Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום לכולם,

 

במעבר על הלוחות קלטתי את גירסת הספורט 135 כ״ס, בחפירה קצת יותר מעמיקה גיליתי שהיא למכירה כבר ממאי..

לפי המודעה נראית שמורה ועם ק״מ נמוך ומחיר הגיוני, דיברתי עם הבעלים ומסתבר שהוא גר שכונה לידי אז מחר אלך לראות - אבל אם מישהו כבר חקר לפניי אשמח לשמוע.

ומבעלים של רכבים זהים, יש נקודות ספציפיות שצריך לבדוק?

 

תודה ולילה טוב,

דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

כמו בכל 500 או פונטו איבו/גרנדה אחרת, צריך לבדוק אם אין סדק מעל כרית האוויר של הנוסע או נפיחות שיכולה להעיד על סדק שיגיע בקרוב.

הלכה על הצבע דיי עדינה, אז תבדוק שאין פיצוצים או "חורים" שנגרמו מקקי של ציפורים.

תבדוק את התאריך של המצבר ואת הפעולה של מערכת הסטארט/סטופ. אם היא לא פועלת ואתה לא מקבל הודעה שהיא לא זמינה, כנראה שהמצב חלש ותצטרך להחליף אותו. מה גם שהגיוני שהאוטו עדיין עם המצבר המקורי שמתקרב לסוף חייו.

מציע לבדוק גם את הצמיגים. כמו עם המצבר, יכול להיות שהם לא הוחלפו עדיין.

חוץ מזה אני לא יודע על "מחלות" באוטו. מערכת המולטיאייר נחשבת אמינה ולא ראיתי יותר מדי אזכורים ברשת למוות בטרם עת.

 

חוץ מזה, אם יש לך עוד שאלות, אתה כבר יודע איפה למצוא אותי :-)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עדיין לא נמכר הא?

אני זוכר את המודעה הזו, היא לפחות ממאי.

תכלס אני מופתע שהיא לא נמכרה עדיין, אם אתה עושה בדיקה ומזהה דברים בעיתיים אז תפרסם כאן.

מה גם ששלושה חודשים+ היא עם 30K ק"מ, שזה קצת מפתיע...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מערכת המולטיאייר נחשבת אמינה ולא ראיתי יותר מדי אזכורים ברשת למוות בטרם עת.

 

 

מופתע מאוד מהמשפט הזה.

בנתיים ראיתי ושמעתי אינסוף מערכות מולטיאייר ששבקו חיים (עלות-15K בערך).

 

רק השבוע נפגשתי עם חברים עם אבארטים ואמרתי כמה שהמערכת הזו לא אמינה ויום אחרי זה המוסך מודיע- הלכה מערכת המולטיאייר לאחד הרכבים שהיו איתנו.

 

בחו'ל המערכת הזו גם נחשבת מאוד בעייתית לא רק בארץ בתנאי מזג האוויר שלנו.

תריץ חיפוש.

 

כשאני חיפשתי מיטו ישר פסלתי את אפשרות הדגם 135 כ'ס בדיוק בגלל המערכת הזו.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב ראיתי את הרכב, היום מישהו בבוקר לוקח אותו לבדיקה וכנראה יקנה.

אני פחות אהבתי מכיוון שיש שריטות קטנות שעשו עם מפתחות, הפנסים שרופים, הגריל נשרף קצת, וכנראה הצבע ידע ימים טובים יותר, דברים קטנים שלא בא לי להתפשר עליהם.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • אחראי פורום
פורסם

נשמעים דברים שלא יעלה הון לתקן. אם הרכב תקין מכאנית, אתה בטוח שזה נכון לפסול על זה רכב יחסית נדיר?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חיפשתי כזאת כמה חודשים טובים, לא תמצא אחרת. הגרסה הזו יותר נדירה מהאבארט, נמכרו ממנה סך הכל 12 יחידות בשלוש שנות שיווק. מה שאתה מתאר יכול להיפתר בקלות בסשן דיטיילינג אחד טוב ויתרה מזו יכול לשחק לטובתך בשלב המיקוח.

