Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי רכב מסוג קיה ספורטג׳ 95. גיד ידני. הכנסתי אותה למוסך לצורך החלפת מנוע וקלאץ. עכשיו כהרכב חזר מהתיקון יש רעשים של פחית בהחלפת הילוכים בעיקר בהתחלה בהילוכים ראשון שני. המוסכניק טוען שזה לא קשור אליו, הוא החליף מוןע ולא גיר. הרעשים לא היו לפני התיקון בוודאות!. מה לעשות?

פורסם

ללכת אליו ולדרוש שיעבור על מה שעשה! אם מיתנגד פשוט לנסות לפנות למישרד התחבורה ואיגוד המוסכים. אם הוא נגע בקלאץ הוא הוריד את הגיר אז שלא יבלבל את השכל שאין קשר!

פורסם

היי,

ברגע שמורידים מנוע חייבים גם לגעת בגיר, כי צריך להפריד אותו מהמנוע.

בדרך כלל עושים זאת שהגיר והמנוע מחוץ לרכב.

לכן ברור שיש קשר, תחזור אליו בדרישה.

אלא אם כן נמצא תקתה והיא קרתה בצירוף מיקרים.

רועי

פורסם
היי,

ברגע שמורידים מנוע חייבים גם לגעת בגיר, כי צריך להפריד אותו מהמנוע.

בדרך כלל עושים זאת שהגיר והמנוע מחוץ לרכב.

לכן ברור שיש קשר, תחזור אליו בדרישה.

אלא אם כן נמצא תקתה והיא קרתה בצירוף מיקרים

 

האוטו היה במוסך מרכזי של קיה ומדובר ברעש מהבקאקס האחורי. אני מחזיק שנה ברכב ומעולם לא היה שום רעש כזה. איך יכול להיות שאחרי תיקון הוא פתאום מופיע. המוסך טוען שאין לו קשר לזה. יכול להיות שחיבור לא נכון של המוט שמתחבר לבקאקס יכול לגרום לזה? מה לעשות?

פורסם

הכל יכול להיות. אין צירוף מקרים יש הצטרפות מקרים ואם הבעיה לא הייתה קיימת לפני הכניסה למוסך היא לא צריכה להיות גם מייד עם היציאה מהמוסך כך שכל הכיוונים מראים שיש קשר במה שהמוסך נגע!

×
×
  • תוכן חדש...