Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם
חברה אני מעונין להשתתף

אבל מה יקרה עם יגיעו 50 איש להרשם בשעה ?6

עד עכשיו ראיתי 40 איש שהצביעו בסקר שהם ישתתפו

אז אולי עדיף לעשות הרשמה מראש או לפחות לתת עדיפות לחברי הפורום שירשמו מראוש כדי לא ליצור בלאגן

.I don't think you can do it, this is not the only forum that the event is advertized in

 

.Moti

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר בבקשה רחוב ומספר? כדי שאני אוכל להסתכל במפה איך להגיע...

(ההוראות הגעה בהודעה הראשונה לא עוזרות לי ו"שפיצרינג" זה לא משהו שכתוב במפה)

 

ואם אפשר הוראות מכיוון ז'בוטינסקי (ממערב) יהיה נחמד.

 

תודה :)

פורסם
אפשר בבקשה רחוב ומספר? כדי שאני אוכל להסתכל במפה איך להגיע...

(ההוראות הגעה בהודעה הראשונה לא עוזרות לי ו"שפיצרינג" זה לא משהו שכתוב במפה)

 

ואם אפשר הוראות מכיוון ז'בוטינסקי (ממערב) יהיה נחמד.

 

תודה :)

 

אין רחוב ומספר. המסלול הוא בעצם מגרש החנייה של ההום סנטר לשעבר (או שזה היה אייס קנה ובנה?). חפש במפה את צומת ירקונים (או צומת ירקון) ליד פ"ת, נסיעה לכיוון פ"ת משם ופנייה ימינה בצומת הראשונה תוביל אותך אל המגרש. אם אתה מגיע מפ"ת עצמה (מצומת סגולה) אז הפנייה היא שמאלה.

 

ל-NIKIG - כמו שמוטי אמר, זה לא הפורום היחיד שבו זה מפורסם. חוצמזה, מהניסיון שלי, אם 40 איש אומרים שהם באים, מגיעים 20, וגם הם מאחרים :-P

אם אתבדה, אשמח מאוד, אבל רוב הסיכויים שלא תהיה נהירה אדירה על השערים בשעה שש על השעון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

:rofl: ואני חשבתי דימיינתי את זה

 

 

לגבי

ל-NIKIG - כמו שמוטי אמר, זה לא הפורום היחיד שבו זה מפורסם. חוצמזה, מהניסיון שלי, אם 40 איש אומרים שהם באים, מגיעים 20, וגם הם מאחרים :razz:

אם אתבדה, אשמח מאוד, אבל רוב הסיכויים שלא תהיה נהירה אדירה על השערים בשעה שש על השעון.

 

באיחור, אבל מגיעים.. ואם לא יגיעו מתחרים, בטוח שרק מהקהל יהיה אפשר להשלים את החסר.

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אני שם ב 5 וחצי, פותח מנגל:-P

 

מי מביא חמוצים?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
גם אנ י מתלבט בין ה PT ל GT......

 

AWD או FWD

 

That is the question

8_1_204.gif

Eריק Eריק...

גם אני התלבטתי בין ה M/// ל R1 (:lol:) אבל גיליתי שהארוע נופל על יום בודד ומזורגג (...) לפני הבחינה שלי בלישכת עורכי הדין בירושלים.

נו שווין,

נגיע בפעם הבאה (הפעם ניצלת Eריק -)

 

דודי מ.

.Dudi M

פורסם

...אם תקח לדוגמא שני רכבים במשקל של בערך טון, שניהם מתנהגים ואוחזים ברמה דומה, אחד הנעה אחורית ואחד קדמית, אני בספק שיהיו הבדלים גדולים בתוצאות (עם אותו הנהג כמובן).

רוני

לאו דווקא.

 

באירוע של MAX-TUNING היינו מס' נהגים (אני משער כולם טובים חלק יותר חלק פחות אבל כולם טובים) והטון נקודה שש שלי (עם הילוכים ארוכים ארוכים) לחמה בסיידר (למי שמכיר את התוצאות שנגמרו).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב - מה המצב גבר?

דודי מ.

.Dudi M

פורסם
אני שם ב 5 וחצי, פותח מנגל:-P

 

מי מביא חמוצים?

אני!

 

בן. שיבוא עם החמוצים.

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

אני קורא את הת'רד הזה - 11 עמודים - והלב מתרחב :smilecolr

 

הרבה אנשים ממש לא מנוסים וצמאים לדעת. רוצים ניסיון. רוצים קצת אקשן מוטורי. כיף לראות ולדעת שיש כ"כ הרבה כאלו. אני מקווה שיגיעו הרבה צופים ביום ג'. כשהרבה אנשים באים לראות אירועים מוטורים - זה מחזק (הבאים לחזק יוצאים מחוזקים).

 

C U ב-ג'

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

אני יגיע ! !

עם המון חברים שלי ומכוניות , נראה לי שכמה מהם ישתתפו ...

כעיקרון אני חדש פה וחבר שלי אמר לי אז נרשמתי לפורום , אחלה פורום פצצה !

למכירה פיאט פונטו ספייס שנת 2002 ,מנוע 1300, גיר רגיל !

פורסם

אני חוזר ושואל - האם מישהו מעוניין לקחת על עצמו את צילום האירוע בוידאו? הכוונה להיות מחוייב לכך מרגע התחלת האירוע ועד לסיומו, אם ניתן. לאחר מכן עריכת הסרט בצורה כמה שיותר מקצועית (לא מסובך למי שיש מעט ידע ותוכנות מתאימות) - באם זה יצא טוב, נשמח להעלות את זה לפורום כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חוזר ושואל - האם מישהו מעוניין לקחת על עצמו את צילום האירוע בוידאו? הכוונה להיות מחוייב לכך מרגע התחלת האירוע ועד לסיומו, אם ניתן. לאחר מכן עריכת הסרט בצורה כמה שיותר מקצועית (לא מסובך למי שיש מעט ידע ותוכנות מתאימות) - באם זה יצא טוב, נשמח להעלות את זה לפורום כמובן.

 

רוני

אחי, לפי דעתי זה לא ילך ככה, עדיף שכל מי שמצלם חלק או בכלל את כל הארוע ירכז את זה אצל מישהו שמוכן ויודע לערוך ויעשה בכל הצילומים שיגיעו אליך סרט אחד מוצלח...

Power Is Nothing Without Control

פורסם
אחי, לפי דעתי זה לא ילך ככה, עדיף שכל מי שמצלם חלק או בכלל את כל הארוע ירכז את זה אצל מישהו שמוכן ויודע לערוך ויעשה בכל הצילומים שיגיעו אליך סרט אחד מוצלח...

 

קודם כל, אם אתה אח שלי, אז תסביר לי כבר בבית. (הרגע הגעתי)

 

אין לי בעיה שכל מי שמצלם יעביר את הקטעים שלו למישהו שמוכן ויודע, אבל בשביל זה צריך:

 

1. מישהו שמוכן ויודע.

2. שהמישהו הזה ידע גם למצוא את כל אותם האנשים, או הם אותו.

3. שלכולם תהיה דרך להעביר את החומר אליו.

 

בקיצור - בלגן שלם. מספיק לי מישהו אחד שמוכן להשקיע. אם לא יהיה כזה, אשמח אם מישהו שמגיע ומוכר לי אישית יציע לצלם את האירוע עם מצלמת הוידאו שלי, ואני אדאג כבר לעריכה.

 

מישהו יכול להסביר מה זה ומה הדיוק יהיה שם ...??.

 

תקרא את כל השרשור, עצלן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...