Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ביום שלישי ה-18 לינואר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?  

145 הצבעות

  1. 1. מהי עמדתך בנוגע לאירוע הג'ימקאנה של ה-18.1?

    • אגיע בתור משתתף (באם יהיה לי מקום)
    • אגיע בתור צופה
    • לא אגיע כי שעת השינה שלי היא 22:00 (או מכל סיבה אחרת)
    • לא אגיע כי זה לא ממש מעניין אותי


פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שמוטי אמר.

 

(ובמילים אחרות: לא רוצה - לא צריך)

 

נ.ב. המסלול בסדר. אולי לא לשברולט אסטרו :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מקווה שיהיה מקום לטעויות, זאת הג'מייקנה הראשונה שלי.

 

 

קצת התחשבות:wink:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

- It's much easier to read this than for you to actually remember it when you're on the start line for the first time, but try it anyways

 

.

A - GYMKHANA IS NOT DRAG RACING WITH CONES IN THE MIDDLE, the faster you understand this the better gymkhana driver you'll become

 



B - Look ahead of you as much as possible, try to see the corner after the one that you're just entering to plan a better exit line, looking at the next few meters in front of you doesn't help very much in gymkhana, you need to look ahead

 

 

C - Gymkhana is not drag racing with cones, it requires planning and smooth driving, SMOOTH=FAST, in drag races you put the pedal to the metal, in gymkhana you need to modulate brakes and gas and steering inputs, the smoother you drive the faster you'll be

 



D - Roni and Jeremy both confirmed with me my worst nightmare - there will be nobody coming from any of the formula 1 teams to sign up new drivers

:evil:... I know that sucks but at least you don't have to prove anything to no-one so try to use your first event to learn the concept of gymkhana and not to win it because you won't

 

 

!!!E - HAVE FUN

 

 

?F - Gymkhana is not drag racing with cones, understood

 

 

!!!G - Have fun

 

 

:smile: Moti

פורסם

סעיפים E & G הם המטרה העיקרית מכל התחביב הזה:-P

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אני כל כך רואה איך תצחקו עלי...

 

אני מקווה לא להעיף גלגלים למינהם.....

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

בנוסף למה שמוטי כתב אני רוצה להוסיף שג'ימקאנה זה לא מירוץ דראג עם קונוסים.

 

וברצינות - ינתן הסבר מקיף לפני העלייה. יש 4 ניסיונות והראשון הוא ללא מדידה כך שאפשר ללמוד את המסלול. גם מתחילים מוזמנים להשתתף - אחרת איך תלמדו?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בשביל הכיף או בשביל התחרות,

זה לא משנה ממש.

אני והקרפדה שלי נגיע.

 

באם יש צורך בעזרה בצילום או כל דבר אחר

אז בשמחה

ניתן לפנות אלי בה"פ או בפלאפון 0506450110

 

תודה לכל היוזמים תורמים ומארגנים.

 

ג'ון

פורסם
כמו שמוטי אמר.

 

(ובמילים אחרות: לא רוצה - לא צריך)

 

נ.ב. המסלול בסדר. אולי לא לשברולט אסטרו :wink:

במצב שהמסלול נמצא בו כרגע נהגתי ,ואני יכול להגיד מניסיון שהוא על הפנים למכוניות-בטח למכוניות יותר גדולות יותר מראלי !.

קשה לך לתת תשובה יותר נורמלית מ"לא רוצה- לא צריך":???: :?: ....

 

 

:???: ?You're kidding, right

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The whole point in gymkhana is that you're driving a track that you don't know and you have to memorize it between your runs, otherwise it loses half the challenge

 

 

 

 

.Moti

אתה בוחר בכוונה להיתעלם ממה שחשוב בשאלה, או שזה סתאם יצא לך:???::?:

and that's not the whole point if you ask me...

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם
במצב שהמסלול נמצא בו כרגע נהגתי ,ואני יכול להגיד מניסיון שהוא על הפנים למכוניות-בטח למכוניות יותר גדולות יותר מראלי !.

קשה לך לתת תשובה יותר נורמלית מ"לא רוצה- לא צריך":???: :?: ....

 

מה זה "במצב שהמסלול נמצא בו כרגע"?? אם אתה מדבר על גודל השטח - זה מה יש. הוא מתאים להילוך ראשון ואולי טיפה שני בלבד. עד כ-60 קמ"ש בערך. הג'ימקאנה תתוכנן כך שתתאים גם למכוניות בגודל משפחתי. אז מומלץ לא לבוא עם טנדר, אבל לצורך העניין פז'ו 306 זה בסדר גמור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה זה "במצב שהמסלול נמצא בו כרגע"?? אם אתה מדבר על גודל השטח - זה מה יש. הוא מתאים להילוך ראשון ואולי טיפה שני בלבד. עד כ-60 קמ"ש בערך. הג'ימקאנה תתוכנן כך שתתאים גם למכוניות בגודל משפחתי. אז מומלץ לא לבוא עם טנדר, אבל לצורך העניין פז'ו 306 זה בסדר גמור.

 

רוני

קודם כל- זה כבר תשובה יותר לעיניין ....

שנית -לא דיברתי על גודל המסלול (שהוא באמת לא גדול :roll: ...אבל כמו שאמרת -"זה מה יש")

התכוונתי לסידור של הגלגלים במשטח שיוצר בעצם את "המסלול" וגם רשמתי את זה בהודעה הראשונה....

