Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך המנוע, מה הכי כדאי לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שאני נסחף...

 

בגדול, יש תופעה רווחת בציבור - איך שיש תקלה רצינית ברכב - לתקן בזול ויאללה למכור כל עוד זה נוסע...שהקונה יאכל את הקש.

 

נגד זה אני מוחה.

 

לאו דווקא בהקשר למקרה הספציפי הזה.

 

 

פורסם

לדעתי, ניתן למצוא מתקין מקצועי שיעשה את העבודה במחיר סביר 5,000-6,000 כולל עבודה ואחריות.

 

אם יתקין בצורה רשלנית, מעבר לעובדה שזה מגעיל לחסוך בעבודה לצורך מכירת רכב, יש מצב שיאכל הרבה קש עוד לפני שיצליח להיפטר מהאוטו.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

מייבוא המנוע הוא לא מפירוק "מקומי" שם .

 

מוצא מנוע טוב, מתקן כמו שצריך, נוסע על הרכב עוד שנה כדי לקבל חזרה חלק מההשקעה ואז מוכר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי זה מאד תלוי ביכולת הכלכלית שלך:

 

1) אם ממילא חשבת לרכוש רכב אחר יותר חדש, אז תמכור AS IS למרבה במחיר ככה תדע בדיוק איפה אתה עומד מבחינת הוצאות.

2) עלות החלפת מנוע ברכב בגיל מתקדם היא נעלם. כי לפעמים במהלך ההחלפה מסתבר שצריך להחליף עוד אי אילו חלקים וכך במקום הוצאה של 5K-6K אתה עלול למצוא את עצמך מוציא קרוב לפי 2 מזה בגלל הצטברות של כל מיני דברים שצריך לסדר על הדרך.

 

אם אין לך הרבה כסף להשקיע ברכב אחר, תיקון הרכב הקיים יכול להשתלם לך כי ההפסד הבסיס של עלות המנוע קיים בכל מקרה. אם תקנה רכב אחר במצב דומה לזה ששלך היה קודם אולי תמצא את עצמך עם תקלות של מישהו אחר עוד זמן לא ארוך.

 

לסיכום: יש בהחלפת המנוע הימור מסוים אבל ברור שבסוף תשאר עם רכב תקין בעלות לא מאד גבוהה. אבל אם ממילא התכוונת להתקדם ולרכוש רכב יותר חדש, לא בטוח שכדאי לך לקחת את הסיכון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי לא שווה להשקיע כסף ברכב, ובטח לא סכום כזה, יש בפייסבוק קבוצה בשם פישפשוק רכב , נסה למכור את הרכב במצבו שם, יכול להיות שלמכונאי ישתלם לקחת את הרכב ולתקן לו את המנוע אבל לאדם מן השורה שצריך לשלם במוסך זה פשוט לא כלכלי, זה אף פעם לא נגמר רק במנוע, מחר ילך הגיר

ותגיד כבר תיקנתי את המנוע אני אשקיע גם בגיר וכן הלאה, קח את הסכום שתכננת להוציא על המנוע ותשתמש בו כמקדמה לרכב חדיש יותר,

ואת ההפרש תשלים בהלוואה עדיף מלשלם למוסכים ובסוף להישאר עם רכב שלא שווה כלום, מנוע שהוחלף זה אף פעם לא סימן טוב ברכב

×
×
  • תוכן חדש...