Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


GhostBuster
שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, אבל קיבלתי מהעבודה קאיה פיקנטו שהייתה צמודה אליי לנסיעות יומיות לצפון המשך חודש. הרכב היחיד שגרם לי כמעט להירדם בנהיגה.

ובלי קשר - הסלידה נובעת מכל שלטעמי ברכבים הללו אין כלום, שום דבר ואנשים תופסים מהם כאילו זה פאר היצירה ואיזו התקדמות וואו. כמות הרכבים הללו על הכביש מטורפת כאשר יש חלופות טובות בהרבה. זה שהם עשו התקדמות ביחס למה שהיו בעבר לא אומר שביחס לרכבים אחרים הם מוציאים רכבים טובים. גם אופל היו זבל והיום ביחס לרכבים אחרים יש להם משהו מעניין להציע.

יונדאי היו זבל , התקדמו אבל ביחס לרכבים אחרים אין להם מה להציע. אסכים לגמרי שאם היו נמכרות יונדאי וקאיה במחירים של דאצ׳יה - אחלה מציאה. אבל במחיר של אוטו (ואני אסתכן ואומר) - אמיתי, לטעמי יונדאי וקאיה עדיין מאחור. הרבה מאחור.

אגב, לטעמי גם אופל קורסה הרגילה היא פח זבל. אין לה שום דבר להציע לעומת המתחרות. האם הייתי קונה כזו? Fuck no. במקום אסטרה לטעמי גם יש חלופות טובות באותו טווח מחירים.

אבל במחיר של המוקה, לטעמי אין חלופה טובה יותר למשל.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו באמת, קאיה פיקנטו היא הדוגמא שלך? בדקת מה הייתה מכונית המיני הנמכרת ביותר בשנה האחרונה?

בנוסף, אף אחד לא תופס מיונדאי/קאיה כאילו זו פאר היצירה.

אתה שופט את היצרן כחובב רכב ולא כצרכן הממוצע שבשבילו מדובר סה"כ באחלה רכב, אמין ומאובזר, להגיע איתו מפה לשם.

כתבת בעצמך שכמות הרכבים האלו על הכביש היא מטורפת, ואני מסכים איתך, כל רכב שלישי שאני רואה זה יונדאי או קאיה.

ומה זה אומר לדעתך? אתה בעצם לוקח הצלחה של מותג ושם את זה בעוכריו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שופט את קאיה/יונדאי בתור בעל קורסה OPC שמתלהם על זה שקאיה זה זבל כי אין להם מתחרה לOPC.

מה בדיוק כול כך מיוחד בכול האופלים? בדיוק כמו שברולט, ושברולט (חוץ מהמאליבו והאימפלה) גם כן רכבים סטנדרטיים ביותר (או כפי שאתה תגיד "זבל של דבר חבל על הפח")

אתה הזוי, נהגת חודש בפיקנטו אז כול הקונצרן מסריח? אם זה היה כך אני מתאר לעצמי שהוא לא היה נמכר כול כך הרבה (ברמה עולמית).

אני לא יודע מתי בפעם אחרונה ישבת בגולף, אבל האיכות שם לא גורמת לאורגזמות לא רצוניות (גם לא בסדרה 1 וגם לא בA קלאס) אז בבקשה, האיכות אולי טיפה פחות טובה אבל לא בהפרש כזה גדול.

נהגתי חצי שנה על וולוסטר, לא הרגשתי איזשהו חוסר באיכות הרכבה/חומרים.

את האמת? ברכב הנוכחי, מקונצרן VAG הידוע, שמגביל לגולף אני יותר מאוכזב מאיכות החומרים, כי ציפיתי, שום דבר מיוחד (אפילו מקרקש יותר מהוולוסטר).

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טועה? בין VW לבין יונדאי יש הבדל של שמיים וארץ. ישבתי בשלל דגמי יונדאי ונגעתי בכל הפלסטיקים וישבתי גם בגולף ובפאסאט, ההבדל הוא הבדל ניכר. אפילו הריח ביונדאי חדשה מזכיר בואש שנבלע ע"י דג ושניהם תקועים בתוך פח אשפה בסודן במשך חודש ימים.

