).

 

בינתיים כבר בדקתי אופציה לנסיעת מבחן (כולל עליה לרכבת) על הZR עם גלגל 16" , כנראה בשבוע/שבועיים הקרובים אצליח לבדוק גם אותם.

המוכר בחנות אמר שהוא מחכה לקבל סוללות חדשות של סמסונג שאמורות להחליף את המקוריות של האופניים האלה,

ואז הן בכלל יהיו מעולות. רק שייכנסו בין המושבים ברכבת והכל יהיה דבש.

(תאכלס אין סיבה שלא, ההנדריקס 16 נכנסו, והוא אמר שהZR יותר צרות מההנדריקס)

 

לגבי העמידות של השילדה - הוא אמר שבשונה מה-HENDRIX, ה-ZR עשויות ברזל ולא אלומיניום, מה שאומר שהן יותר כבדות (כ-19 קילו כולל סוללה),

אבל מצד שני פחות נוטות להישבר כמו השילדה של ההנדריקס.

בשילוב עם שני בלמי דיסק, הילוכי פדלים של שימאנו, סוללה טובה, צג דיגיטלי עם קרוז-קונרטול, נשמע שזו כנראה תהיה העיסקה הכי טובה מה שבדקתי עד כה.

 

אמשיך לעדכן..

 

נשמע טוב חוץ מהמשקל, 19 ק"ג זה משקל מציק להיסחב אתו בתחבורה הציבורית. תבדוק אם במצב מקופל ניתן לגרור אותן כאילו זאת עגלה, אם אפשר אז זה לא נורא.

 

לדעתי כדאי לשקול אופציות נוספות עם גלגלי 16 אינצ', בלמי דיסק קדימה+אחורה, מנוע בגלגל האחורי, שיכוך זעזועים.

 

לדעתי כדאי לשקול בניה עצמית בסיס אופניים מתקפלות מחו"ל, של מותג ידוע כאיכותי, עם ביקורות טובות, למשל FOLDI

 

ועל זה להרכיב מנוע בגלגל האחורי Golden Motor - Smart Pie 5 או מנוע של חברת BIONX

עריכה אחרונה על ידי vjoded
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...