Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל, אם אתה אח שלי, אז תסביר לי כבר בבית. (הרגע הגעתי)

 

אין לי בעיה שכל מי שמצלם יעביר את הקטעים שלו למישהו שמוכן ויודע, אבל בשביל זה צריך:

 

1. מישהו שמוכן ויודע.

2. שהמישהו הזה ידע גם למצוא את כל אותם האנשים, או הם אותו.

3. שלכולם תהיה דרך להעביר את החומר אליו.

 

בקיצור - בלגן שלם. מספיק לי מישהו אחד שמוכן להשקיע. אם לא יהיה כזה, אשמח אם מישהו שמגיע ומוכר לי אישית יציע לצלם את האירוע עם מצלמת הוידאו שלי, ואני אדאג כבר לעריכה.

 

 

 

תקרא את כל השרשור, עצלן.

 

רוני

רוני,

אני אצלם בוודיאו, מצלמת סוני בפורמט Mini DV.

כל קלטת היא שעה, יש לי מספיק קלטות.

הבעיה היא הסוללה, היא מספיקה לשעה וחצי בלבד, יש שם מקום להטעין?

ובקשר לעריכה, אני אדגום את החומר אליך למחשב. וכמו שאמרת, אתה תדאג לעריכה.

 

צבי.

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הצילומים שיהיו לי ולחברי אני ארכז אצלי, אצרוב על כמה דיסקים שצריך ובאחד המפגשים אמסור אותם לאותו אחד שיקבע כאן מראש כעורך...

Power Is Nothing Without Control

פורסם

לא לשכוח כמה תצלומים טובים על המנצח (אני).

 

בברכה בן השובב

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

חברה- גם אני אצלם, זה בטוח, העניין הוא שהמצלמה שלי מחורבנת.

אני אצלם את מה שאני יכול לצלם, ואני אשלח למי שיערוך את הסרט את כל מה שצילמתי (גג 60 מגה - זה הזיכרון שלי במצלמה שלי).

פורסם
חברה- גם אני אצלם, זה בטוח, העניין הוא שהמצלמה שלי מחורבנת.

אני אצלם את מה שאני יכול לצלם, ואני אשלח למי שיערוך את הסרט את כל מה שצילמתי (גג 60 מגה - זה הזיכרון שלי במצלמה שלי).

 

תודה, אבל לא תודה. אנחנו לא צריכים צילומים במצלמה מחורבנת. יש לנו כבר מצלמת DV. כל מה שצריך עכשיו זה מישהו בעל יכולת עריכה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין מה לעשות, איכות זו איכות!

אלוואי והיתה לי מצלמת דיוי - כבר היתי יכול לקבל אות כבוד על עריכת סרטים..!

אין מה לעושת, צריך לעבוד בשיל להנות :)

פורסם

רוני שבוע טוב ,

לפי מה שאמרו בחדשות, ימי שלישי ורביעי הולכים להיות מאוד מאוד גשומים.

במידה וכן,ג'ימקאנה לא יתקיים ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

במידה והתחזית תהיה באמת גשמים וסערות - האירוע לא יתקיים ונודיע על כך לכל המאוחר ביום שני בבוקר. במקרה הזה נעשה את מירב המאמצים לדחות אותו לשבוע שלאחר מכן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ראיתי עכשיו חדשות ואומרים שיום שלישי יש מצב גדול מאוד שירד גשם

אבל ביום חמישי יהיה עליה בטמפ ולא ירד גשם ויום שישי בכלל עליה ושמש ...

מסקנה שלי, תעבירו את האירוע ליום שישי !

למכירה פיאט פונטו ספייס שנת 2002 ,מנוע 1300, גיר רגיל !

פורסם
ראיתי עכשיו חדשות ואומרים שיום שלישי יש מצב גדול מאוד שירד גשם

אבל ביום חמישי יהיה עליה בטמפ ולא ירד גשם ויום שישי בכלל עליה ושמש ...

מסקנה שלי, תעבירו את האירוע ליום שישי !

 

בלתי אפשרי. המקום לא פעיל בימי שישי. יום שלישי נבחר במיוחד מכיוון שהוא יום פנוי שאין בו אירועים. אם נאלץ לדחות את האירוע (הודעה סופית תתפרסם בכל הפורומים ביום שלישי על הבוקר), הוא יידחה בשבוע בדיוק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני כזה פארטי-פופר, אבל...

 

גשם! אני רוצה גשם בשלישי!!!!!1 :evil:

צה"ל דפק לי את התוכניות ליום שלישי הקרוב. למעשה, הוא דפק לי את התוכניות לכל השבוע הקרוב.

 

עכשיו אני הולך.. :fadein:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חבר'ה תירגעו! בסך הכל ג'ימקנה!

 

הכי טוב שיהיה בכלל בקיץ. שכל שעה וכל יום יהיו טובים ולא יהיו ביטולים....

 

אבל בגלל שאנחנו רק בתחילת החורף.....נקווה ששלישי הבא לא יהיה גשום.

 

אני לא מכיר את הדרך לשם, אבל כמו שאמר לי רז, אם אני לא אנהג אני לא אלמד דרכים.

 

 

מקווה לטוב, יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

טוב, שלום לכולם.

 

כמו שרוני אמר, ביום שלישי בבוקר אנחנו נקבל החלטה סופית אם הג'ימקאנה יוצאת לפועל או לא.

במידה והארוע נדחה בגלל מזג אויר, הודעה תבוא על כך כאן בפורום, והשאיפה תהיה לקיים את הארוע בדיוק שבוע לאחר מכן באותו מקום ואותה שעה.

 

אנחנו שמחים לבשר שאלפא קארטינג יעניקו שובר למקצה חינם במסלולי הקארטינג שלהם לכל אחד מ 3 המקומות הראשונים בג'ימקאנה.

לכל מי שמתכוון להשתתף - מומלץ להעלות את לחץ האויר בצמיגים בכמה PSI, במיוחד מקדימה. אנא הקפידו להגיע עם מכוניות תקינות לארוע.

 

להתראות במסלול!!

ג'רמי ורוני

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...