 

תגיד לי אתה רציני? איזה רמה של פלסטיקה מהוללת יש באופל (ויצא לי לנסוע כמעט בכל הדגמים שלהם, חוץ מהמוקה והאדם)?! , הקורסה המיושנת הזאת שמ-2006 בערך עוברת רק מתיחות פנים. הפלסטיקה שם מזעזעת!

יצא לי לנהוג על גרסת ה-1.2 של הקורסה, מה שהם קוראים young עם המערכת המשודרגת והפסים המגוחכים לאורך הרכב. הדבר הכי טוב ברכב היה המערכת, שגם היא הותקנה בארץ. שאר הרכב פח זבל על גלגלים ואני לא מגזים, זווית גלגול שגורמת למחלת ים, מנוע אנמי בטירוף. גם ב-OPC יצא לי לנסוע ולא עפתי, גם שם הרכב מרגיש סופר מיושן מבפנים, שום איכות ושום נעליים. הוא נוקשה מידי (גם ביחס לקבוצה שלו) ולא מלהיב, חוץ מהכיסאות.

 

גם באסטרה נהגתי, שום דבר מיוחד, סך הכל צללית של שברולט קרוז עם מתלים קצת נוחים יותר, ה-1.4 טורבו מאכזב ביחס למנוע טורבו מודרני, גם בביצועים וגם בצריכת דלק. ה-1.2TSI מרגיש בפירוש טוב יותר. אם כבר במנועים עסקינן אז מנוע 1.6 הקודם של האסטרה בשילוב הגיר 6 הילוכים (שבאו מהקרוז) היו מבישים עם רמת ביצועים הרבה פחות טובה משאר הקבוצה. בנוגע ליכולת דינמית אין שם שום בשורה, היא לא קרובה אפילו למשהו כמו פוקוס.

 

גם בין VW לבין האופל המדהימה שלך יש פער של שמיים וארץ למקרה שלא שמת לב, אין שום אופל שמתקרבת ברמת החומרים, מנועים, גירים וכו' ל-VW.

ושוב אם תסתכל בראיה כוללת על שאר דגמי יונדאי, למשל על ה-genesis איזה רכב של אופל מתקרב אליו? לא במנועים ובטח שלא באבזור ובהנהגות הכביש .

 

בקיצור צר לי אך אתה חיי בסרט אם אתה קונה את הקמפיין (המגוחך) של אופל, "איכות גרמנית בהישג ידיך".

כל האופל של השנים האחרונות זה לא יותר מאשר צלליות לרכיבי GM שונים (קרוז, טראקס וכ'ו).

לסיכום פשוט תראה את הסירטון הבא ותראה בעצמך למה משווים את הרכב הזה, למיטב התוצרת הגרמנית (בטח שלא אופל).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שאמרתי שאופל קורסה זה גם פח זבל. לא רכשתי אופל בגלל האיכות המהוללת שלה. האיכות של האסטרה והמוקה לא רעות בכלל, אם כי לטעמי נופלות מזו של קונצרן VAG. ביחס ליונדאי וקאיה - לטעמי יש הבדל ניכר.

מרצדס A וBMW סדרה 1, וגולף ואאודי A3 - כולן לטעמי נמצאות ביקום אחר מבחינת האיכות ביחס ליונדאי וקאיה למיניהן.

ואני לא טוען נגד יונדאי וקאיה שהן לא מצליחות, אני טוען שאין שם משהו שלטעמי שווה לרכוש בגללו את הרכב. ולעשות ממנו כאילו הם המציאו מחדש את הגלגל בגלל שהפכו מפח זבל מיושן לפח זבל מודרני.

אופל בהחלט לא פאר היצירה הגרמנית. לא משווה לBMW ולא למרצדס ולא אאודי וגם לא VAG. אבל לעומת יונדאי חסרות התכלית יש להם לטעמי מה להציע.