אנשים העלו הודעות שהם באים עם אמריקאיות ,אימפרזות וכדו' ורק רציתי לציין

שכשאני עליתי על המסלול,שוב,בתצורה שהוא היה מאורגן לפני שבועיים הוא לא מתאים למכוניות-בטח לא

לאמריקאית:???: ...

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם

מסכים עם יובל. המסלול במתכונת הנוכחית שלו לא ממש נראה מותאם לרכבים.

 

בנוסף, בג'ימקאנה נוסעים על מגבלות האחיזה, וכשנוסעים על המגבלות צריך מרווח ביטחון.

 

להיכנס בערימת צמיגים/מדרכה/עמוד תאורה זה לא נעים.

 

אני אגיע ואראה מה הסידור הסופי של המסלול - ואז אני אחליט אם לעלות או לא.

 

בכל אופן - כל הכבוד על הארגון והיוזמה!

פורסם

יש לי הרגשה שכל אחד מכם (אלו שכתבו את ההודעות האחרונות) לא השתתף מעולם בג'ימקאנה. או לפחות בג'ימקאנה שאורגנה על ידינו. (הגלוז - שקט :wink: ).

 

מן הסתם המסלול לא יישאר כמו שהוא כעת. אני לא יודע איך או למה עלית על ה"מסלול" במתכונתו הקבועה, כי זה פשוט חסר טעם - הוא לא מתאים לשום סוג של נהיגה ברכב במצב הזה. מגוחך שאתם בכלל חושבים שג'רמי ואנוכי נחשוב אפילו להרים אירוע במקום שבו לא ניתן להנות או בכלל לנהוג.

 

מרווחי בטחון - יהיו גם יהיו. הבטיחות חשובה לנו ביותר. מה גם שמי שישתולל ירד מהמסלול מהר מאוד, אפילו אם הוא שילם.

 

מדהים אותי שאנשים מדברים בלי הפסקה על כמה הם רוצים אירועים וג'ימקאנות, וברגע האמת, כשאומרים להם "בואו", כשמארגנים בשבילם הכל - הם מתחילים בתירוצים דביליים. אחרי כל ההייפ (HYPE) שהיה כאן בימים האחרונים, אחרי שחצי עולם וגרושתו צעק "אני רוצה ג'ימקאנה", אני מחכה לראות כמה מכם באמת יופיע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני כל כך רואה איך תצחקו עלי...

 

אני מקווה לא להעיף גלגלים למינהם.....

אף אחד לא צוחק שם על אף אחד. להיפך. רוב הסיכויים שמישהו עם יותר נסיון יראה אותך וייתן לך טיפים ועצות להקפה הבאה.

כמו שרוני כתב, אנחנו מקווים שיגיעו אנשים שזו להם פעם ראשונה, שיכירו את הענף ואולי ירצו להמשיך בו.

 

ליובל - המסלול שתכננו בנוי כך שהוא מקטין את הסיכוי להיות במהירות גבוהה במצבים בהם תת היגוי סופני יכניס אותך לתוך משהו כואב.

מי שלא יזכור שג'ימקאנה זה לא מרוץ דראג עם קונוסים (אחלה הגדרה מוטי!!) בהחלט עלול למצוא את עצמו מעקם רכיבי מתלה על ספי המדרכות במקום....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
יש לי הרגשה שכל אחד מכם (אלו שכתבו את ההודעות האחרונות) לא השתתף מעולם בג'ימקאנה. או לפחות בג'ימקאנה שאורגנה על ידינו. (הגלוז - שקט :wink: ).

 

מן הסתם המסלול לא יישאר כמו שהוא כעת. אני לא יודע איך או למה עלית על ה"מסלול" במתכונתו הקבועה, כי זה פשוט חסר טעם - הוא לא מתאים לשום סוג של נהיגה ברכב במצב הזה. מגוחך שאתם בכלל חושבים שג'רמי ואנוכי נחשוב אפילו להרים אירוע במקום שבו לא ניתן להנות או בכלל לנהוג.

 

מרווחי בטחון - יהיו גם יהיו. הבטיחות חשובה לנו ביותר. מה גם שמי שישתולל ירד מהמסלול מהר מאוד, אפילו אם הוא שילם.

 

מדהים אותי שאנשים מדברים בלי הפסקה על כמה הם רוצים אירועים וג'ימקאנות, וברגע האמת, כשאומרים להם "בואו", כשמארגנים בשבילם הכל - הם מתחילים בתירוצים דביליים. אחרי כל ההייפ (HYPE) שהיה כאן בימים האחרונים, אחרי שחצי עולם וגרושתו צעק "אני רוצה ג'ימקאנה", אני מחכה לראות כמה מכם באמת יופיע.

 

רוני

אחלה...

אני מעריך שאתה יודע כמה אני (ואני חושב שגם אחרים) צמאים לאירועים מסוג זה....

ובגלל זה חשוב לי שאירוע כזה יהיה מוצלח -ביחוד לאחר (כמו שאמרת) ה-HYPE שנוצר.

חבל לי שאנשים יבואו עם ציפיות גדולות ,יתאכזבו ועקב-כך אירועים "המשכיים" לא יתקיימו:roll: .

אלו פשוט דאגות לגיטימיות שחשוב שיעלו על הפרק לפני הג'ימיקאנה עצמה.

 

ולאחר כל מה שאמרתי, אוסיף ואומר שאני סומך עליך (מניסיון העבר:wink: ) שהאירוע יהיה מוצלח ככל שניתן .

 

הגלוז ,שחושב שג'ימיקאנה זה לא DRUGS עים קונוסים:lol:

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)


×
×
  • תוכן חדש...