Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק שכל זה לא "מכניס את פיאט למשחק".

זו מאזדה מגדילה את השוק, עם גירסת פיאט למיאטה.

בכל הקשור לכבוד של פיאט כיצרן, זה מוכיח שאין לה לא יכולת ולא יידע.

(לפחות עד שתבוא הג'ולייה ותוכיח אחרת, אינשאללה!).

 

אם ה"פיאטה" או איך שתרצה לקרוא לה נמכרת אצל דילרים של פיאט ומטופלת במוסכי פיאט, זו פיאט.

 

חברת וולמט בפינלנד יצרה עבור פורשה את הבוקסטר סימן 1. האם זו לא פורשה?

 

כשמרצדס ופורשה סבלו מבעיות איכות ויצור בשנות התשעים, הם לא נעזרו בטויוטה והונדה לפתרן? על איזה כבוד אתה מדבר?

 

האם GT86 שמיוצרת ע"י סובארו, אינה נתפסת כטויוטה?

 

לא יודע מה אתה מנסה להוכיח. אתה לא מרוצה שהיצע הרודסטרים העממיים הכפיל את עצמו?

 

-----

AVIA, אכן צדקת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא ברור זה הכיצד מאזדה מרחיבה את השוק, אלא אם אתה טוען שעל כל יחידת 124 הכסף זורם למאזדה.

 

בטוח יש כמה ג'ובות שהולכות למאזדה, אבל גם כמה שהולכות לפיאט.

מה שלא הופך את הפיאט למאזדה טהורה, לא משנה מפלאו יגיד.

 

את האמת, שבלי קשר ליופי/אופי/טופי של ה124 קשה לי להבין שת"פ כזה.

כספי פיתוח? סבבה, אבל אין למאזדה איזה חידוש מדהים ויוצא דופן ומכיוון שהמיאטות נמכרו לא רע והפס יצור לא עומד בביקוש (כמו בדגמים אחרים של מאזדה) אז למה לצריך לשתף פעולה עם עוד יצרן ולהעמיס עוד יותר על פס היצור?

כנראה שהפיאט גם מוצגת באיחור כזה רק כדי לתת למאזדה הזדמנות להתאפס על עצמם ולמכור קצת.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא ברור זה הכיצד מאזדה מרחיבה את השוק, אלא אם אתה טוען שעל כל יחידת 124 הכסף זורם למאזדה.

 

אלא מי מקבל את הכסף, אם לא היצרן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ה"פיאטה" או איך שתרצה לקרוא לה נמכרת אצל דילרים של פיאט ומטופלת במוסכי פיאט, זו פיאט.

 

זו הגדרה שיווקית.

 

חברת וולמט בפינלנד יצרה עבור פורשה את הבוקסטר סימן 1. האם זו לא פורשה?

 

לא ייצרה - הרכיבה.

 

הם גם תכננו את הרכב?

תשובה: לא, זה קבלן ייצור (outsourcing), כי לפורשה לא היתה מספיק יכולת ייצור לעמוד בביקוש.

 

כשמרצדס ופורשה סבלו מבעיות איכות ויצור בשנות התשעים, הם לא נעזרו בטויוטה והונדה לפתרן? על איזה כבוד אתה מדבר?

 

בוודאי.

אבל פיאט לא נעזרה במאזדה, היא קונה ממנה רכבים מוגמרים.

 

האם GT86 שמיוצרת ע"י סובארו, אינה נתפסת כטויוטה?

 

זה רכב שתוכנן מלכתחילה ע"י טויוטא (אבטיפוס ראשון), אח"כ סובארו הצטרפו לתוכנית הפיתוח.

זה רכב שפותח יחד, פס הייצור שלו תוכנן יחד, ויש בו חלקים משני היצרנים.

זה מה שקוראים joint venture.

וגם זה רק בגלל שלטויוטא יש בעלות חלקית על סובארו...

