Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם

אני יענה לך כמו שענית לי ,בגוף ההודעה...

 

 

 

הגלוז כתב:

לרוני וג'רמי , יש לכם מושג איך המסלול יראה (מבחינת הסידור):?: . No, they're gonna make wild guesses on the spot.. whaddya think -אולי הם חשבו שכך זה מתאים,אני לא ידעתי ולכן שאלתי ועד כמה שידוע לי זה בסדר לישאול משהו שמעניין אותך ,יש לך בעיה אים זה:?:

פעם אחרונה שנהגתי על המסלול הזה,

הוא נראה לי קטן מאוד ובכלל לא מתאים למכוניות-יותר לקארטינג :roll: ... So it's very technical, good, that's gymkhana- זה לא VERY TECHNICAL ,זה פשוט

לא מתאים למכוניות,ואים היית מכיר את המסלול -אולי לא היית פותח את הפה סתאם....

אים יש איזה תכנון לגבי שינוי המיקומים של הגלגלים או משהו כדומה ,

אני אשמח לשירטוט או לפחות להסבר קליל איך זה יראה,Oh please, let's mark the right driving line with paint ahead of time too- מטרת האירוע היא לא לנצח (כמו שגם אתה רשמת...) אלא להינות ולתת היזדמנות לאנשים שלא יצא להם לעשות ג'ימיקאנה

להינות גם .ואני לא חושב שזה כל-כך נורא אים ידעו איך הוא נראה לפני...

כי בתצורה המקורית של המסלול הוא- קטן,קצר ,אין מקום לטעויות ובכלל ,לא כל-כך מהנה לנהיגה-

גם למכוניות קטנות ....:roll: .So it's too short for you, too small for you, you don't can't make mistakes there and you don't enjoy driving on it even with your smallish car...as Roni put it - (ובמילים אחרות: לא רוצה - לא צריך)-

זה לא שהוא קטן- בשבילי ,או צר -בשבילי או מכוער- בשבילי ,אלא

שהוא לא מתאים למישהו שלא נהג אף-פעם בג'ימיקאנה והוא לא משאיר אופציות לטעויות(שוב-בתצורתו שאני נהגתי בה!) ובמילים אחרות:"לא רוצה -לא צריך "

זו תשובה ילדותית .

 

 

מה שעוד יותר מעצבן אותי זה שאתה רואה לנכון לדבר על מסלול שלא ראית

בחיים שלך ובטח לא נהגת עליו(רמז קטן-אני כן !).

אז את הפוזות שלך תעשה על חשבון מישהו אחר -לא על חשבוני....:-x

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוני/ג'רמי....

 

שאלה שלפי מה שראיתי לא נשאלה עדיין והיא חשובה/קריטית לבעלי הנעה אחורית ורכב אוטומטי (גם אם זה טיפטרוניק..)

 

יהיה קטע רוורס? יהיה קטע רטוב?

 

אם אלו פרטים שלא ניתן "לחשוף", אין בעיה... :) אם כן, אשמח לדעת בכדי להכין צמיגים נכונים...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

הגלוז - אני חושב שזה מיותר להתנצח עם מוטי על הנושא הזה. זה לא יגיע לשום מקום.

 

אם באמת קשה לך לדעת מראש אם אתה רוצה להשתתף, תגיע ואז תחליט, אין שום בעיה עם זה. ג'רמי ואנוכי הכנו סקיצה של המסלול שתיכננו, עשינו ניסוי והגענו למסקנה שזה מספיק טוב. כמובן שהייתי שמח לשטח כפול בגודלו, אבל אפשר להסתדר עם מה שיש וגם להנות.

 

יהיו מקדמי ביטחון לטעויות, כמובן שלא לטעויות פטאליות, אבל נצטרך לסמוך על מי שעולה על המסלול שהוא לא דגנרט מוחלט, ואם הוא חושב שיש סיכוי שהוא כן - שלא יעלה. המקסימום שיכול לקרות זה כמו שג'רמי אמר - עיקום חלקי מתלה על ספי מדרכות שיש שם.