שוב פעם, אם יונדאי וקאיה היו נמכרות במחיר זול בהרבה (מה שהיה אמור להיות) - שום מילה. אבל למה לי להעדיף I35 על פני אסטרה, אוקטביה, ג'טה, גולף? למה לי להעדיף IX35 על פני מוקה או ייטי? למוקה ולייטי מנועים עדיפים ואיכות חומרים עדיפה. נניח והIX35 מטפסת על מדרכות טוב יותר - את זה עם קצת מאמץ ורצון אפשר לעשות גם עם סקודה פייבוריט חבוטה.

בקיצור - ליונדאי ולקאיה אין שום דבר להציע שיכול להתחרות בשאר הרכבים בסגמנט, לעומת מחיר. ברגע שמוציאים את המחיר, לטעמי אין להם כלום.

לא טוען שאופל זה פאר היצירה, לא טוען שסקודה או כל VAG הם פאר היצירה ולא טוען שקורסה OPC הכי טובה בסגמנט שלה אפילו. אבל יש לכל אלו יש משהו להציע לעומת המתחרים, בעוד שליונדאי וקאיה לטעמי אין.

וזה נכון לגבי כל מיני מותגים בסגמנטים שלהם, לאו דווקא יונדאי. אני למשל מעוניין לרכוש בעוד תקופה מסוימת במוו סדרה 3. חיפשתי עוד אלטרנטיבות בסגמנט בטווח מחירים זהה - מרצדס השתגעו עם המחיר, קדילק ATS אמנם מנוע חזק, מראה אדיר אבל מבפנים מרגישה לי כמו שברולט קרוז משודרגת, לאינפינטי לא מתחבר וכנ"ל גם ללקסוס. למה? כי אינפינטי מרגישה כמו ניסן מנופחת, גם הלקסוס מרגישה כמו טויוטה. לטעמי אין להן מה להציע לעומת BMW (מרצדס שוב פעם - השתגעו במחיר. וגם, מבחינת מנוע אין להם מה להציע מול BMW). אז לטעמי לקסוס IS זה אוטו חסר טעם.

התלבטתי גם לגבי הNS או איך שלא קוראים לו - שוב פעם, מרגיש כמו טויוטה. אז לטעמי זה רכב שבסגמנט שלו אין לו שום יתרון. (מלבד מחיר אולי לעומת המתחרות)

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי היוטיוב הזה החברה שם די מרוצים מהיצירה החצי ספורטיבית של קיה.

אני חושב שקיה ויונדאי בהחלט מתקדמים יפה, הם איטיים כאשר צריך להנפיק DSG + טורבו.

כנראה שהם מאד חוששים מהאמינות והצורך לתת אחריות ארוכה באירופה.

 

וואו, אני רוצה את הקיה הזאת!

 

סמירו, לתשומת ליבך שני ציטוטים מהסרטון, הראשון על איכות הכפתורים והשני על הturn in (והרנו היא המגאן RS):

That's German quality. That's as good as a Porsche? yea yea

If fact as well as the Renault.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל קיבלתי מהעבודה קאיה פיקנטו שהייתה צמודה אליי לנסיעות יומיות לצפון המשך חודש. הרכב היחיד שגרם לי כמעט להירדם בנהיגה.

 

חתיכת מחמאה נתת פה לפינקטו, עד היום לא היה רכב מיני שגרם לי להירדם בנסיעה, שלא נדבר על נהיגה בכלל.

 

באופן כללי, מה יש להם להציע שאין למתחרים? למשל רכבים אמינים עם 3 שנים אחריות מלאה+ 4 על המכלולים העיקריים. בלי תירוצים של "רצון טוב" או "נגמרו הבעיות אז נקצץ את האחריות".

כאשר יצרן בטוח בתוצרת שלו\יבואן במותג שהוא מייבא אין לו בעיה לתת ערך מוסף למוצר שלו בכך שהוא מרחיב את האחריות (ויש מספר מותגים בארץ שמקבלים אחריות מורחבת מטעם היבואן ולא יצרן).

