Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבי הייתה תאונה עם רכב טויוטה קורולה. רכבו "נכנס" ברכב אחר בעוצמה רבה ונזק רב נגרם לרכב.

אבי פצוע והוא מאושפז בבית חולים עם מספר שברים.

במהלך התאונה לא נפתחו כריות האוויר. מהירות הנסיעה הייתה כ- 60 קמ"ש. אנחנו מעוניינים לבדוק את תקינות כריות האוויר. מי מוסמך ואיפה ניתן לבדוק אותם ?

פורסם

במהירויות כאלו לדעתי כבר הרכב יוגדר טוטאל-לוס ואני לא יודע אם יש טעם לבדוק את תקינות כריות האויר (זו המהירות שעורכים בה מבחן ריסוק למכוניות ובמבחנים הללו כריות האויר נפתחות).

באיזה קורולה מדובר? איזו שנה? האם אתם יד ראשונה? האם הרכב עבר תאונות מלבד התאונה הזו?.

פורסם

מאחל החלמה מהירה לאביך.

 

זה שהרכב נפגע וגם אביך לא בהכרח מחייב פתיחת כריות אוויר.

 

בדיקת תקינות מערכת כריות אוויר מומלץ לבצע במוסך מורשה הייבואן.

איזה כייף לי :)

פורסם

באיזה אזור נפגע הרכב ( קדימה אחורה בצד )

הוסף עוד פרטים לתאונה.

באיזה רכב הוא פגע, אולי הוא נכנס מתחת לפגוש הרכב השני וחיישני הכריות לא הופעלו

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בדיקה ראשונה - תקינות נורת כריות אויר. צ"ל להדלק עם פתיחת סוויץ' ולהכבות אחרי כמה שניות (בנפרד מנורות אחרות).

האם הרכב נקנה מסוחר? האם יש עבר של תאונות "קלות" יותר או פחות?

:turn-l:
פורסם

לדעתי אין צורך לקחת עו"ד או שמאי מכיוון שאם לא קיבלת הודעה על ריקול - כנראה שלא היה לדגם שלך .

ובנוסף על כך מניסיון אישי בקורולה 2007 גם בי נכנסו באיזור הכנף באיזור ה60 קמ"ש ולא נפתחו כריות .

לא בכל תאונה נפתחות כריות, יש מחשב כריות אוויר שלפי מה שצריך הוא פותח את הכריות .

Audi A3 8L

פורסם
אני חושב שצריך לקחת עו"ד וגם שמאי מומלצים שיתמודדו עם המקרה הזה.

לא שמאי ולא עורך דין יעזרו במקרה הזה. בכדי להוכיח דבר מה שקשור בפתיחת כריות במצב X או Y אתה צריך להיות הרבה יותר משמאי...

איזה כייף לי :)

פורסם

אני ממליץ לך להגיע עם הרכב (או לגרור...) למוסך מורשה טויוטה ולשאול שם את השאלה הזו.

לדוד שלי היה מקרה דומה עם פז'ו (שהוא קנה חדשה) ולקח להם מספר שבועות לבדוק, אני רק לא זוכר איך זה נסגר - זה פשוט היה לפני המון שנים.

×
×
  • תוכן חדש...