 

ליאור - יהיה קטע רטוב ויכול להיות שיהיה גם קטע עם רוורס. הג'ימקאנה הזאת טכנית - אני אומר מראש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הגלוז, שמור אנרגיות לג'ימייקנה...

התעצבנת "על ריק".

 

יום טוב

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
..אני העלתי שאלות לגיטימיות שלאחר מעשה ,התברר שהיו גם במוחם של אחרים ואני לא חושב שיש בזה מין הפסול לישאול דברים לפני האירוע.

אתה לא מכיר אותי ואים היית מכיר היית יודע שאני אמרתי מה שאמרתי מתוך דאגה כנה-

ולא מתוך רצון לטרפד את האירוע.

לא אמרתי לרגע שאתה מנסה לטרפד את האירוע.

העלתי תמיהה לגבי חלק מהשאלות שלך בתגובה הראשונה שלך, ואם קראת את כל התגובה שלי אליך, הרי בטוחני שלא הצלחת לפספס את סיומה בנימה אופטימית ובהסכמה כנה עמך על הרצון להצלחת האירוע.

 

שנית ,אתה בטח חושב שאנחנו עושים ג'ימיקאנות בסדר גודל שאתה עושה ואתה -חד וחלק טועה....אתה כנראה רגיל למשהו אחר כי אתה לא נמצא פה!.

זו ללא ספק המלכודת שהכי קל ליפול לתוכה כשאתה מדבר איתי.

לידיעתך, לא רק שיש לי מושג מצויין לגבי אופי אירועי הג'ימיקאנה בישראל, יש לי גם את הרצון לשפר ולייעל אותם ואף חלק כלשהו בקיום אירוע זה... עצתי לך היא שלא למהר להסיק מסקנות שמוצאן בכתובת שלי.

 

אני לא עליתי לבד על המסלול, עלו איתי עוד כמה נהגים שאני די מעריך (אחד מהם אתם גם די מכירים....)וגם הם טענו שהמסלול קטן ולא מתאים(בתצורתו המקורית!) לשום אירוע מוטורי-

ולא רק בשבילי:-x .

אני חושב שרוני כבר סיכם את הנושא.

 

ואתה יכול להמשיך ולבלבל את המוח עוד הרבה ולנסות להסיט את מה שניסיתי להגיד

לכיוונים אחרים ,אבל זה לא ישנה את העובדה הפשוטה שאני בעד הג'ימיקאנה .

צר לי מאד שאתה מרגיש שאני מבלבל לך את המוח, לשמחתי הרבה רובם של שאר המשתתפים בשרשור זה מחזיקים בדעה שונה משלך.

 

יותר מזה ,גם הישתתפתי בכמה ואני יכול להגיד-מניסיון! שהחשוב ביותר להצלחת האירוע

הוא מסלול טוב! .

מסלול טוב הוא בהחלט חשוב, כמו גם אוירה טובה, אירגון מוצלח וחברה טובים, ולא בהכרח בסדר זה.

 

חבל שכל שאלה או טענה לגיטימית נענת בצורה כזאת מזלזלת ועוד מאנשים שמכירים אותי ויודעים

שרק כוונות טובות מאחורי דברי :roll: !!!.

מכיוון שאינני נמנה על מכרייך, אין בידי אלא לקוות שתצליחו להגיע לעמק השווה.

 

אני אישית מאוד אשמח אים אירוע כזה יצליח!

ותמיכתי נתונה לך על כך.

 

ולסיום ,מוטי אתה יכול להמשיך ליזרוק עצות מארצות רחוקות ,

עשה טובה על תיזרוק אותם לי :???: .

יובל, עצתי היחידה אליך הייתה שלא למהר להסיק מסקנות שמוצאן בכתובת שלי, מעבר לזאת העצות שניתנו היו לכלל המשתתפים של בשרשור, הבחירה בין אם להשתמש בהן ובין אם לא היא שלך.

 

כל טוב,

 

מוטי.

פורסם

לא נורא, קצת trash talk לפני תחרות זה טוב. רק חבל שמוטי 12000 מייל מפה - הוא בין היחידים כאן שבאמת מבין על מה שהוא מדבר...עם קבלות.

