Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך המנוע, מה הכי כדאי לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחזיק טויוטה קורולה 2003. הרכב נתקע בדרך לירושלים ובמוסך אומרים שצריך להחליף מנוע (המוסך טוב ודיי אמין). הוא רוצה 9,000 ש"ח על ההחלפה, המחירון הוא 25,000 לפי יד 2 ו18,000 לפי לוי יצחק. כך או כך הקילומטרז' מאוד גבוה והמחיר ירד בהתאם. אני בכל מקרה רציתי להחליף רכב.

האם המחיר להחלפת המנוע יקר?

ומהו הפתרון הכדאי ביותר למצב כזה? להחליף ולמכור, למכור לחלפים, או אולי ישנה אפשרות אחרת?

 

תודה רבה.

פורסם

בלי שתתקן או תחליף מנוע למכור אותו ביותר מכמה אלפים בודדים לא תוכל.

במידה ותתקן יש מצב למכור אותו בין 10 ל15 אלף ש"ח.

לדעתי חפש מוסך עם החלפת מנוע זולה יותר.

פורסם

אם אני לא טועה בשנה הזו יש בעיה של בוצה במנוע שאפשר לפתור .

ד"א תגדיר הלך המנוע, מה בדיוק קרה ? ועל סמך מה המוסך טוען שיש להחליף מנוע ?

Audi A3 8L

פורסם

מחיר יקר או זול זה פונקציה של מה כלול במחיר.

מנוע מייבוא או פירוק?

מה מבוצע במנוע במסגרת העלות?

 

על פניו אני משער שמנוע כזה מייבוא אמור לעלות סביב 4500 שקלים, עבודה כנראה איזור האלפייה.

 

בזמנו החלפתי מנוע 1600 ב-106 שלי (ייבוא) והגעתי לעלות כוללת דומה להצעה שקיבלת אבל זה כלל טיפול די מקיף למנוע החדש- החלפת מחזירי שמן כולל זה של הגיר+ החלפת שמן גיר, החלפת צינורות קירור בלויים, ניקוי רדיאטור, פילטרים ואטמי סעפות חדשים, רצועות מותחני רצועות חדשים וכמובן נוזלים חדשים.

 

במקרה שלך שאתה גם ככה חושב על מכירת הרכב הייתי מחפש מנוע מפירוק מקומי, מאמין שלא חסר כאלה, מוודא תקינות ומתקין אותו בעלות מינימלית ככל הניתן.

 

אני משער שזה משהו שתוכל לסגור באיזור ה-6000-7000 שקלים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מניסיוני ממליץ על עסק ליבוא מנועים "שלמה נאור", מאמין שתמצא שם מנוע ב 5,000-6,000 כולל עבודה.

החלפתי שם מנוע לסיוויק, עשו עבודה מקצועית..

נוסע בפריוס 2008

פורסם

בלי מנוע אתה יכול למכור את הרכב ב-1500 ש"ח בערך. לא יותר מזה.

 

אני הייתי מחפש מקום שבו יחליפו לי למנוע מפירוק מקומי, לא ייבוא ולא נעליים. העיקר נוסע. המינימום של המינימום, בלי החלפה של שום דבר מסביב. אח"כ תמכור את הרכב. תקבל בערך 15 אלף ש"ח. זה עדיין ישאיר בידיים שלך כמה אלפים יותר ממה שהוא שווה עכשיו.

פורסם

מדי פעם אני קורא פה בפורום המלצות כאלה ופשוט לא מבין מאיפה זה בא...

 

 

 

מחר יבוא חבר פורום חדש וישאל - מציעים לי קורולה 2003 עם מנוע שהוחלף.

 

וכולם יגידו לו: אל תקנה, בטח הבעלים הקודמים שמו את המנוע הכי זול שאפשר בלי לעשות שום דבר מסביב. רק בשביל למכור...

 

 

 

עד שיבוא מישהו שיקנה בלי להתייעץ ויאכל אותה.

 

יופי של המלצה.

 

 

דעתי היא שכל עבודה צריכה להתבצע כמו שצריך. כלומר מנוע מספק אמין עם אחריות, החלפה של כל החלקים הנלווים בהתאם לצורך, טיפול גדול למנוע לפני הרכבה, במוסך מקצועי.

 

אחרי זה אפשר להחליט אם למכור או לא.

 

למה כולם רוצים להעביר את הצרות למישהו אחר? לדפוק את הקונה הבא?

למה כל הזמן ההמלצה הזו חוזרת בפורום?

 

 

פורסם

לא מסכים איתכם - בוקי ואילוקסססססה,

אני מייעץ לבנאדם בדיוק מה שהייתי עושה בעצמי.

אם הייתי במצבו האם הייתי מזמין מנוע חדש מטויוטה ביפן או שהייתי מחפש מנוע מפירוק, שיהיה תקין ומשחרר את האוטו?

אני יודע מה הייתי עושה, ולא מנסה להיות 'ילד פרחים' להפיץ אהבה, אור ומנועים חדשים בעולם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נכון, ובגגל זה הפורום מלא בסיפורים "מוכר/סוחר דפק אותי, מכר לי אוטו גמור, מה אני עושה"?

 

 

זו נורמה פסולה לחלוטין שהשתרשה בחברה שלנו.

 

 

 

 

התקלה קרתה בזמן שהאוטו ברשותך?

 

אז אנא תתכבד לתקן אותה ולא לעשות חצי עבודה ולהעביר את החצי השני ליד הבאה.

 

אין כסף? נכון, זו בעיה. להרבה אנשים אין. גם לזה שיקנה ממך אין. כנראה אפילו פחות ממה שיש לך.

 

 

למה שהוא ישא בהוצאות?

 

 

נ.ב. לא דיברתי על מנוע חדש כמובן...דיברתי על לעשות תקין כמו שצריך ולא "רק שיסע".

 

 

פורסם

אם לאחר ההחלפה תוכל למכור בכ10-15 אלף, עדיף שתנסה למכור עכשיו כמו שהוא נניח ב3 אלף/למרבה במחיר.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

בוקי, לרכוש מפירוק מקומי זה בהכרח קומבינה? לא ניתן לבדוק מצב מנוע מפירוק מקומי לפני שמחליפים? אני חושב שאתה נסחף. לא הציעו לו להחליף רינגים ולמכור, הציעו לו לחפש מנוע מפירוק מקומי כי זה יהיה יותר זול כנראה, אבל כמובן שכדאי וצריך למצוא אחד עם נתונים טובים, בדיקות קומפרסיה, ק"מ מקורי, וכיוצא בזה. זה לא משהו שניתן למדוד, או לבדוק?

×
×
  • תוכן חדש...