(לא בכבוד של היפנים לשים סמל שלהם על מה שלא שלהם).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כאילו מבסס את דבריך על העובדה שלפי מה שאנחנו יודעים אין במיאטה חלקים שפיאט תיכננו/עזרו לתכנן בצורה שהיא לא כספית?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא מי מקבל את הכסף, אם לא היצרן?

ברור לך שהיצרן מבחינת Liability של ה-124 הוא פיאט. מן הסתם שהכסף משולם לפיאט ולא למאזדה.

 

דבר נוסף, עניין ה"כבוד" שאתה חוזר עליו שוב ושוב מעניין ככל הנראה אותך, את מאזדה ופיאט מעניין הכסף.

 

מעבר לכך, הדימיון בין המאזדה לפיאט במתלים לצורך העניין הוא במבנה הכללי. גם לג'וליה יש עצמות עצה מלפנים ורב חיבורי מאחור - אתה בטח לא מעלה בדעתך שמדובר על מתלים של מיאטה, נכון?

בכל אופן, יהיו הבדלים במתלים, כמו שצוין כבר לא מעט פעמים.

 

בנוסף למתלים שונים, ולו ברמת הכיו, למה אתה מתעלם ממנוע, גיר ועיצוב שונים?

ואגב, זה אפילו לא אותו פח כפי שציינת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כאילו מבסס את דבריך על העובדה שלפי מה שאנחנו יודעים אין במיאטה חלקים שפיאט תיכננו/עזרו לתכנן בצורה שהיא לא כספית?

 

אני יכול להתבסס רק על מה שדווח.

 

http://www.caranddriver.com/features/2016-fiat-abarth-spider-and-mazda-mx-5-miata-feature

 

לטעון אפשר גם שחוצנים פיתחו את הרכב

 

Mazda does the bulk of the engineering, builds the cars, and enjoys the economies of scale, while Fiat-Chrysler finally gets a new roadster.

 

The next Miata/Spider is built on a Mazda-developed front-engine, rear-drive platform that makes ample use of Mazda’s parts bin.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוד במביותו, פספסת את המזימה האמיתית.

 

המוח האיטלקי הערמומי לקח את מיטב מומחי הקוזה נוסטרה, הקאמורה והנ'דרגנטה, טיכס עצה יחד עם פינקי והמוח והכל במטרה לעבוד על העולם ולהוציא מכונית לא שלהם כשלהם. אשר על כן הם לקחו מיאטה, באישון ליל הביאו לשם את טוני שיחליף לה פאנלים (לא היה לו זמן לטוני המסכן, לחצו עליו לוקה בראצי וטוני דאנצה, להגיע לעיצוב הפנים, הדביק רק סמל) ודרך רשת השיווק הענפה של חמשת המשפחות הם משווקים אותה כעת כ-124, עם מדבקות ב-10 יורוסנט משוק נאפולי-רימיני.

 

הכסף, כידוע, הולך למשווק וככה עובדים על העולם כולו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לך שהיצרן מבחינת Liability של ה-124 הוא פיאט. מן הסתם שהכסף משולם לפיאט ולא למאזדה.

 

נכון.

מבחינת האחריות המשפטית, פיאט היא האחראית משפטית.

נעביר את השרשור לפורום "משפט", כי זה מה שחשוב...:roll:

 

גם אם אני קונה ג'ינס מסין, שם עליו מדבקה של BMW ומוכר אותו, ברישיון, בתור ג'ינס BMW, אני אחראי משפטית למקרה ולמישהו ייתקע כפתור בפופיק, לא BMW...

 

בכל אופן, יהיו הבדלים במתלים, כמו שצוין כבר לא מעט פעמים.

 

אם יהיו הבדלים, כדי לפצות, למשל, על המשקל העודף של גירסת פיאט ו/או סרחי העודף המוגזמים, זה יהיה חלק מהפיתוח של מאזדה. פיאט לא תתרום כאן טכנולוגיה ו/או חלקים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ ואתה יודע את זה מאיפה? לא יודע, נראה לי שפיאט יכיילו בעצם את הרכב שלהם.