 

סמארט קופה - מעניין מה שאתה אומר, אני דווקא ניתקלי בהיפך. כנראה שאנחנו מסתובבים עם אנשים שונים :)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

 

מה הקשר בין פונטו אטמוספרית עם 77 כ"ס ברמת גימור ספיריט לשזאת שהשרשור נפתח לכבודה?

 

לגבי הדיטיילינג, לרוב זה לא נותן מענה לשריטות עמוקות וגם לא לכל פגם בצבע.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בהמשך לדבריו של Spire, אוסיף מהניסיון של השבוע האחרון:

 

- בדומה ל-500, גם הפונטו סובלת (לעיתים) מסדקים / שברים באיזור כרית האוויר, כך שרצוי לבדוק זאת היטב.

- מערכת MT שהחזירה את נשמתה לבורא - בפונטו של חבר. עלות ההחלפה אינה זולה בכלל, ונעה סביב 14K וצפונה.

 

להגיד על ה-MT אמין זה נכון כל עוד אין בעיות. בערך כמו שנאר על DSG - נהדרת ואמינה, כשהיא עובדת.

 

מערכת ה-MT היא יחידה (לא גדולה במיוחד) - אלקטרונית, השולטת על אלף ואחד דברים, רובם קריטיים.

מן הסתם כשיש לך יחידה אלקטרונית ששולטת בחלק ניכר מתפקוד וניהול המנוע, רצוי להבין שיש כאן סיכוי גבוה יותר שמשהו יגסוס בשלב מוקדם יותר מאשר רכיב מכני / לא אלקטרוני - ורצוי להבין שבמידה ואכן המערכת תעשה צרות, העלות שלה אינה זולה במיוחד - כפי שציינתי למעלה. גם זה בניגוד לרכיב מכני, שלרב עלותו יחסית סבירה - לרב.

 

אם תחפש מעט בפורומים השונים בעולם, תדע שהיא יחסית אמינה. אבל, חשוב להבין שהמנועים הללו דורשים תחזוק מוקפד ומתוקתק - שימוש בשמן איכותי בלבד, טיפולים בזמן כמו שעון שויצרי ושימוש בחלפים איכותיים. ואם במקרה אתה עם תוכנה (או מעבר לזה) - זה קריטי הרבה יותר, והייתי מקדים את הטיפולים בכמה אלפי ק"מ.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה הקשר בין פונטו אטמוספרית עם 77 כ"ס ברמת גימור ספיריט לשזאת שהשרשור נפתח לכבודה?

 

לגבי הדיטיילינג, לרוב זה לא נותן מענה לשריטות עמוקות וגם לא לכל פגם בצבע.

 

ואי לאט לאט, לא שמתי לב שזו לו הטורבו. לא צריך להרוג אף אחד סה'כ ניסיתי לעזור!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכולם,

 

בכל מקרה החלטתי לרדת מהרכב כרגע ממספר סיבות:

- הרכב ללא טסט מסוף יולי, אני אמרתי לבעלים שאיני מוכן להגיע לבדיקה ללא טסט, ושידבר איתי לאחר שיעביר טסט.

- אני לא סובל פגמים חיצוניים כמו סריטות של מפתח וכל מיני שריפות צבע, אני מכיר את עצמי מספיק טוב ואלו הדברים היחידים שאסתכל עליהם כשאתקרב לרכב - סריטה (תרתי משמע).

- החלטתי שאני לא קונה שוב רכב שארגיש שהוא סוג של התפשרות על הדרישות שלי מהרכב ומצבו.

 

בסופו של דבר, לא מספיק התלהבתי.

:roll:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מישהו יכול להרחיב על הבעיות במערכת המולטיאייר, על מה בדיוק היא שולטת (מה זה "אלף ואחד דברים"), באילו דגמים היא מותקנת (האם גם בפיאט 500 אבארט בנוסף לפונטו אבארט?), לאחר כמה שנים היא מתקלקלת, מה ההשלכות של אי תיקון (האם הרכב עומד?) ולמה אין השתתפות יבואן לתקלה הזו עד רמה שצריכים לשלם... 14 אלף שקל?! תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...