Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצמיגים הקדמיים שלי עשו את שלהם ואחרי סשן קצת אגרסיבי מידי יש כבר סימני קילוף על הצמיגים.

בקיצור, צריך להחליף אותם ויפה שעה אחת קודם.

 

לאחר התייעצות עם כמה וכמה אנשים, עלו כמה אופציות, אך אני מחפש לשמוע עוד אופציות או חוות דעת על הצמיגים עליהם הומלץ לי.

 

הצמיגים אותם אני נועל כרגע הינם Toyo Proxes CF2 אשר החזיקו כ30K ק"מ וכשנה וחצי.

 

אני מחפש צמיג שיהיה עמיד ויחזיק כ40K ק"מ/שנתיים לפחות.

הוא צריך להיות בעל אחיזה טובה לפחות כמו הטויו הנוכחיים.

הצמיג צריך להיות גם נוח שכן רוב נסיעותיי הם רגועות בין אם בתוך העיר או מחוצה לה.

מידי פעם טיול נהיגה, אולי קצת התגרזנות בכבישים ליד הבית וזהו בערך.

ברור לי שאיפהשהו תהיה פשרה, ובשביל זה אני כאן.

 

נכון להיום קיבלתי המלצות על מספר צמיגים:

 

Michelin Pilot Sport 3

GoodYear Eagle F1

GoodYear Efficientgrip Performance

Bridgestone Re002

Continental Sport Contact 5

 

אשמח לשמוע חוו"ד מאנשים עם ניסיון עם הצמיגים הנ"ל, כמו כן כל דבר אחר אשר נראה לכם נכון לשתף בעניין הזה.

כמובן המלצות על צמיגים שאינם ברשימה הנ"ל (אבל עם ניסיון בבקשה) יתקבלו בברכה.

 

המחירים כרגע לא רלוונטיים, עם זה אני אתמודד לאחר שאמצא את הצמיג שעונה לי על הדרישות.

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שלום,

מהדגמים שצירפת, לדעתי רק goodyear efficient grip יכולים להחזיק מעמד 40 אלף קילומטרים ( אני יוצא מנקודת ההנחה שתמשיך לנהוג בהם כמו בטויו שהחזיקו 30 אלף בלבד ).

יכול להיות שאתה מבקש משהו מנוגד - אחיזה של צמיגים ספורטיביים ואורך חיים של צמיגי נוחות.

לכן צירפת בעיקר צמיגים ספורטיביים לרשימה שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יכול להיות שאתה מבקש משהו מנוגד - אחיזה של צמיגים ספורטיביים ואורך חיים של צמיגי נוחות.

אני יודע, בגלל זה באתי להתייעץ. אם הייתי מחפש ספורט נטו, הייתי הולך הרבה יותר קיצוני.

 

אני לא מחפש ספורטיבי, אני מחפש אוחז. פשוט שבדרך כלל צמיגים עם סף אחיזה גבוה הם ספורטיביים.

 

אני פתוח להצעות אם יש לך רעיון אחר.

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

(לא על סמך נסיון, אלא ביקורות כתובות, גם פה בפורום)

Michelin Pilot Sport 3 - כנראה הבחירה הטובה. מקביל פחות או יותר לאסימטריק.

GoodYear Eagle F1 - לא מיוצר במידה זו למיטב ידיעתי.

GoodYear Efficientgrip Performance - לא מוגדר כספורטיבי במיוחד אלא יותר לכיוון צמיג ירוק ביצועיסטי.

Bridgestone Re002 - לא מכיר יותר מדי.

Continental Sport Contact 5 - במידה זו מיוצר רק דור ראשון ושני.

 

+ בכחול.

פורסם

המישלין הינם פיילוט ספורט או פרימסי?

אשמח אם תחלוק את עלותם והיכן רכשת (אפשר גם בפרטי) מאחר ואיני מצליח לאתר את מחירם או את דגם זה בכלל באתרי השוואת מחירי הצמיגים.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

פיילוט ספורט 3. המחיר לא לפרסום, גם לא בפרטי, מצטער.

 

איזה צמיגים אתה מחפש? פיילוט ספורט או פרימסי?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני עם רביעיית

GoodYear Efficientgrip Performance בסובארו B4.



 

כבר שנה וחודש, עברתי איתם 24000 ק"מ, 95% נסיעה בינעירונית (ת"א-ירושלים)

 

קניתי אותם לפני שנה באיזור ה1300 ש"ח לרביעייה.

 

אוחזים די יפה, לא יצא לי להחליק איתם (לא יודע אם לייחס את זה לצמיגים או להנעה הכפולה).

 

נסעתי הרבה ברטוב/גשם מבול/שלוליות ענק והם אחזו יפה מאוד.

 

די שקטים,

 

מבחינתי הם מספקים את הסחורה.

 



שלומי

פורסם
פיילוט ספורט 3. המחיר לא לפרסום, גם לא בפרטי, מצטער.

 

איזה צמיגים אתה מחפש? פיילוט ספורט או פרימסי?

 

שקלתי פיילוט ספורט. איפה משיגים, והאם אפשר לפחות לקבל סדר גודל למחיר הגיוני עבורם (1500? 2000? 2500?) או שגם נתון כזה יהווה הפרה בוטה של חובת סודיות פנצ'רמעכר-לקוח לה נשבעת?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

הציניות אינה במקומה. בסך הכל האדם ממנו רכשתי ביקש שלא אמסור את המחיר, זה כל כך מציק לך? אם כך, מתנצל.

 

לגבי איפה ניתן להשיג, אני פשוט פניתי לפנצ'רייה שאני מכיר ועובד איתה כבר לא מעט זמן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...