Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסיום שטיפת הרכב שלי, שהינו בצבע שחור, אני נוהג ליישם עליו Chemical Guys Black Light.

לצורך העצמת הברק (ומכיוון שאני לא מעוניין להשתמש בווקס) חשבתי לקנות אחד מנוזלי ההרקה הסופיים המומלצים - CG V7 או את זה של SONAX Xtreme.

אשמח לדעת - האם המוצרים האלו באמת נותנים אפקט משמעותי שנשאר יותר מיומיים-שלוש לאחר השטיפה?

ובמידה וכן - על מי מבניהם הייתם ממליצים לי לקנות?

פורסם

אני ממליץ על סונאקס bds - גם אני הייתי סקפטי בהתחלה בנוגע למוצרים האלה על אחת כמה וכמה שהרכב שלי לבן אבל הופתעתי לגלות עד כמה המוצר מדהים.

נותן ברק ועומק לרכב, מוסיף בידינג מטורף (על אחת כמה וכמה אם כבר יש לך שכבת הגנה על הרכב) והברק של הרכב נשמר לכמה ימים.

ממליץ מאוד.

פורסם

היי,

אני משתמש בבלאק לייט + מנזרנה פאור לוק+ V7.

אחרי יישום בלאק לייט, אתה צריך לשים עליו אוטם צבע.

את ה-V7 או סונקס אקסטרים, אתה מיישם בין השטיפות בשביל לחזק את ההגנה הקיימת.

 

על הרכב שלי, אני פעם ב-3 חודשים עושה את התהליך:

-שטיפה.

-פלסטלינה.

-בלאק לייט גלייז.

-אוטם צבע - מנזרנה פאור לוק.

אחרי 24 שעות:

*וקס (לא חייב)- מנזרנה קולור לוק .

 

פעם בשבוע בשטיפה- קוויק דיטיילר V7.

הרכב עם ברק מטורף :).

 

אז אתה לא צריך ליישם כול פעם בלאק לייט.

מספיק שתעשה את זה פעם ב-3 חודשים כמו שצריך, ואתה מסודר.

פורסם (נערך)
ה-

SONAX Xtreme אכזבה ,השאיר סימנים נעלם מהר ולא נוח לעבודה.

אני מאוד מרוצה ממנו. אני גם דואג כל שלושה חודשים ליישם אוטם של מנזרנה ושמתי לב שלהוריד לשלשת של ציפורים הרבה יותר קל לאחר יישום של BSD מעל המנזרנה, מאשר אחרי יישום של OPT Instant detailer.

יש כאלה שאוהבים לנסות ומערבבים. אני לא ניסיתי. אבל אם כבר אנסה, אז רק ערבוב של BSD עם V7. לא נראה לי שאשתמש עוד ב-Instant...

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
ה

SONAX Xtreme אכזבה ,השאיר סימנים נעלם מהר ולא נוח לעבודה.

 

אכן נוזל לא הכי קל לעבוד איתו, אני מדלל אותו עם V07 וזה יוצא מעולה ללא טיפת סימן וברק מעולה.

ניסיתי פעם אחת גם ללא ולא ראיתי סימנים אבל אני מבין את ההערה שלך כי לא מעט מתלוננים על זה גם בחו"ל, כנראה זה או קשור לסוג ההגנה שיש מתחת או אפילו אם הפח טיפה מדי חם.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...