Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוס מנצח לא מחליפים.

 

הית מרוצה מהקונטי,תקני שוב קונטי,בדיוק אותו הדבר.

 

הצמיג מגיע כבחירה ראשונה בהרבה מכוניות.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לקונטיננטל פרמיום קונטקט יש תת דגם E2 לא יודעת מה המשמעות וזה לא מה שיש לי כרגע.

אולי זה דגם מחודש

עריכה אחרונה על ידי Alina_G
פורסם

כלומר זה סוג של eco בהזמנה מיוחדת.

לגבי שינוי מידה, זה עוד משהו שעבר לי בראש.

מידה 185/65/15 כמעט זהה בהיכף החיצוני למידה המקורית. במידה וזה מאושר חוקית, מה ההשלכות?

יש מבחר טוב וצמיגים זולים יותר, אז אני מתעניינת

פורסם

אם כבר הזכרת נושא המדרכות, אז דגם קודם Falken Z912 היה חלש בתחום הזה.

בכללי אני חושב שצמיגים של Goodyear ו- continental עמידים יותר לשמש החמה שלנו, תוך כדי ביצועים טובים.

Pirelli ובעיקר היצרנים היפנים לדעתי פחות טובים בזה

פורסם

1350 על גודייר איגל ספורט.

אין לי אפשרות לקבל פרטים כמו ארץ יצור וכו' לפני ההזמנה.

יכול להיות שמדובר בצמיג רב עונתי ולא קייצי?

פורסם (נערך)

יש נציג של גודייר בפורום (ירון), אפשר לברר מולו.

יש גם גרסה רב-עונתית (מתוייגת A/S) שהיא זאת שעולה בחיפוש ברשת (אבל לא נמכרת לדעתי בארץ).

הדגם עצמו מופיע בעיקר באתרים מדרום אמריקה.

 

בכל אופן, האפישנטגריפ פרפורמנס נמכר בכ-150 ש"ח סה"כ יותר לרביעיה ברכישה ישירה דרך היבואן (אחרי הנחת פורום) והוא צמיג עדיף לכל הדעות (יתכן וניתן להשיגו אף בפחות).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ממליץ מאוד על האפישיינט גריפ, הגיעו אליי כמקוריים על קורולה 2011 במידה כמעט זהה לשלך (195/65/15).

 

צמיגים מצויינים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

האפישיינטגריפ פרפורמנס אכן טוב יותר אבל אינו במלאי בקוד מהירות V, שאני מאמין דרוש לפות"ש. התעניינתי אצל היבואן לגביו השבוע עבור הראנקס שלי ונאמר לי לבדוק שוב בספטמבר. עכשיו אני תוהה אם לא יכשילו אותי בטסט אם אמשיך לחכות.

פורסם (נערך)

אין לה שום צורך או דרישה בקוד V והיא יכולה בשקט להסתפק בקוד H.

(בסייג יחיד, אם מצויין אחרת ע"ג מדבקת ל"א או בספר רכב).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ראיתי בטיירדיל מבצע על Eagle Sport,

לא יודע מה טיבם אבל כדאי לבדוק איפה הוא ממוקם מבחינת היצרן.

בכל מקרה אחרי שבוע של שימוש, הצמיג לא תמיד מספיק להגיע למצב אופטימלי, וכדאי לבדוק אותו עם תחילת הגשמים.

בהצלחה

פורסם
אין לה שום צורך או דרישה בקוד V והיא יכולה בשקט להסתפק בקוד H.

(בסייג יחיד, אם מצויין אחרת ע"ג מדבקת ל"א או בספר רכב).

 

למה אתה כל כך בטוח שאין לה דרישה לקוד V?

ברישיון של הראנקס שלי (קורולה האצ'בק, כן?) מצוין במפורש קוד V.


×
×
  • תוכן חדש...