Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם
[/right]

Take it easy buddy, it's only gymkhana and Roni was saying here that there's plenty of runoff unless you're being a real jackass... don't drive like a jackass, you should be fine

 

 

:wink:

 

 

 

 

.Moti

זה לא בדיוק שיש הרבה מרחב לטעויות, אלא שהמסלול שלנו מתוכנן כך שבמקומות שאין הרבה מרחב לטעויות המהירות תהיה איטית וכיוון הנסיעה לא יהיה כזה שמשגר אותך לכיוון עצם קשיח.

 

לכל מי שחוששים מ"לדפוק" את האוטו - יצא לי לראות רק פעם אחת מישהו גורם לנזק כלשהו במהלך ג'ימקאנה, וזה היה במסלול שהיו בו סלעים גדולים בצד המסלול, והנהג דווקא היה מהמנוסים אם אני זוכר נכון. לא מדובר כאן בנהיגה מופרעת אלא נהיגה מדוייקת וחלקה שאגב כך אמורה להיות מהירה יחסית לתנאים (אבל עדיין איטית במונחים אבסולוטיים).

 

אף אחד לא בא לשם כדי לדפוק את האוטו. אני בטוח שאין כאן אחד שילחץ על הגז עד שהוא ייכנס למדרכה, הרי במקרה ההכי גרוע הזמן שלך לא יהיה זמן מנצח.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בטוח שאין כאן אחד שילחץ על הגז עד שהוא ייכנס למדרכה, הרי במקרה ההכי גרוע הזמן שלך לא יהיה זמן מנצח.

כי תמיד יש מי שיעקוף אותך:-D (באירועים שג'רמי נמצא)

פורסם

חבל על הכסף :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

האחרון שהשכיר גטס בשביל ג'ימקאנה כזאת דווקא ניצח.

 

יכולים גם להתארגן כמה חברה' יחד ולהשכיר רכב אחד שישמש את כולם על מנת להוזיל את המחיר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
האחרון שהשכיר גטס בשביל ג'ימקאנה כזאת דווקא ניצח.

.

כן, אבל בשביל לנצח צריך לדעת לנהוג.. -_-



נראה אם אני אצליח למשוך את הגימלים.

ומישהו רוצה להשכיר איתי?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
אם כבר לשכור אז שיהיה רכב קל כמה שאפשר, הגטס דווקא שוקלת די הרבה. (מי אמר דיהטסו סיריון ?)

 

מי אמר שטויות במיץ? מה הקשר למשקל הרכב? עדיף גטס שעוד איכשהוא מתנהגת כמו מכונית ולא סיריון שלא עוברת גם בתור ריקשה.

 

אבל עזבו שטויות, לא צריך לשכור שום רכב. מי ישמע, כולה ג'ימקאנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סת םשאלה מעניינת..

איזה הנעה עדיפה לג'מאיקנה?!

אחורית או קדמית?

(אם שאלו את זה כבר.. אז לא נורא :) ).

פורסם
סת םשאלה מעניינת..

איזה הנעה עדיפה לג'מאיקנה?!

אחורית או קדמית?

(אם שאלו את זה כבר.. אז לא נורא :) ).

 

זה משתנה. כמובן שטנדר ענק עם הנעה אחורית זה לא משהו, אז סוג ההנעה הוא לא הגורם היחיד המשפיע. הוא גם לא הגורם הכי חשוב.

 

לצורך העניין בג'ימקאנה מהסוג הזה (הילוך ראשון, מקסימום שני) עדיף רכב כמה שיותר קטן, קל וזריז. מצד שני אל תצפה שפיאט אונו 45 תהיה טובה בג'ימקאנה כי היא לא מתנהגת ולא אוחזת. כך שגם התנהגות ואחיזה חשובים.

 

אם תקח לדוגמא שני רכבים במשקל של בערך טון, שניהם מתנהגים ואוחזים ברמה דומה, אחד הנעה אחורית ואחד קדמית, אני בספק שיהיו הבדלים גדולים בתוצאות (עם אותו הנהג כמובן).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה משתנה. כמובן שטנדר ענק עם הנעה אחורית זה לא משהו, אז סוג ההנעה הוא לא הגורם היחיד המשפיע. הוא גם לא הגורם הכי חשוב.

 

לצורך העניין בג'ימקאנה מהסוג הזה (הילוך ראשון, מקסימום שני) עדיף רכב כמה שיותר קטן, קל וזריז. מצד שני אל תצפה שפיאט אונו 45 תהיה טובה בג'ימקאנה כי היא לא מתנהגת ולא אוחזת. כך שגם התנהגות ואחיזה חשובים.

 

אם תקח לדוגמא שני רכבים במשקל של בערך טון, שניהם מתנהגים ואוחזים ברמה דומה, אחד הנעה אחורית ואחד קדמית, אני בספק שיהיו הבדלים גדולים בתוצאות (עם אותו הנהג כמובן).

 

רוני

תודה רוני!

תגיד.. 850 (במוו), לא מתאים לדבר הזה?

אני שואל את זה כי פשוט אתמול יצא לי לראות את האוטו, ועם זאת, למד מקס (Eריק), יש תמיצובישי הרי.. הם שניהם רכבים ענקיים וארוכים כאלה.. לא עדיףף לבוא לשם עם איזה גולף ג'יטיאי קופה?

קליו? פג'ו ג'יטיאי?

פורסם
תודה רוני!

תגיד.. 850 (במוו), לא מתאים לדבר הזה?

אני שואל את זה כי פשוט אתמול יצא לי לראות את האוטו, ועם זאת, למד מקס (Eריק), יש תמיצובישי הרי.. הם שניהם רכבים ענקיים וארוכים כאלה.. לא עדיףף לבוא לשם עם איזה גולף ג'יטיאי קופה?

קליו? פג'ו ג'יטיאי?

 

850 היא כמו משאית. ברור שהיא לא מתאימה. בוודאי שגולף או קליאו או פז'ו קטנה הן עדיפות.

 

רוני, עדיין עם סבלנות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה משתנה. כמובן שטנדר ענק עם הנעה אחורית זה לא משהו, אז סוג ההנעה הוא לא הגורם היחיד המשפיע. הוא גם לא הגורם הכי חשוב.

 

לצורך העניין בג'ימקאנה מהסוג הזה (הילוך ראשון, מקסימום שני) עדיף רכב כמה שיותר קטן, קל וזריז. מצד שני אל תצפה שפיאט אונו 45 תהיה טובה בג'ימקאנה כי היא לא מתנהגת ולא אוחזת. כך שגם התנהגות ואחיזה חשובים.

 

אם תקח לדוגמא שני רכבים במשקל של בערך טון, שניהם מתנהגים ואוחזים ברמה דומה, אחד הנעה אחורית ואחד קדמית, אני בספק שיהיו הבדלים גדולים בתוצאות (עם אותו הנהג כמובן).

 

רוני

מי אמר שוב שטויות במיץ ? (שיקום אם הוא גבר !)

 

רכב קטן, הנעה קדמית וידני. הכי טוב.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
רוני, עדיין עם סבלנות...

רוני, דוד שלי לא עובד בימי שלישי אחרי הצהריים במשלוחים של הסופר, אז הוא יכול להביא לי את הH1, לג'ימיקאנה..

 

זה כדאי? הרכב הוא הנעה קדמית (כאילו דהה..) וידני :D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...