 

ה"אחריות" מטרתה להמחיש מי מקבל את הכסף. ההסכמים בין פיאט ומאזדה הם פחות רלוונטיים לנו כצרכן.

 

נ.ב. זה רק אני או שהמשתמש falou הציג כאן קישור אשר מראה כי הפיאט כבדה מהמאזדה ב-5 ק"ג שלמים (!) ?!

 

אני יכול להתבסס רק על מה שדווח.

 

http://www.caranddriver.com/features/2016-fiat-abarth-spider-and-mazda-mx-5-miata-feature

bin.

הכתבה משנה שעברה, נורא רלוונטי. בערך באותו זמן נציגי מאזדה אמרו לי דברים אחרים (באחת מתערוכות הרכב באירופה).

 

בכל אופן, בינתיים יש לנו שלדה וחלקי מתלה דומים. זהו.

 

השאלה היותר מעניינת היא: What's your point?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוד במביותו, פספסת את המזימה האמיתית.

 

המוח האיטלקי הערמומי לקח את מיטב מומחי הקוזה נוסטרה, הקאמורה והנ'דרגנטה, טיכס עצה יחד עם פינקי והמוח והכל במטרה לעבוד על העולם ולהוציא מכונית לא שלהם כשלהם. אשר על כן הם לקחו מיאטה, באישון ליל הביאו לשם את טוני שיחליף לה פאנלים (לא היה לו זמן לטוני המסכן, לחצו עליו לוקה בראצי וטוני דאנצה, להגיע לעיצוב הפנים, הדביק רק סמל) ודרך רשת השיווק הענפה של חמשת המשפחות הם משווקים אותה כעת כ-124, עם מדבקות ב-10 יורוסנט משוק נאפולי-רימיני.

 

הכסף, כידוע, הולך למשווק וככה עובדים על העולם כולו.

 

הם לא עובדים על אף אחד.

הכל בגלוי.

יש מספיק פראיירים כדי להתלהב מהחרטא הזו.

עובדה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עוד כלום לעומת החרטא הכי גדולה, מעשה רמיה ונוכלות שאין כמותו: הרי המכונית תוכננה מאפס, על בסיס חדש, אז באיזו חוצפה היפנים האלה של מאזדה מעזים לקרוא לה "מיאטה" הרי אין לה שום קשר לדורות הקודמים של מיאטה, חוץ מהסמל! ואז באים לקוחות תמימים, אבל פראיירים, שחושבים שהדבר הזה שמוכרים להם קשור איכשהו למיאטה המהוללת מהעבר, ומתלהבים. אישית זה מביך אותי. אני אומר, עוברים לאופניים, ויפה שעה אחת קודם. שם הכל גלוי ואין מכסה מנוע.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היותר מעניינת היא: What's your point?

 

ההצע לא באמת גדל והתחרות לא באמת קיימת.

פעם, כצרכנים, פינקו אותנו יותר.

היום מספיקה אריזה וחירטוט שיווקי, כדי למכור לנו את אותו הדבר, כמשהו שונה בתכלית.

[וב-VAG אלופים בזה].

התוצאה היא שכל המכוניות פשוט נהיות יותר דומות, והמבחר הוא יותר מדומה מאמיתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ההיצע כן גדל, הנה יש לך עוד מכונית ספורט פתוחה עם הנעה אחורית.

 

פעם, כצרכנים לא פינקו אף אחד, גם היום לא. פעם, כמו היום, רצו להרוויח כסף.

 

פעם, על בסיס אותה פלטפורמה היה קשה יותר טכנולוגית לבדל את המוצר, היום יותר קל. אצל ואג זה לפעמים מגיע לרמות של אבסורד, אבל לא עליהם הדיון כאן.

 

בכל אופן, אם רכב בעל מנוע שונה לחלוטין באופיו, כיול מתלים (וכנראה התנהגות) שונים אשר נראה שונה למדי זה אותו רכב, אז אולי הבעיה היא אצלך. תחשוב על זה.

 

נ.ב. אל תשכח שלשתיהן יש 4 גלגלים למען השם!

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...