Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין שינוי רדיקלי במסלול. אנחנו עובדים עם מה שיש על מנת ליצור ג'ימקאנה מהנה ובטוחה. נזיז צמיגים כמובן אבל לא ניתן להזיז ספי מדרכות וכדומה - האחריות היא על הנהגים לא לעשות שטויות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מקווה להגיע בתור צופה :wave2::beerchug::ladysman::popcorn:

 

 

 

כשיהיה לי רכב מתאים, ואני מדגיש כשיהיה (ויהיה), אני לא אראה אף אחד פה ממטר :mm_wink:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסי , אין שום קשר לאוטו ראוי ... בא נגיד שג'רמי לדוגמא עם 309 1.6 רגילה לגמרי עושה הרבה פעמים תוצאות טובות בהרבה מאוד מאנשים עם מכוניות ספורטיביות חזקות ואוחזות בהרבה , זה פרופר ענין של יכולת נהיגה , הבדל אפילו של עוד 20-30 כ"ס יכול להתבטל לגמרי ולהפוך אפילו לחסרון בכזה מצב בידיים של נהג שלא יודע לנצל אותו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מבין שהרוב תלוי בכשרון הנהג, אבל יש לי בלאונה, פשוט הנדברייק קידמי, והרכב הוא גדול וכמובן לא ספורטיבי, אין לי הגה כוח, הגלגלים צרים (155 R13) ואני כמובן חדש בתחום הזה של הנהיגה....אז כל הסיכויים נגדי.

 

אם הייתה לי אפילו ג'סטי או אונו 1.4 (רכב קטן) הייתי שוקל ברצינות להתמודד.

 

אני לא חושב שאני אצליח בכלל לתמרן כמו שצריך, בכל זמן שהוא עם הDL.

 

אם הייתה לי GL (+הגה כוח, גלגלים יותר רחבים- 175) אז גם היה מצב שהייתי שוקל להצטרף.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אתה בוחר בכוונה להיתעלם ממה שחשוב בשאלה, או שזה סתאם יצא לך:???::?:

Not at all, I think that your first post is a pretty negative one and somewhat childish, and that's Roni's first reply telling you "if you don't like it, don't do it" is on the spot... so the place isn't a big one and my understanding is that the corners are very tight from what you're saying, but let's read that post of yours again for a sec

 

לרוני וג'רמי , יש לכם מושג איך המסלול יראה (מבחינת הסידור):?: . No, they're gonna make wild guesses on the spot.. whaddya think

פעם אחרונה שנהגתי על המסלול הזה,

הוא נראה לי קטן מאוד ובכלל לא מתאים למכוניות-יותר לקארטינג :roll: ... So it's very technical, good, that's gymkhana

אים יש איזה תכנון לגבי שינוי המיקומים של הגלגלים או משהו כדומה ,

אני אשמח לשירטוט או לפחות להסבר קליל איך זה יראה,Oh please, let's mark the right driving line with paint ahead of time too

כי בתצורה המקורית של המסלול הוא- קטן,קצר ,אין מקום לטעויות ובכלל ,לא כל-כך מהנה לנהיגה-

גם למכוניות קטנות ....:roll: .So it's too short for you, too small for you, you don't can't make mistakes there and you don't enjoy driving on it even with your smallish car...as Roni put it - (ובמילים אחרות: לא רוצה - לא צריך)

 

 

and that's not the whole point if you ask me...

Try telling that to millions of gymkhana drivers all around the world, I doubt you'll find many (or any) that will agree with you... that's the nature of the beast

Now don't get me wrong, I saw your next posts too and agree with you on the fact that a first event needs to run nicely and smoothly in order to attract more attention to the next events, I just think that this first post of yours was a bit out of place

:smile:.We're all on the same side after all

 

I would even recommend doing what we do here - having all runs timed but drivers can't drive the course at all before the competition begins - only to walk it

:smile: that certainly adds up a new twist to the competition... it would normally take 15 more minutes or so in which the course is open for walking and memorizing, and the drivers are competing on a course that they NEVER drove... may I add to this suggestion the fact that a guided course walk for novices is recommended, someone like Jeremy or Roni or someone else that ran a lot of gymkhanas before and know what to look for in a course will walk the first timers around the course, showing them what to look for and how they want to approach corners and such all while explaining the basic rules of the game, just a suggestion

 

.Moti

פורסם
אני מבין שהרוב תלוי בכשרון הנהג, אבל יש לי בלאונה, פשוט הנדברייק קידמי, והרכב הוא גדול וכמובן לא ספורטיבי, אין לי הגה כוח, הגלגלים צרים (155 R13) ואני כמובן חדש בתחום הזה של הנהיגה....אז כל הסיכויים נגדי.

 

אם הייתה לי אפילו ג'סטי או אונו 1.4 (רכב קטן) הייתי שוקל ברצינות להתמודד.

 

אני לא חושב שאני אצליח בכלל לתמרן כמו שצריך, בכל זמן שהוא עם הDL.

