Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נדמה לי שהבידול העיצובי בין המזדה לפיאט מאוד ברור ומוגדר, הראשונה עכשווית, מודרנית ואגרסיבית, השניה קלאסית, רכת קוים ומאוד נוסטלגית. ענין של טעם. מסקרן מאוד יהיה לראות אם התפיסה הזו זולגת גם לאופי ולהתנהגות, אבל לזה כנראה צריך להמתין.

 

לא מסכים.

אני לרוב מעדיף עיצוב קלאסי או רטרו על מודרני.

ה-124 זה לא עיצוב קלאסי. זה עיצוב מודרני שנראה "בסדר", "סבבה" ושאר תיאורים שהם בעצם meh.

לקרוא לזה עיצוב קלאסי זה עלבון לעיצובים קלאסיים.

בשרשור הזה "עיצוב קלאסי" נשמע כמו תירוץ ולא כמחמאה, ורק זה מעיד על כמה העיצוב הזה לא באמת נוסטלגי, אלא סתם פושר.

נקווה שהנהיגה תהיה מהנה כמו שהיא אמורה להיות לפי המפרט המפתה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העיצוב של המיאטה ND, לדעתי, לא באמת יפה. לכן מדהים שהעיצוב של ה-124 יפה אפילו פחות (בעיני לפחות). מצד שני - בארץ המיאטה מעולם לא נרכשה בשל היופי שלה, ולכן בגדול זה יוכרע על סמך ההתנהגות. תתנהג טוב - יש מיאטה טורבו סטוק. תתנהג לא טוב (או תתומחר הזוי) - לא תימכר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האבארט תוצג בג'נבה ותשווק כמה חודשים לאחר מכן.

כמה, 24? :roflmao:

 

סתם סתם, לא נכנס לויכוח הזה איתכם. אתם תנצחו.

 

בכל מקרה, אני לא יודע, אני לא אוהב את העיצוב של המיאטה, גם לא אחרי שראיתי אותו בלייב וגם לא אחרי 24 שעות מאחורי ההגה של אחת. בכל פעם שהסתכלתי עליה אמרתי לעצמי שהייתי קונה אותה למרות העיצוב ולא בזכותו. הוא לא טוב, אבל גם לא מספיק מזעזע כדי להיות דיל ברייקר.

 

אם אני מסתכל על הפיאט הזו, מרגיש לי משום מה שמעבר לעיצוב שלא השתפר בהרבה (אם בכלל, עדיין לא החלטתי מה אני חושב עליה), מכל החומר שפיאט שחררו עולה התחושה שהם הפכו את ה-124 לרכה יותר, מתנהגת פחות ורגועה הרבה יותר ויש הרגשה שהם כאילו "מפספסים" את ה"קטע" של רודסטר קטנה ואטרפיסטית. לא יודע, יכול להיות שאני סתם מפרשן את כל החומר השיווקי הזה יותר מדי. בכל מקרה, נראה לי שהם הלכו לכיוון של קרוזרית. טוב או לא? לא יודע, נחליט כשהיא תגיע לפה ואנהג עליה. אי שם ב-2019 או משהו כזה.... :)

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על הקשחת מתלים. בכל מקרה, המטרה של פיאט עם הרכב הזה היא למכור בארה"ב והרבה.

 

מי שרוצה את הגרסה הקרבית, שיקנה אבארט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על הקשחת המתלים תוך הפיכתם לנוחים יותר, שנינו מבינים טוב מאוד שזה ממבו ג'מבו שיווקי שלא אפשרי בלי בולמים אדפטיביים כלשהם.

עצם המטרה למכור בארה"ב רומזת על מכונית רגועה ונוחה יותר. לא שחסרות דוגמאות למכוניות לא נוחות ורגועות שנמכרות בארה"ב, אבל "רך רגוע ונינוח" זה עדיין הסטנדרט.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, המטרה של פיאט עם הרכב הזה היא למכור בארה"ב והרבה.

 

כאילו המטרה היא לתפוס את המקום של המיאטה בארהב? שב25~ שנים שברה את שיא הגינס לרודסטרים?

