Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר,

השבוע נפתחו כאן כמה דיונים בנוסא הצמיגים, אז גם תורי הגיע.

בקצרה,

לפני 3.5 שנים רכשתי מסבי קורולה 2006. לפני המכירה הוא הרכיב לה סט

ContiPremium 2 חדשים. מאז עברנו יחד 100 אלף די רגועים, עם הרבה פקקים ארוכים.

חושבת שזה צמיג נהדר, מחזיק יפה בפניות, שקט מאוד במהירות גבוהה, ומפתיע בכביש רטוב.

 

כל זה היה נכון, אבל היום מרגישים בכל נסיעה שהם עייפים, למרות שויזואלית אין סדקים רציניים.

אני רוצה צמיג לשלוש שנים הבאות, בחישוב גס 30 אלף בשנה.

לא מחפשת צמיג ספורט יקר, כי אין בו צורך ואין תקציב מיותר. דגמי "ECO" לא באים בחשבון,

(נסיון לא כל כך טוב עם מישלין אנרג'י ירוק בעבר)

היום יש לי אפשרות לרכוש סט חדש זהה, סביב 1300-1500 ש"ח, השאלה האם גם היום הם נחשבים לטובים "בקבוצה" ושווים את הסכום? (195/60/15)

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צמיגים טובים והמחיר שכתבת הוא ממש טוב 1500 ל 4 צמיגים כולל איזון ונטילים...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

ג.מ פורטל - תודה לך

אפשר לקבל הצעת מחיר (אולי בפרטי)

קונטי פרמיום 2

דנלופ בלו רספונס

גודייר אפישן גריפ פרפורמנס

 

הטל של אביתר לא זמין

פורסם

הייתי בודק את ה- conti לעומק. המחיר זול לי מדי.

בכל מקרה לא בטוח שהיום הם מיוצרים באותו מקום ובאותה איכות. הרי פעם זה היה סוג של צמיג פרמיום, שהיום הוחלף ב- contact 5 היקר.

יש לך את kleber hp3, ואת Falken z914 מהזולים יחסית ואולי חדשים יותר מבחינה טכנולוגית.

פורסם

ג.מ פורטל - אני מהצפון, יקנעם חיפה וצפונה עד לנהריה יהיה מצוין. (הבנתי שאתם האזור ת"א בלבד)

 

Jenek - קראתי ביקורות טובות על הפלקן הנ"ל ומחירו טוב.

השאלה באופון כללי על צמיגים מחברות "מדיום לבל", מה הם שווים אחרי שימוש של שנה-שנתיים לפחות ומשהו כמו 30-60 אלף.

כל הביקורות הן על מוצר חדש, וללא התייחסות לאורך החיים והתכונות במשך השימוש.

פורסם

אלינה שלום רב,

מה לגבי ה-CF2 של Toyo?

כאן תוכלי לקרוא עליו ביקורות מגולשים שרכשו ונסעו איתו לאורך זמן.

באתר טייר-קלאב תוכלי למצוא אותו בעלות של 351 ש"ח לצמיג הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, על רביעיית צמיגים תקבלי גם Dream Card בשווי 200 ש"ח מתנה.

יש לנו פנצ'ריות גם בחיפה, גם ביקנעם וגם בנהריה אם תרצי, אשר אליהן יישלחו הצמיגים לאחר ההזמנה.

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור.

פורסם

הביקורות על הפאלקן פושרות באופן יחסי, קשה לי להאמין שהם טובים יותר מהקונטקט 2.

אם אפשר להשיג פרימיום קונטקט 2 ב 1400, והם בני שנה ומטה, הייתי קונה אותם.

 

ההצעה של טייר קלאב גם טובה במידה והדיל על הקונטי לא נכון.

פורסם

Tire Club - תודה על ההתייחסות.

* מה לגבי החלק השני של השאלה.

צמיג מסוג קונטיפרמיום 2 בזמנו סופק כהרכבה ראשונה על רכבים כמו אודי אי 4 וכו'.

זה עושה רושם שהמוצר איכותי, ולא היו איתו בעיות במשך השימוש.

טויו CF2 סופק כהרכבה ראשונה? אולי ידוע לך על ביקורות עליו כמשומש.

המידע חשוב לי מאוד, מפני שאני רוכשת את הסט לכמה שנים.

פורסם

לרוב אין חשיבות לצמיג מקורי שמגיע עם הרכב ואין הדבר אומר שמדובר בדגם האולטימטיבי לרכב עצמו.

לדוגמא, מאזדה 3 ספיריט הייתה מגיעה בעבר בהתקנה מקורית עם צמיג של Toyo מדגם R32.

הרבה לקוחות אמרו שהדגם דווקא לא מוצלח ושה-CF2 טוב ממנו בכל פרמטר אפשרי.

כך שלא הייתי מייחס חשיבות יתרה לצמיג בהתקנה מקורית.

ה-CF2 של Toyo הוא צמיג מעולה, את יכולה לבצע עליו חיפוש גם פה בפורום, דובר והומלץ עליו רבות.

פורסם

יש לי עוד שאלה במושגים למביני עניין.

 

על כל צמיג רשום 'wear 280' או מספר דומה.

השאלה האם 280 אצל יצרן אחד שווה ערך 280 אצל אחר.

בנוסף, בביקורות מופיע מושג 'progressiveness' ו road feedback. בעיקר הראשון לא מובן.

יום מוצליח

פורסם

קודם כול אני מופתע שהקונטי עברו 100k,לא בגלל שהם צמיגים לא טובים להיפך אלא בגלל שסטטיסטית צמיגים מוחלפים גם עקב נזקי בורות בכביש ונזקים אחרים.

אני אישית ממליץ על הפלקאן 914,אני נוסע כ60k בשנה ומחליף בממוצע פעם בשנה צמיגים ומאוד מרוצה מה914.

פורסם (נערך)

פרוגרסיביות: לצמיג יש מגבלת אחיזה, וככל שהיא גבוהה יותר הצמיג נחשב בטיחותי יותר. כשעוברים את המגבלה, אבדן האחיזה יכול להתבצע בהדרגה, וככל שהוא יותר הדרגתי הצמיג נחשב בטיחותי יותר.

 

משוב מהכביש: בהתקרבות למגבלות, הצמיג מעביר תחושות לנהג, כמו התנגדות בהגה, רטט ורעש החלקה. צמיג שמייצר משוב נחשב לבטיחותי יותר כי ניתן לחוש את הקרבה למגבלות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ביקנעם יש ליד תחנת הדלק "פז" בחור חביב שמוכר צמיגים. ניגשתי לשם בשנה שעברה לאחר שחיסלתי כליל את הטויו T1R, והרכבתי במקומם פאלקן 912.

מדובר בצמיג שאוחז פחות טוב, אבל מצד שני זה לא רכב ספורטיבי ולשימושים שלו עושה עבודה מצוינת. אם אני לא טועה היום כבר לא מוכרים את ה- 912 אלא את המחליף שלו, ה- 914 שגם קיבל ביקורות טובות. המחיר היה נוח, למרות שמדובר בחתך נמוך.

 

צמיג כזה הוא מספיק לקורולה 2006.


×
×
  • תוכן חדש...