 

אם הייתה לי GL (+הגה כוח, גלגלים יותר רחבים- 175) אז גם היה מצב שהייתי שוקל להצטרף.

 

 

יוסי.

:smile: - Yossi and all the guys that complain about their cars, here's a little story with a piece ot advice

 

First time I ever went on a race track in my life I was driving my turbo miata which was even then prepared for track driving better than 95% or the cars around and I wasn't considered to be a bad driver by anyone who knew me

 

I had a lot of horsepower, a nice set of racing brakes, good wheels and tires that were sticky and even a good wing on the car to keep the rear end stuck in high speed corners.... one of the driving instructors came with an old Hyundai Elantra on shitty all season tires and just about anything that you would think that would keep someone away from the race track as far as possible

 

The guy kicked my ass on the race track so hard with his shitbox, that it took me a whole weekend to finally get to pass him ONCE at the end of the second day... and the moral of the story - it's all in the driver, the car does not matter at all, and I really mean ZERO, nothing, it just doesn't matter in your first few times

 

So that goes for all you guys who use the excuse of the car to prevent them from trying out, you're missing the fun for no reason, even if you come with a Ferrari you will not win because you need to learn first how to drive a gymkhana properly and that is something that can be done in ANY car, yours too so don't give up on it before you even started, go out there, HAVE FUN

 

.Moti

פורסם

מוטי, אתה כנראה צודק..

אבל כשמדובר במספר מקומות מאוד מצומצם, אני מאמין שיש עדיפות לכאלה שמגיעים עם רכבים יעודיים..

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אתה צודק, שכחתי את מה שנאמר בהודעה המקורית של ג'רמי -

 

 

 

שלום לכולם' date='[/font']

ביום שלישי הבא, ה 18/01/05 ב 19:00 בערב תתקיים ג'ימקאנה לבעלים של רכבי ספורט בלבד ב"שפיצרינג" שליד צומת ירקון.

 

עלות ההשתתפות 40 ש"ח למשתתף שישולמו למפעיל המסלול. המארגנים פועלים בהתנדבות.

 

כל משתתף יעלה על המסלול ל 4 הקפות מדודות.

 

מספר המשתתפים מוגבל ל 40 הראשונים שיגיעו להרשם במקום עם איזה פיז'ו 106 ראלי, אימפרזה טורבו או מינימום גולף GTI.

אין להכנס למתחם בלי שילדה מטורפת או פחות מ 100 כוחות סוס בגלגלים.

 

לא תהיה הרשמה מוקדמת ואין מקומות שמורים.

 

רכבים אמינים לא יוכלו להשתתף, כנ"ל רכבים בלי הגה כוח, גלגלים צרים (155 R13), רכבים כבדים וחלשים כמו אסטרה שנת 92 או בעלי הנדברייק קידמי.

 

ההרשמה תפתח ב 18:00 ותסגר ב 19:00. מי שמעוניין להשתתף מתבקש להגיע בזמן ועם ניסיון.

 

 

בעלי סובארו ליאונה מתבקשים לא לנסות להרשם בכלל כי אפשר ללמוד לנהוג בג'ימקאנה גם מלקרוא פה בפורום, אין טעם לקלקל לשאר הנהגים את האירוע.

 

ב 19:00 יתקיים תדריך לנהגים. רק מי שנכח בתדריך יורשה לעלות על המסלול בתנאי שהוא כבר יודע הכל על ג'ימקאנה.

 

כל משתתף בג'ימקאנה יתבקש לתפקד כמרשל/סדרן בחלק מהארוע על פי תכנית קבועה מראש. זהו תנאי להשתתפות.

 

רק נהג שמשתתף בג'ימקאנה יורשה להכנס למתחם עם רכבו בתשלום כאמור.

 

רכבים שלא משתתפים בג'ימקאנה מתבקשים לחנות מחוץ למתחם.

 

דמי כניסה לצופים הם 10 ש"ח לאדם, צופים שהגיעו בסובארו ללא טורבו ישלמו 20 ש"ח לאדם, אם היא גם אוטומטית דמי כניסה הם 30 ש"ח לאדם.

 

לא מובטחים פרסים, אולם אנחנו מקווים שיהיו.

 

תביאו בגדים חמים – יהיה קר.

 

 

:wink::razz::smile: NOT! ....LOL

 

.Moti

פורסם
אני מבין שהרוב תלוי בכשרון הנהג, אבל יש לי בלאונה, פשוט הנדברייק קידמי, והרכב הוא גדול וכמובן לא ספורטיבי, אין לי הגה כוח, הגלגלים צרים (155 R13) ואני כמובן חדש בתחום הזה של הנהיגה....אז כל הסיכויים נגדי.

 

אם הייתה לי אפילו ג'סטי או אונו 1.4 (רכב קטן) הייתי שוקל ברצינות להתמודד.

 

אני לא חושב שאני אצליח בכלל לתמרן כמו שצריך, בכל זמן שהוא עם הDL.

 

אם הייתה לי GL (+הגה כוח, גלגלים יותר רחבים- 175) אז גם היה מצב שהייתי שוקל להצטרף.

