Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על ההסבר !

 

אני מנצל את הת'רד בכדי לשאול, איפה ניתן לקנות מד-לחץ אויר איכותי ?

אני מחפש כזה כבר כמה זמן, ועל השעון הזול של אוטו-דיפו אני לא בטוח שאפשר לסמוך !

יש הצעות ?

 

(יש לי שעון מקצועי ומדוייק מאוד, אבל הסקאלה שלו נגמרת ב-200 PSI, ככה שהעבודה איתו לא כ"כ נוחה...)

http://www.radioshack.com/product.asp?catalog%5Fname=CTLG&product%5Fid=63-1114

 

אם אני לא טועה, יש חנות של רדיו שאק ברעננה, שמחזיקה גם את זה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא עכשו אתם עושים את זה?! :|

כשאין לי שום אוטו נורמלי לבוא איתו?

 

טוב נו...יש קטגוריה ל70 כ"ס ומטה? :?:lol:

 

אולי אני אגיע כצופה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

בעע פסיכומטרי באותו היום ... רציתי להגיע אבל אין מצב :(... שיעורי לילה.

 

לעזאזל.. רציתי לראות כמה אפשר לסחוט את הקליאו היה אמור להיות מעניין דווקא.

פורסם
שאלה חשובה:

 

מה יהיה במקרה של גשם ? האירוע יתקיים בכל מקרה ? אם יהיה צפוי גשם שלושה ימים לפני- תתפרסם כאן הודעה על דחייה ?

כעקרון אין כוונה לדחות אם יירד גשם. בוודאי לא בגלל המסלול. רטוב=שמח.

הבעיה היחידה היא לגבי מחסה. אין שם ממש מחסה לכל המארגנים/מרשלים/צופים, ולכן אם ממש יירד גשם במועד ייתכן שנאלץ לדחות.

החלטה על דחייה תתקבל באותו יום. לא כמה ימים לפני. תחזיות מז"א בארץ זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו בטווחי זמן כאלה.

הכי גרוע אנשים באו, אמרו שלום וחזרו הביתה.....

המסלול יהיה במתכונתו הנוכחית?

(כלומר עם צמיגים ולא קונוסים שתוחמים אותו)

 

יובל.

חלק מהמסלול יתוחם ע"י הצמיגים הקיימים. יהיו אלמנטים נוספים המתוחמים עם קונוסים.

 

אם הכל בגדר מופע ומפגן כוח ידידותי, אז בכיף, שישאר במתכונת הנוכחית.

אם זאת תחרות...

בעיקר כיף וידידות, אבל גם תחרות... אבל לא עד כדי כך רצינית שצריך להפריד קטגוריות.... זה לא מרוץ ראשון מתוך אליפות או משהו כזה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ג'רמי, לך קל להגיד את זה...

לא כשאתה גר במרחק שעה וחצי:wink:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
כעקרון אין כוונה לדחות אם יירד גשם. בוודאי לא בגלל המסלול. רטוב=שמח.

הבעיה היחידה היא לגבי מחסה. אין שם ממש מחסה לכל המארגנים/מרשלים/צופים, ולכן אם ממש יירד גשם במועד ייתכן שנאלץ לדחות.

החלטה על דחייה תתקבל באותו יום. לא כמה ימים לפני. תחזיות מז"א בארץ זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו בטווחי זמן כאלה.

הכי גרוע אנשים באו, אמרו שלום וחזרו הביתה.....

בשביל הצופים יש דבר כזה- מטריות :roll:

אבל המודדים וכל אלה - תמצאו משהו שיחזיק להם מטריה/תבנו שם כבר עכשיו מעיין מכסה קטן כזה..

כלומר- כמו סוכה שכזאת...

אפשרי לא?!

פורסם
עם כל הרע שבדבר אני מאחל לכך שזה ידחה :) .

 

תגיד לי, מה ההיסטריה? כולה אירוע ג'ימקאנה. אם זה יצליח כמצופה לא תהיה מניעה לעשות עוד הרבה כאלו. אז כל אלו שלא יכולים לבוא - תבואו בפעם הבאה.

 

המסלול מואר למי ששאל, וזה 40 משתתפים כי יותר מזה זה פשוט יותר מדי זמן ובלגן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה על ההסבר !

 

אני מנצל את הת'רד בכדי לשאול, איפה ניתן לקנות מד-לחץ אויר איכותי ?

אני מחפש כזה כבר כמה זמן, ועל השעון הזול של אוטו-דיפו אני לא בטוח שאפשר לסמוך !

יש הצעות ?

 

(יש לי שעון מקצועי ומדוייק מאוד, אבל הסקאלה שלו נגמרת ב-200 PSI, ככה שהעבודה איתו לא כ"כ נוחה...)

Use ebay..

אפשר למצוא שם כאלה באיזור ה10 דולר.. לפעמים פחות, לפעמים יותר (אם אתה רוצה אחד עם הסמל של פורשה תתכונן לשלם 45 דולר + משלוח :wink:)

אם אתה מתכוון לקנות שם - תברר את מחיר המשלוח מראש (אני חסכתי ככה במשלוח 18 דולר).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם כן בחרתם לכם יום ג'רמי....נופל בדיוק על אליפות הקארטינג בעבודה שלי, רק כשני קילומטר משם.

 

אני בספק שאני יספיק להרשם , אבל אני יגיע לראות.

 

מקווה שזאת התחלה ולא ארוע חד פעמי.

 

בהצלחה !!!

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
יש לי מכונית שרבולט אסטרו 4.3 200HP מהירה לאלה.

וגולף 1300 55HP איטית לאלה.... עם מה ללכת?

 

תמיר

 

מי זאת אלה?

 

קודם כל, עדיף שתסע ולא תלך.

 

חוצמזה, שרבולט? :lol:

 

ולבסוף - תודה לך על כמה שניות של צחוק.

 

רוני

 

 

 

 

נ.ב. - מן הסתם עדיף היה שתביא את הגולף, אבל בשביל הצחוקים אני אגיד את השרי.. זתומרת שבי :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...