Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדילמה היחידה היא...

לבוא עם הסקסו דיזל או עם האיביזה קופרה...

 

אם אני יבוא עם הסקסו זה יכול להיות נחמד כי אז זה באמת יוכיח לכם עד כמה הנהג יכול להשפיע. אני יתן למישהו כמו ראם לעשות את הג'ימיקנה עם הסקסו. 58 כ"ס, 200,000 ק"מ, בולמים גמורים והכל, ועדיין יש סיכוי לא קטן שהוא יעשה תוצאה טובה יותר מאשר נהג אחר על 106GTI\ סקסו VTS (רוני, זה לא ישירות אליך...).

נראה באותו היום עם מה אני יבוא.

 

 

 

 

 

בן,

חצי בציניות, חצי ברצינות.

Back to the original - NC again.

פורסם

זה רק נדמה לי או שרוב מי שנרשם (לפי תוצאות הסקר ולפי בחירה אקראית) לאירוע הוא בעל מכונית ספורטיבית/מתיימרת ?

 

שמוליק (אולי אני אגיע עם ה-B2000 של העבודה (-: )

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
הדילמה היחידה היא...

לבוא עם הסקסו דיזל או עם האיביזה קופרה...

 

אם אני יבוא עם הסקסו זה יכול להיות נחמד כי אז זה באמת יוכיח לכם עד כמה הנהג יכול להשפיע. אני יתן למישהו כמו ראם לעשות את הג'ימיקנה עם הסקסו. 58 כ"ס, 200,000 ק"מ, בולמים גמורים והכל, ועדיין יש סיכוי לא קטן שהוא יעשה תוצאה טובה יותר מאשר נהג אחר על 106GTI\ סקסו VTS (רוני, זה לא ישירות אליך...).

נראה באותו היום עם מה אני יבוא.

 

למה שראם יהיה שם?

בכל מקרה, ראם הוכיח שעם סוויפט 1.3 אוטומטית הוא עושה כ-50 שניות בג'ימקאנה שבה הוא עשה כ- 45 עם מכונית מתאימה (106 ראלי), ובה נהגים פחות מוכשרים (כמו עבדכם הנאמן) עשו 47.5 בערך. אז עם סקסו דיזל נהג טוב באמת יעשה בג'ימקאנה מהסוג הזה כ-2-3 שניות גרוע יותר מהתוצאות המנצחות, ויביך הרבה נהגים במכוניות ספורטיביות מתאימות.

 

אבל אתה - כדי לא להביך את עצמך, תבוא עם הקופרה :wink:

אני לעומת זאת אגיע עם היאריס של אמא :lol::wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תפסיקו לאכול סרטים על המכוניות !!

סקסו דיזל זה רכב בסדר גמור לג'ימקאנה.

 

חצי מהשירשור הזה על "אם הרכב שלי בסדר או לא בסדר". די.

?!

 

לאכול סרטים?

 

הסקסו יותר מ"סתם בסדר" לג'ימיקנה. סקסו 1.4 לא ספורטיבית מסוגלת לנצח פונטו HGT בלי הבדלים יותר מדיי משמעותיים בין הנהגים. הדבר היחידי שרציתי להראות הוא שאם למשל אני הייתי בא עם הסקסו דיזל,אז זה ימחיש לאנשים בעיניים עד כמה הנהג משפיע יותר מהרכב.

 

לא שאלתי אם הרכב שלי בסדר או לא, אני לא צריך את האישור. יש לי טיפה ידע עצמי וניסיון אישי בשביל לא לשאול...

 

למה שראם יהיה שם?

בכל מקרה, ראם הוכיח שעם סוויפט 1.3 אוטומטית הוא עושה כ-50 שניות בג'ימקאנה שבה הוא עשה כ- 45 עם מכונית מתאימה (106 ראלי), ובה נהגים פחות מוכשרים (כמו עבדכם הנאמן) עשו 47.5 בערך. אז עם סקסו דיזל נהג טוב באמת יעשה בג'ימקאנה מהסוג הזה כ-2-3 שניות גרוע יותר מהתוצאות המנצחות, ויביך הרבה נהגים במכוניות ספורטיביות מתאימות.