 

הפעם ננסה במגרשון של שפרצרינג - יהיה טוב, יהיו עוד כאלה. יהיה לחוץ , נמצא מקום אחר לפעם הבא.

 

כרגע יש רק לברך את ג'רמי ורוני על הרצון , היוזמה והביצוע עד כה!!

 

מבלי להשמע קיטשי - זה העתיד של הספורט המוטורי הישראלי , כאן ועכשיו in the making.

 

אני מגיע בכל מקרה. אשתתף. אהנה. יודע שלא אהיה בפודיום. אהנה. לחדשים ומתחילים - אעזור, אתן אצות, אדחוף ואדרבן. אצלם הכל (john my conecam is ready). & אהנה מכל רגע.

 

אז כולם CHILL קצת ובוא בראש לעשות כיף

 

 

 

גרמי ורוני - אולי במקום חלוקה להנעות או נפחים, יהיה רק הפרדה בין מתחילים ומנוסים. לפחות לארוע הראשון הזה

 

אלו ה 2 אגורות שלי

:^)

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
אם לא יהיו לי בעיות אני יגיע לראות :shock:

תבחרו אם אתם רוצים שאני יצלם תמונות או וידאו..

לפי דעתי אם מישהו יצלם אז עדיף וידאו...

 

כמו שנאמר סרט וידאו אחד שווה אלף תמונות...

פורסם

- It's much easier to read this than for you to actually remember it when you're on the start line for the first time, but try it anyways

 

 

 

.

A - GYMKHANA IS NOT DRAG RACING WITH CONES IN THE MIDDLE, the faster you understand this the better gymkhana driver you'll become

 

 

B - Look ahead of you as much as possible, try to see the corner after the one that you're just entering to plan a better exit line, looking at the next few meters in front of you doesn't help very much in gymkhana, you need to look ahead

 

 

C - Gymkhana is not drag racing with cones, it requires planning and smooth driving, SMOOTH=FAST, in drag races you put the pedal to the metal, in gymkhana you need to modulate brakes and gas and steering inputs, the smoother you drive the faster you'll be

 

 

D - Roni and Jeremy both confirmed with me my worst nightmare - there will be nobody coming from any of the formula 1 teams to sign up new drivers

:evil:... I know that sucks but at least you don't have to prove anything to no-one so try to use your first event to learn the concept of gymkhana and not to win it because you won't

 

 

!!!E - HAVE FUN

 

 

?F - Gymkhana is not drag racing with cones, understood

 

 

!!!G - Have fun

 

 

 

 

:smile: Moti

אחד ההסברים הטובים יותר שמעתי (לא שמעתי כלום חוץ מזה :) ).

תגיד מוטי, אין מצב לדפוק משה ובאוטו ?

אכב סטנדרט, 1.8, אודי איי 4?!

קצת מפחיד, אני מת להשתתף, אבל מאחר והאטו לא שלי פרטי לחלוטין (ההורים קנו בשבילי, לא נעים לדפוק, אפילו לא נעים בכלל)!

 

זה נשמע כ"כ כיף הדבר הזה..

אני אחד שיש לו בעיתת שכחה, וראית יבסרטונים שלך ושל sronics, שכאילו צריך לזכור חלבד איפה לפנות איפה לעשות סיבוב מלא.. זה קצת לא קל - במיוחד כשאטתה אמור לדאוג גם למהירות גם להגה, ואם יש ידני (חלום ) אז גם לזה צריך לדאוג!

וואי,אתה אחלה נהג אמור להיות (כאילו מי שטוב בג'מיקנה).

זה לא מפחיד לדפוק משהו באוטו?!

פורסם

זה נשמע כ"כ כיף הדבר הזה..

אני אחד שיש לו בעיתת שכחה, וראית יבסרטונים שלך ושל sronics, שכאילו צריך לזכור חלבד איפה לפנות איפה לעשות סיבוב מלא.. זה קצת לא קל - במיוחד כשאטתה אמור לדאוג גם למהירות גם להגה, ואם יש ידני (חלום ) אז גם לזה צריך לדאוג!

