Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ההתייחסות הכללית שלי נובעת מכך שרכישה של צמיג עם קוד V היא מכורח ולא מבחירה (רישום ברשיון).

כמו כן, נתון של 0.14 ליטר במקרה זה הוא נתון מקסימלי (התווית מייצגת מדידה של טווחי מקדם התנגדות לגלגול ולכן יכול להיות פער גדול או קטן בין הדרגות).

 

האמירה כי ההבדל הוא קטן וחסר משמעות יחסית נובע מכך שישנם עוד גורמים רבים שקובעים את צריכת הדלק ועשויים להשפיע בצורה ניכרת יותר (תחזוקה, משקל הרגל ואופי הנהיגה וכו'). החישוב המתמטי הוא נכון, אבל יש עוד גורמים שמשפיעים גם לאורך זמן.

 

כל אתר של חברת צמיגים כמעט מציג הסבר מפורט לענין תווית ה-EU.

אתה יכול להסתכל למשל על המצגת הזו של קונטיננטל.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המצגת הזו של קונטיננטל היא מאוד מענינת. לפי המצגת, השיפור הזה בצריכת הדלק הוא עבור צמיג אחד (אם הבנתי נכון) בעוד שהחישוב שלי היה בהנחה המחמירה שהשיפור הקטן הזה מושג כאשר כל 4 הצמיגים מוחלפים.

 

יהודה

פורסם

אם לא הייתי ברור מספיק בהודעתי הקודמת (או באלו שקדמו לכך) -

- הדירוג על התווית מייצג מדידה של מקדם התנגדות לגלגול. זהו נתון אינדיבידואלי לצמיג.

- כל מספר ליטרים שמוצג כניתן לחיסכון מבוסס על צריכת דלק כלשהי (אם אני זוכר נכון ע"ב מבחן נסיעה אמיתי לאורך 1500 ק"מ שבוצע, אם כי אני לא מוצא כרגע את הרפרנס לכך). וזאת בהנחה שהוחלפו כל הצמיגים.

- תוכל למצוא כאן את כל האספקטים החוקתיים, כולל מחשבון (בהמשך העמוד, בתצורת קובץ XLS) לשיעור החסכון ע"פ נתונים שאתה מכניס.


×
×
  • תוכן חדש...