 

 

יוסי.

יוסי קודם כל כמו שנאמר כבר הכל כמעט תלוי בנהג, כלומר אם אתה נהג טוב אתה תוכל לנצח אפילו עם איזה 309 1.6 ידנית (לא סתם...)

 

בכל מקרה לגבי הרכב שלך, ראשית אתה יכול לנסות גם בלי בלם יד, וגם אם לא תגיע ראשון (או שני או שלישי או רביעי) כמו שנאמר העיקר ההשתתפות, לא הנצחון...

פורסם

מוטי - תודה על התגובות שלך!!

 

יותר טוב מזה לא יכולתי להגיב :-P

 

אנחנו תמיד עושים סיור מודרך בהליכה על המסלול כחלק מהתדריך. אין כמו מראה עיניים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

Not at all, I think that your first post is a pretty negative one and somewhat childish, and that's Roni's first reply telling you "if you don't like it, don't do it" is on the spot... so the place isn't a big one and my understanding is that the corners are very tight from what you're saying, but let's read that post of yours again for a sec

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Try telling that to millions of gymkhana drivers all around the world, I doubt you'll find many (or any) that will agree with you... that's the nature of the beast

 

Now don't get me wrong, I saw your next posts too and agree with you on the fact that a first event needs to run nicely and smoothly in order to attract more attention to the next events, I just think that this first post of yours was a bit out of place

 

:smile:.We're all on the same side after all

 

 

I would even recommend doing what we do here - having all runs timed but drivers can't drive the course at all before the competition begins - only to walk it

:smile: that certainly adds up a new twist to the competition... it would normally take 15 more minutes or so in which the course is open for walking and memorizing, and the drivers are competing on a course that they NEVER drove... may I add to this suggestion the fact that a guided course walk for novices is recommended, someone like Jeremy or Roni or someone else that ran a lot of gymkhanas before and know what to look for in a course will walk the first timers around the course, showing them what to look for and how they want to approach corners and such all while explaining the basic rules of the game, just a suggestion

 

 

 

.Moti

מוטי,עם כל הכבוד אילך(ואני לא מכיר אותך אבל הבנתי שלפחות לאחרים יש כבוד אילך),

אני העלתי שאלות לגיטימיות שלאחר מעשה ,התברר שהיו גם במוחם של אחרים ואני לא חושב

שיש בזה מין הפסול לישאול דברים לפני האירוע.

אתה לא מכיר אותי ואים היית מכיר היית יודע שאני אמרתי מה שאמרתי מתוך דאגה כנה-

ולא מתוך רצון לטרפד את האירוע.

שנית ,אתה בטח חושב שאנחנו עושים ג'ימיקאנות בסדר גודל שאתה עושה ואתה -חד וחלק טועה....

אני לא עליתי לבד על המסלול, עלו איתי עוד כמה נהגים שאני די מעריך (אחד מהם אתם גם די מכירים....)וגם הם טענו שהמסלול קטן ולא מתאים(בתצורתו המקורית!) לשום אירוע מוטורי-

ולא רק בשבילי:-x .

ואתה יכול להמשיך ולבלבל את המוח עוד הרבה ולנסות להסיט את מה שניסיתי להגיד

לכיוונים אחרים ,אבל זה לא ישנה את העובדה הפשוטה שאני בעד הג'ימיקאנה .

יותר מזה ,גם הישתתפתי בכמה ואני יכול להגיד-מניסיון! שהחשוב ביותר להצלחת האירוע

הוא מסלול טוב! .

אתה כנראה רגיל למשהו אחר כי אתה לא נמצא פה!.

חבל שכל שאלה או טענה לגיטימית נענת בצורה כזאת מזלזלת ועוד מאנשים שמכירים אותי ויודעים

שרק כוונות טובות מאחורי דברי :roll: !!!.

אני אישית מאוד אשמח אים אירוע כזה יצליח! ,אבל אים לא- אני אמשיך לעשות ג'ימיקאנות אים חברים

ולא יפסיק לחפש מקומות טובים לעשות את זה....

אנשים אחרים אולי לא:roll: - ובגלל זה ,זה חשוב לי !.

ולסיום ,מוטי אתה יכול להמשיך ליזרוק עצות מארצות רחוקות ,

עשה טובה על תיזרוק אותם לי :???: .

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם

תודה מוטי, אמרת הרבה.

 

כנראה שבאמת הרכב הוא לא 100 אחוז מההצלחה והכל תלוי בנהג, כי אחרי הכל זה גם לא מרוץ דראג, צריך לדעת לנהוג נכון ולתמרן.

 

אבל בכל מקרה, בשורה התחתונה אין לי נסיון נהיגה מספיק בשביל להשתתף בכזה ארוע. אני אבוא אתרשם אלמד ואולי אגיש בפעם הבאה תופס השתתפות :)

 

בינתיים אני אתאמן על קארטינג :)

 

(ואולי בין לבין, אם יהיה לי הכסף, אגש לנהיגה מתקדמת).

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...