Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אנ י מתלבט בין ה PT ל GT......

 

AWD או FWD

 

That is the question

8_1_204.gif

 

תביא את הקרוזר, עם כזה פגוש קדמי אין סיכוי שיתקע לך קונוס מתחת לגלגלים :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תגיד לי, מה ההיסטריה? כולה אירוע ג'ימקאנה. אם זה יצליח כמצופה לא תהיה מניעה לעשות עוד הרבה כאלו. אז כל אלו שלא יכולים לבוא - תבואו בפעם הבאה.

 

המסלול מואר למי ששאל, וזה 40 משתתפים כי יותר מזה זה פשוט יותר מדי זמן ובלגן.

 

רוני

כל פעם אני מפספס אירוע שכזה. בגלל זה אני מתעצבן כל כך.

אני כל כך רוצה ליישם קצת מיכולות הנהיגה שלי בתחרות מסויימת וכו'. אז זה דיי מציק.

אני מקווה שהבנת למה אני מתכוון. (מי ישמע איזה יכולות אבל עדיין יכולות כאלו ואחרים).

 

אני משער שאני ישתה מים קרים וזה יעבור :)

פורסם

.

מי זאת אלה?

 

קודם כל, עדיף שתסע ולא תלך.

 

חוצמזה, שרבולט? :lol:

 

ולבסוף - תודה לך על כמה שניות של צחוק.

 

רוני

 

נ.ב. - מן הסתם עדיף היה שתביא את הגולף, אבל בשביל הצחוקים אני אגיד את השרי.. זתומרת שבי :wink:

לפי דעתי........כמה שהגולף שלי איטית......היא ב0.1 שניות יותר מהיר מהסקסו הזאת בחתימה שלך... :wink:

 

אני חייב לציין של שרבי יש גלגלים 15 245 רוחב...... משהו מדהים.... התרצה תמונה!?

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
דווקא עכשו אתם עושים את זה?! :|

כשאין לי שום אוטו נורמלי לבוא איתו?

 

טוב נו...יש קטגוריה ל70 כ"ס ומטה? :?:lol:

 

אולי אני אגיע כצופה.

הגולף רחוקה מלהיות רכב אידיאלי לג'ימקאנה.

 

יש לי מכר ששמע על הג'ימקאנה אך לא יכול להגיע באותו יום. חבל כי הוא מוכן להתערב שהוא הולך לנצח והוא מגיע עם דייהטסו סיריון מהשכרה !!!!

אני בספק אם נוכל לסדר משהו אבל אם יהיו ארועים נוספים אני אדאג שהוא יגיע !

 

עכשיו יתחילו הצחוקים - בכיף שיהיה. אותי מעניין לראות מה יקרה כשהוא יגיע לאחת הג'ימקאנות הקרובות :-)

 

לילה טוב !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
גם אנ י מתלבט בין ה PT ל GT......

 

AWD או FWD

 

That is the question

8_1_204.gif

I'd vote for the one with the better tires and hope it is the PT because it's also a lot lighter... AWD 1800Kg monster aren't normally making for great autocross cars even though they might be faster in normal driving

 

.Moti

פורסם

לצורך העניין, בג'ימקאנה כזאת אפשר להסתדר טוב מאוד גם עם סוזוקי סוויפט 1.3 אוטומטית. ואני אומר את זה מניסיון (מי שהיה בג'ימקאנה שאורגנה במסלולים וראה את ראם על הסוויפט יבין, ומי שלא - הנה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אני סתם אנפח את הצמיגים ב3-4 PSI יותר זה גם יעזור, נכון?

כמו שאומרת המורה למתמטיקה... לא חשוב הפתרון...חשובה הדרך.. :)

 

לתוצאה תגיע דרך הבדיקה שרשם מוטי... אין קיצורי דרך..

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

The method that I wrote will get you fairly close to optimal pressures, but if you REALLY are anal about it you'll be taking tempertures across the tread of the tires with pyrometer and use it not only to determine pressures but to set your alignment as well... no need to do it with street tires though, this would only matter if you're trying to set-up a race car with race tires

 

.Moti

פורסם

יש מקום לאנשים עם רכבים כבדים, חלשים ואמינים, כמו האסטרה שנת 92 שלי? אנשים שלא היתנסו בג'מייקאנה?

יהיה לי קשה להיסתדר ללא הגה כח?

 

לבוא בשביל הצחוקים? 8)

 

דימה

פורסם
יש מקום לאנשים עם רכבים כבדים, חלשים ואמינים, כמו האסטרה שנת 92 שלי? אנשים שלא היתנסו בג'מייקאנה?

יהיה לי קשה להיסתדר ללא הגה כח?

 

לבוא בשביל הצחוקים? 8)

 

דימה

 

לא, אני מצטער, אין מקום בג'ימקאנה לרכבים אמינים.

 

 

 

יש מקום לכל אחד, אם אין לך ניסיון אולי יהיה לך יותר קשה, אבל שווה לנסות, לא? בלי הגה כח זה בוודאי יותר קשה גם כן, אבל תבוא בשביל הכיף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לרוני וג'רמי , יש לכם מושג איך המסלול יראה (מבחינת הסידור):?: .

פעם אחרונה שנהגתי על המסלול הזה,

הוא נראה לי קטן מאוד ובכלל לא מתאים למכוניות-יותר לקארטינג :roll: ...

אים יש איזה תכנון לגבי שינוי המיקומים של הגלגלים או משהו כדומה ,

אני אשמח לשירטוט או לפחות להסבר קליל איך זה יראה,

כי בתצורה המקורית של המסלול הוא- קטן,קצר ,אין מקום לטעויות ובכלל ,לא כל-כך מהנה לנהיגה-

גם למכוניות קטנות ....:roll: .

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם
...אני אשמח לשירטוט או לפחות להסבר קליל איך זה יראה...
:???: ?You're kidding, right

 

The whole point in gymkhana is that you're driving a track that you don't know and you have to memorize it between your runs, otherwise it loses half the challenge

 

.Moti


×
×
  • תוכן חדש...