שמכרה מעל 400 אלף רכבים רק בארהב? (450 בערך אם לכלול גם את קנדה)?

 

אם כן אז אני לא מבין איך בדיוק היא מכוונת לעשות את זה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, יש להודות שמעולם לא היו למיאטה מתחרות רציניות.

 

איך? אני חושב שהם ינסו "שיווק" בתור התחלה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים.

אני לרוב מעדיף עיצוב קלאסי או רטרו על מודרני.

ה-124 זה לא עיצוב קלאסי. זה עיצוב מודרני שנראה "בסדר", "סבבה" ושאר תיאורים שהם בעצם meh.

לקרוא לזה עיצוב קלאסי זה עלבון לעיצובים קלאסיים.

בשרשור הזה "עיצוב קלאסי" נשמע כמו תירוץ ולא כמחמאה, ורק זה מעיד על כמה העיצוב הזה לא באמת נוסטלגי, אלא סתם פושר.

נקווה שהנהיגה תהיה מהנה כמו שהיא אמורה להיות לפי המפרט המפתה.

 

מסכים איתך לגמרי! היא לא נראית רטרו, היא סתם משעממת.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה הגיוני שהרכב הזה לא צריך להיות קשה אלא נוח, אחרת מה ישאר לאברט.

הם לא מפספסים כלום, הם כנראה מכוונים לשוק מסויים.

המזדה מצד אחד צריכה לפנות לשני סוגים של לקוחות, אחד שרוצה את הרכב בגלל ההתנהגות ואחר שרוצה את הרכב בגלל הסטייל.

לא כולם נהגים בעלי יכולות גבוהות, שהולכים להחליק בכל פניה.

לפיאט יש פה הזדמנות לתת לכל קהל רכב שיותר עונה על הצרכים שלו, כלומר פיאט לאלה שרוצים סטייל, גג נפתח אבל עדיין רוצים ביצועים, הנעה אחורית וכו', ויש להם את האברט (זה עדיין פיאט), שאני מקווה שתענה בצורה טובה לרצונות של אלא שמוכנים להתפשר על הנוחות והשקט בשביל משהו אגרסיבי יותר.

כמובן שאולי אני טועה, אני סתם אומר מה היה יכול להיות הגיוני לעשות. זה כמו שלמרצדס יש גרסאות רגילות ויש את גרסאות ה AMG, זה לא שמרצדס "פשוטה" לא יכולה להתנהג, הייעוד שלה פשוט שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, יש להודות שמעולם לא היו למיאטה מתחרות רציניות.

 

איך? אני חושב שהם ינסו "שיווק" בתור התחלה.

 

שיווק זה נחמד, מאזדה גם עשתה את זה.

יותר מזה, מאזדה זרקה רכבים ליצרני חלקי אפטרמארקט כדי שיבנו עליהם דברים (נגיד מוטי מיאטה לכלוב התהפכות, גם אמיליו מ 949 racing בעלים של אחד וגודווין וכו וכו).

יש כבר רכב ב"טופ" בקטגוריה הזאת, מעניין לראות את הפיאט מחליפה אותה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כולם נהגים בעלי יכולות גבוהות, שהולכים להחליק בכל פניה.

 

אני רוצה לתקן פה טעות רווחת, כאילו רכבים עם התנהגות משובחת נותנים תמורה רק על הקצה.

זה לא כך.

 

רכבים עם התנהגות משובחת מתנהגים מעולה גם בגבולות האחיזה, מאפשרים איזון יותר טוב ע"י הנהג, גם כשהמטרה שלו להשאר במגבלות, ונותנים יותר ביטחון בנהיגה.

זה שהם ממשיכים להיות נשלטים מעבר למגבלות, לא אומר שרק שם מתחיל הכיף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, יש להודות שמעולם לא היו למיאטה מתחרות רציניות..

 

מה שכתבת גרם לי לחשוב, וואלה יש בזה משהו.

למאזדה היה אס בשרוול. למה להם ללכת לחלק אותו לחברה אחרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אין להם ברירה. הם חייבים שיתופי פעולה כדי לשרוד. אגב, הם משתפים פעולה לא רק עם פיאט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...