וואי,אתה אחלה נהג אמור להיות (כאילו מי שטוב בג'מיקנה).

זה לא מפחיד לדפוק משהו באוטו?!

 

על הקונוסים יהיו חיצים המסמנים את כיוון הנסיעה. בכל מקרה ייערך תדריך לפני הנסיעה ובו ילכו כל הנהגים על תוואי המסלול. בנוסף תיערך הדגמה איטית של הנהיגה על המסלול. את הפעם הראשונה שלכם (מתוך 4) תעשו לאט ובזהירות יתרה כדי ללמוד את הקווים הנכונים, ובפעמים האחרות - מדידת זמנים.

 

המסלול מסודר כך שכדי לדפוק משהו באוטו צריך להיות ממש אהבל (ואני לא אומר את זה רק כדי שאנשים יפחדו להחשב אהבלים :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
על הקונוסים יהיו חיצים המסמנים את כיוון הנסיעה. בכל מקרה ייערך תדריך לפני הנסיעה ובו ילכו כל הנהגים על תוואי המסלול. בנוסף תיערך הדגמה איטית של הנהיגה על המסלול. את הפעם הראשונה שלכם (מתוך 4) תעשו לאט ובזהירות יתרה כדי ללמוד את הקווים הנכונים, ובפעמים האחרות - מדידת זמנים.

 

המסלול מסודר כך שכדי לדפוק משהו באוטו צריך להיות ממש אהבל (ואני לא אומר את זה רק כדי שאנשים יפחדו להחשב אהבלים :wink: )

 

רוני

תודה על התשובה..

ואני חושב שהכינוי מתאים לי..!

(איך קוראים לך?)

תשמע - אם לרגע תחשוב ותנסה להבין אותי, זה לא כל כך נחמד לדפוק אוטו שהוא חדש לגמרי (2001 40 אלף ק"מ), אם היה לי ככה אוטו פשוט יותר, וזה היה מהתקציב שלי - לא היתי דופק חשבון ובהה להנות. בצמצב הנוכחי שליף אני לא מוכן לזה.

אבל אני באמת שיבוא לצפות!!!

חובה לראות או את זה..!

 

תודה לך (שוב מה שמך?).

פורסם

In general no, the most you can do is to burn some tires.. it might be that because of this area that the Gymkhana will take place at there a few more factors coming into play, I'm sure Roni will be able to give you a more course specific review

 

...Take another good look at D, you don't have to prove anything to anyone

 

- Here's an observation that I developed about performance driving a few years ago

 

?Let's say you started playing basketball, would you win a one-on-one match with an NBA player on your first time playing the game

?And say started playing tennis, would you beat everyone at wimbledon on you first year playing tenning

?How about sky-diving? skiing? rock climbing? is there any sport that you'll win right away in a competition

 

?How about the equipment? do you think that the ball itself will make you win over the NBA player

?How about your tennins equipment, can you win the israeli tennis national trophy just because you equipment was better

?Any other sport that you can do that

 

.Obviously, the answers to ALL these questions is NO



?So why do people think that when it comes to performance driving it will be any different

It's not! you still have to learn, still have to try and still need to practice it a lot in order to get somewhere with it... it took me two years almost to be near competitive level here for my class, and even though this is obviously a more competitive gymkhana here, I can still have my butt kicked by a few of the guys who really know gymkhana driving well... I admit being a better trak driver than a gymkhana driver

 

.Bottom line - you should give it a try no matter what car you drive

 

.Moti

פורסם

כן צודק..!

בהחלט צודק!

העניין הוא, שאתה (בלי עין רעה) עם האוטו הפרטי שלך הרי לא כך?!

ואני לא... סעמק, אין מה לעשות - חוץ מלהגיד להורים תודה (הרבה תודה)!

 

תגיד מוטי, אתה בסוף כן מגיע או לא?

ואם אפשר לדעת, עם איזה אוטו אתה תבוא? (בטוח לא עם ה500 סוסים :) )


×
×
  • תוכן חדש...