 

אבל אתה - כדי לא להביך את עצמך, תבוא עם הקופרה :wink:

אני לעומת זאת אגיע עם היאריס של אמא :lol::wink:

 

רוני

המשפט על ראם היה סתם ככה...הכוונה הייתה להראות נהג טוב).

 

למרות שהמשפט נאמר דיי בצחוק וזה דיי ברור שאם אני אבוא, אני אבוא עם הקופרה אבל בכל זאת אני חושב שעם הסקסו דיזל, כמו שהיא, אפשר לעשות תוצאה לא מביישת בכלל. כולל אם אני ינהג עליה (לפי הזלזול שלך אפשר לחשוב שראית אותי נוהג מתישהו אי פעם...).

Back to the original - NC again.

פורסם

רוצים קטעים עליי?

מרוב כל הדיבורים שלכם על הג'ימקאנה הרמתי תתחת ונסעתי לשם כשאני בטוח שזה היום:screwy:

אני מגיע לשם ורואה 3 אנשים עושים על האש שואל אותם מתי מתחיל הארוע?

והם עונים לי נדחה לשעה 20:00 !!!

ואני מחכה כמו:drinking:

בסוף כרובי מנהל פורום האופנועים הגיע לשם וסיפר לי שזה בכלל שבוע הבא...

אני לא רוצה לספר לכם על איזה טורים ובאיזו מהירות המראתי הביתה:mad:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
רוצים קטעים עליי?

מרוב כל הדיבורים שלכם על הג'ימקאנה הרמתי תתחת ונסעתי לשם כשאני בטוח שזה היום:screwy:

:mad:

 

אתה לא רציני!!!!

 

גדול :lol::lol:

 

טוב, לפחות אין לך בעיה עם בזבוז הדלק :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוצים קטעים עליי?

מרוב כל הדיבורים שלכם על הג'ימקאנה הרמתי תתחת ונסעתי לשם כשאני בטוח שזה היום:screwy:

אני מגיע לשם ורואה 3 אנשים עושים על האש שואל אותם מתי מתחיל הארוע?

והם עונים לי נדחה לשעה 20:00 !!!

ואני מחכה כמו:drinking:

בסוף כרובי מנהל פורום האופנועים הגיע לשם וסיפר לי שזה בכלל שבוע הבא...

אני לא רוצה לספר לכם על איזה טורים ובאיזו מהירות המראתי הביתה:mad:

על איזה אירוע הם דיברו...? אולי היית נשאר איתם...

 

וגם אני חשבתי משום מה שזה היום...

פורסם
רוצים קטעים עליי?

מרוב כל הדיבורים שלכם על הג'ימקאנה הרמתי תתחת ונסעתי לשם כשאני בטוח שזה היום:screwy:

אני מגיע לשם ורואה 3 אנשים עושים על האש שואל אותם מתי מתחיל הארוע?

והם עונים לי נדחה לשעה 20:00 !!!

ואני מחכה כמו:drinking:

בסוף כרובי מנהל פורום האופנועים הגיע לשם וסיפר לי שזה בכלל שבוע הבא...

אני לא רוצה לספר לכם על איזה טורים ובאיזו מהירות המראתי הביתה:mad:

אם רק היית מציץ בפורום אספנות....כמה דקות אחרי שרשמת שאתה נוסע היום לשם, רשמתי לך שזה בכלל לא היום... :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

חברה אני מעונין להשתתף

אבל מה יקרה עם יגיעו 50 איש להרשם בשעה ?6

עד עכשיו ראיתי 40 איש שהצביעו בסקר שהם ישתתפו

אז אולי עדיף לעשות הרשמה מראש או לפחות לתת עדיפות לחברי הפורום שירשמו מראוש כדי לא ליצור בלאגן


×
×
  • תוכן חדש...