Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צהריים טובים.

נתקלתי בזה:9feb0c70feb8a65f467660941eee7f25.jpg

ac685a808626466dd5f26a5801fb3247.jpg

 

קישור למצור: http://lukasstore.com/accessories/new-lukas-lk-290-12-24vt-multi-b-type-power-safety-device.html

 

המחיר בסדר, המוצר נראה איכותי. אז למה אני לא קופץ על המציאה?

נתחיל בזה שהמצלמה שלי צורכת 1.5 אמפר והמכשיר הזה מספק 1 אמפר.

דבר שני אני מעדיף מכשיר עם הגנה מפני קצר והתחממות.

דבר שלישי שמתי לב בתמונה השנייה caution, מה שכתוב קצת מבלבל, אשמח לתרגום אם משהו הבין, ממה הם מזהירים בדיוק.

ד''א אני משתמש במצלמה עם קבל(ללא סוללה).

 

תודה לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

http://www.ebay.com/itm/Power-Magic-Pro-for-BlackVue-DVR-Camera-Battery-Discharge-Protection-Kit-/351531385111?hash=item51d8e74117

 

לי יש את זה. לא מהמוכר הזה כי נראה שכבר לא מוכר כאלו. אני מרוצה- עושה את העבודה.

נראה שזה עובד עד 2 אמפר לפי מה שקראתי בהוראות של המוצר.

 

 

עריכה:

*קיבלתי קסדה רביעית :-)

עריכה אחרונה על ידי Pavlik
קסדה רביעית :-)

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

המממ, לא הבנתי את הקטע של הקסדה, אבל שיהיה.

לגבי המוצר שקנית, בתכלס יש בו פחות אפשרויות והוא יותר יקר, אני לא רואה סיבה לקנות אותו.

 

ד''א, המצלמה שאתה משתמש בה היא מופעלת ע''י סוללה או קבל?

אם היא מופעלת ע''י קבל, יש לך בעיות עם אספקת זרם/שמירת הווידאו האחרון?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לי יש את ה- Blackvue DR650GW-2CH. מצלמה עם קבל.

אני הגדרתי כך שהמוצר יספק זרם ל- 12 שעות מרגע התנעת המנוע. או אם המתח של המצבר יורד מתחת ל- 11.8 וולט.

אצלי לרוב אין בעיות בכלל, לפעמים יש קובץ שלא ניתן לקרוא, לא יודע למה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

בדיוק אחת החששות שלי.

לגבי הקובץ שלא נתן לקרוא, תבדוק את זה עם היצרן, אני רואה שקנית את המצלמה ''ביוקר'' אז בטוח יהיה לך מענה אולי אפילו יש עידכון גרסא שפותר את הבעיה.

הקובץ המדובר זה הקובץ האחרון בצילום. כלומר, אם במקרה המיקריות תקלע בתאונה ויהיה נפילת מתח אז הקובץ של התאונה יהיה פגום.

אל תזניח את זה.

×
×
  • תוכן חדש...