Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יום שלישי הארור !

חבר שלי רצה לבוא עם SLK (חדשה) ולהשאיר קצת גומי על המסלול...אבל זה יום שלישי והוא לא יכול.

 

חבל...חבל :?

שיבוא שיבוא.......

נראה מה הקומפרסור מסוגל... יש מצב הוא מנפח לי את הצמיגים?

 

 

ד"א

רוני, מה קורה הם ההצעה שלי?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
יום שלישי הארור !

חבר שלי רצה לבוא עם SLK (חדשה) ולהשאיר קצת גומי על המסלול...אבל זה יום שלישי והוא לא יכול.

 

חבל...חבל :???:

?What's up with your friends Gershon

:razz: ?First it was the guy with the rental Sirion that was going to win but can't show up and now this one... time for new friends

 

.Moti

פורסם

(איך קוראים לך?)

 

תודה לך (שוב מה שמך?).

 

קוראים לי יהונתן.

 

ואם אתה פוחד לדפוק את האוטו כי אתה לא סומך על עצמך, אז פשוט אל תתחרה. לא קרה כלום.

 

רמי - אמרתי לך הרי בה"פ, פנה אלי כמה ימים לפני האירוע.

 

 

רוני (שים לב cgc)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

זה נשמע כ"כ כיף הדבר הזה..

אני אחד שיש לו בעיתת שכחה, וראית יבסרטונים שלך ושל sronics, שכאילו צריך לזכור חלבד איפה לפנות איפה לעשות סיבוב מלא.. זה קצת לא קל - במיוחד כשאטתה אמור לדאוג גם למהירות גם להגה, ואם יש ידני (חלום ) אז גם לזה צריך לדאוג!

וואי,אתה אחלה נהג אמור להיות (כאילו מי שטוב בג'מיקנה).

זה לא מפחיד לדפוק משהו באוטו?!

ועדיין לא לקחו לך את הרשיון???????

איך אתה זוכר מתי לעצור ברמזור ומתי לסוע?

נשמע ממש קשה לדאוג גם להגה גם למהירות וגם להילוכים....אולי גם לאותת ולהוריד אורות באותו זמן?

פורסם
ועדיין לא לקחו לך את הרשיון???????

איך אתה זוכר מתי לעצור ברמזור ומתי לסוע?

נשמע ממש קשה לדאוג גם להגה גם למהירות וגם להילוכים....אולי גם לאותת ולהוריד אורות באותו זמן?

הבחור צריך כשרונות בכדי להוריד הילוך וגם לסובב את ההגה, ולנסות לשמוע guns & rose.

לא הרבה יכולים! אתה בטח ברוך כשרון, בר מזל שכמותך!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

והכוונה היתה כמובן לעבודה בזמן עשיית הג'מיקנה..

אני מת על בדרנים!

תשמיך להצחיק אותי חבר, אתה פשוט טוב בזה!

(הכוונה לnati הבדרן)

 

 

רוני:

זה בדיוק מה שהחלטתי לעשות.

תודה רוני ולמוטי כמובן!

פורסם
יום שלישי הארור !

חבר שלי רצה לבוא עם SLK (חדשה) ולהשאיר קצת גומי על המסלול...אבל זה יום שלישי והוא לא יכול.

 

חבל...חבל :?

חבר שלי רצה לבוא עם פורש (GT3) ולהשאיר אותה שם מחוסלת (שהביטוח כבר יאסוף אותה)

אבל זה פורש והוא לא יכול,

 

מזל... מזל:-P

פורסם

כמה יעלה לשכור איזה 206 או גטס ליום?



 

 

חחחח

אהבתי את הרעיון\

אבל אתה חייב להיות מעל 21 או 24 לא זוכר ודאית

אגב, זה בסביבות ה100 דולר ליום? 50?!

כמה כבר יכול להיות?!

הנה , תעזר בהם:

http://www.pery.net/

http://www.eldan.co.il/israel/index.asp?bid=291&refName=DIRECT

 

 

אם אתה יכו ללעדכן אותי כמה זה עולה .. אני אשמח!

יום טוב תודה!

מיכאל

פורסם
חחחח

אהבתי את הרעיון\

אבל אתה חייב להיות מעל 21 או 24 לא זוכר ודאית

אגב, זה בסביבות ה100 דולר ליום? 50?!

כמה כבר יכול להיות?!

הנה , תעזר בהם:

http://www.pery.net/

http://www.eldan.co.il/israel/index.asp?bid=291&refName=DIRECT

 

 

אם אתה יכו ללעדכן אותי כמה זה עולה .. אני אשמח!

יום טוב תודה!

מיכאל

בסביבות 150 ש"ח לקבוצה הכי זולה - גטס ידנית למשל..
פורסם

?What's up with your friends Gershon

 

 

:razz: ?First it was the guy with the rental Sirion that was going to win but can't show up and now this one... time for new friends

 

 

 

 

.Moti

הקטע עם החברים שלי שלאבא יש כרגע סיריון שכורה, ולבן שלו יש את ה-SLK, ושתיהם לא יכולים לבוא ביום שלישי :-(

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ואם אני לא מעט 21? (20) אפשר שההורים ישכירו ואני ארסק?

Take it easy buddy, it's only gymkhana and Roni was saying here that there's plenty of runoff unless you're being a real jackass... don't drive like a jackass, you should be fine

 

 

:wink:

 

.Moti


×
×
  • תוכן חדש...