Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ביום שלישי הבא, ה 18/01/05 ב 19:00 בערב תתקיים ג'ימקאנה ב"שפיצרינג" שליד צומת ירקון.

 

עלות ההשתתפות 40 ש"ח למשתתף שישולמו למפעיל המסלול. המארגנים פועלים בהתנדבות.

 

כל משתתף יעלה על המסלול ל 4 הקפות מדודות.

 

מספר המשתתפים מוגבל ל 40 הראשונים שיגיעו להרשם במקום.

 

לא תהיה הרשמה מוקדמת ואין מקומות שמורים.

 

ההרשמה תפתח ב 18:00 ותסגר ב 19:00. מי שמעוניין להשתתף מתבקש להגיע בזמן.

 

ב 19:00 יתקיים תדריך לנהגים. רק מי שנכח בתדריך יורשה לעלות על המסלול.

 

כל משתתף בג'ימקאנה יתבקש לתפקד כמרשל/סדרן בחלק מהארוע על פי תכנית קבועה מראש. זהו תנאי להשתתפות.

 

רק נהג שמשתתף בג'ימקאנה יורשה להכנס למתחם עם רכבו בתשלום כאמור.

 

רכבים שלא משתתפים בג'ימקאנה מתבקשים לחנות מחוץ למתחם.

 

דמי כניסה לצופים הם 10 ש"ח לאדם.

 

לא מובטחים פרסים, אולם אנחנו מקווים שיהיו.

 

תביאו בגדים חמים – יהיה קר.

 

 

הוראות הגעה ל"שפיצרינג":

 

מצומת ירקון נוסעים לכיוון פתח תקווה, פונים ימינה לאזור מתחם הקניות, ובככר ממשיכים ישר כ 200 מטר עד לכניסה לרינג. צופים מתבקשים לחנות במגרש בצד ימין לפני ההגעה למתחם.

 

 

מקווים לראות אתכם שם,

 

ג'רמי ורוני

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוספות - מי שיש לו הצעות/מענות/טענות בקשות - כאן או בה"פ אלי (מומלץ כי אם מישהו מעוניין לעזור במשהו שישלח אלי ה"פ גם כן.

 

במיוחד נשמח אם מישהו יקח על עצמו את צילום האירוע בוידאו ועריכת הסרט לאחר מכן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברה אני מגיע!!!

טעיתי חשבת יזה ביום שלישי הזה..

אבל לא! זה שבוע הבא!

סוף סוף - אני בא לראות..!

כל הכבוד חבריה! כל הכבוד על היוזמה!

מקווה שהכל ילך כהלכה!

אחברה- אנ ירוצה לשלנות את ההצבעה שלי בסדר - בחרתי ב"אני לא יכול להגיע כי יש ביה" (משהו דומה לזה בעקרון). ואנ ירוצה לשנות את זה ל"בא לצפות באירוע"!

משהו - לעזור!

פורסם

אני כל כך כל כך כל כך משתתף!!!!!

אין בעיה אם יש לי "נהג חדש"?? (שנה וחצי על הכביש....)

 

כמו שמוטי מזכיר תמיד, לא לשכוח למלא 3 PSI מעל הלחץ של הצמיג....

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם
יהיו קטגוריות הנעה או קטגוריות בכלל ?

 

זה חשוב לי !

ייתכן שנעשה הפרדת קטגוריות למכוניות ספורטיביות/לא ספורטיביות.

לא תהיה הפרדה שקשורה לשיטת הנעה, נפח, הספק או מין.

 

למה זה חשוב לך? זה לא כאילו מדובר באליפות הארץ עם פרסים וספונסרשיפ להשתתפות בעונה של סינגל סיטרס באנגליה....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
ייתכן שנעשה הפרדת קטגוריות למכוניות ספורטיביות/לא ספורטיביות.

לא תהיה הפרדה שקשורה לשיטת הנעה, נפח, הספק או מין.

 

למה זה חשוב לך? זה לא כאילו מדובר באליפות הארץ עם פרסים וספונסרשיפ להשתתפות בעונה של סינגל סיטרס באנגליה....

אוקיי, בוא נבהיר מה מטרת הג'מקאנה הזאת. תחרות או יותר בסגנון מופע ראווה ?

אם הכל בגדר מופע ומפגן כוח ידידותי, אז בכיף, שישאר במתכונת הנוכחית.

אם זאת תחרות, אז זה ברור מראש שלמכוניות בעלות הנעה אחורית (לא מיאטה...) אין סיכוי אל מול מכוניות הנעה קדמית מסויימות (הוט הצ'ס...).

 

אם ליאור ברוך למשל מתכנן השתתפות, אני מזמין אותו להביע את דעתו בעניין.

 

אם כבר מיאטה...מוטי משתתף ? :-P

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אוקיי, בוא נבהיר מה מטרת הג'מקאנה הזאת. תחרות או יותר בסגנון מופע ראווה ?

אם הכל בגדר מופע ומפגן כוח ידידותי, אז בכיף, שישאר במתכונת הנוכחית.

אם זאת תחרות, אז זה ברור מראש שלמכוניות בעלות הנעה אחורית (לא מיאטה...) אין סיכוי אל מול מכוניות הנעה קדמית מסויימות (הוט הצ'ס...).

 

אם ליאור ברוך למשל מתכנן השתתפות, אני מזמין אותו להביע את דעתו בעניין.

 

אם כבר מיאטה...מוטי משתתף ? :-P

לג'מקאנה הזו אני אגיע ואשתתף בגלל סיבה אחת בלבד: כיף. לא משנה לי ממש לנצח או להפסיד, פשוט להנות מהקטע....

 

אם זה "הוגן" לא לעשות קטגוריות?... לא יודע..אם היו פרסים רציניים ודמי השתתפות גבוהים, היה מין הסתם הגיוני לחלק לקטגוריות... אבל במתכונת שלפי מה שנראה לי שהיא תהיה - כיף למשתתפים ולצופים, זה לא ממש ישנה.. הרי כולם יודעים שגם רנו אקספרס או 309 יכולות לנצח אימפרזות ומכוניות עם שלדה מטורפת... :wink:

 

אני מתחיל לחסוך לדלק ולסט צמיגים חדש :-D

 

ליאור

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...