 

מה לעשות, הרבה אנשים מעדיפים לרכוש רכבים שלא יחסירו להם פעימה וימרחו חיוך דבילי על הפרצוף בתאוצה או בליטוף של הדשבורד אבל גם לא יוסיפו שיערה לבנה או שתיים כשיקבלו את החשבונית מהמוסך\יסיימו שיחה עם נציג שרות כי היה צריך לריב איתו על הרצון הטוב.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מדבר על טיב הרכב, אתה מדבר על היבואן. זה שיביאו לך דוגמנית שתעשה לך ״נעים״ בעת רכישת הרכב לא יהפוך את הרכב לטוב. ואם לדבר על יבואנים אז יש דוגמאות טובות מזו של כלמוביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האחריות קשורה בעיקר לייצרן, לא רק ליבואן. רוב האנשים מעדיפים רכבים זולים לאחזקה ואמינים. ליבואן יש השפעה על תמחור החלקים אבל לא על האמינות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טוען שקרואיניות זה זבל כי הן לא נותנות כלום והן מעאפנות ומה לא.

כשמדברים איתך על אחראיות מורחבת ואמינות זה "היבואן".

לא יצא לך לנהוג באף קוריאנית (חוץ מפיקנטו).

אני מנסה להבין אם אתה סתם מנסה לחרבן על המותג (כנראה מתוך בורות)?

 

אבל אזרום איתך לעוד קצת.

מה מיוחד כול כך באופל? מה מיוחד ומרגש במאזדה? סיטרואן? פיג'ו?

מה, שלאופל ופיג'ו יש גרסאות חמות?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודקת מור!

בנוסף,מחשבותיו של איש משפחה וילדים למשל,הוא מוביל נוסעים לא דאגות מיותרות ולא

כל חודשיים להיפגש עם אחראי מחלקת חשמל או אחר, וגם כשמגיעים לשם פעם ב15 אלף קמ

לא נקרע הכיס והאמון שלך ברכב שווה המון.

חוץ מזה,שאני לא רואה הבדל גדול באיכות החומרים,אולי בתכנון וארגונומטריה ,אבל בכל מה שקשור

לעיצוב פנימי והנדסת אנוש,הם הולכים על בטוח בינתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

רוב האנשים גם לא מבחינים בכל מה שקשור לדקויות באיכות החומרים. כל עוד הפלסטיק לא מתקלף, מתפרק, מקרקש או הופך דביק למגע זה תקין. הגימור המתכתי (שזה בעצם פלסטיק בצבע כסף) סביב מסגרות הכפתורים והתפירה הכפולה במושבי העור הסינתטי מעניין להם את האשך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מדבר על טיב הרכב, אתה מדבר על היבואן. זה שיביאו לך דוגמנית שתעשה לך ״נעים״ בעת רכישת הרכב לא יהפוך את הרכב לטוב. ואם לדבר על יבואנים אז יש דוגמאות טובות מזו של כלמוביל.

 

לרוב אני מדברת ולא מדבר, דוגמניות פחות עושות לי את זה, אולי דוגמנים, אבל לא מביאים כאלה לאולמות תצוגה. האמת שגם דוגמניות לא ראיתי מחוץ לאוטומוטור.

 

טיב הרכב, האיכות שלו, זאת גם האמינות, גם האחריות שיצרן נותן על הסחורה שהוא מייצר וגם הערך המוסף שמוסיף היבואן כשהוא מוכר את הסחורה בארץ.

אם לא שמת לב עד עכשיו, אז כשאתה קונה רכב חדש אתה לא רק קונה את הסחורה שייצר היצרן, אתה גם נמצא בסוג של חוזה עם היבואן, אתה תלוי בו כאשר משהו הולך לא כשורה (מה לעשות, shit happens).

אם יש יבואנים\יצרנים שמוכנים לחזק את הסחורה שלהם ע"י גיבוי באחריות. סתם דוגמא, פורד וב.מ.וו מקבלים מהיצרנים שלהם רק שנתיים אחריות, הלקוח בארץ מקבל אותם עם שלוש שנים. סובארו וסיטרואן מקבלים חמש שנים, קיה 7, לא אשקר, לא יודעת מי ממן את האחריות של השלוש האחרונות (זה גם לא משנה ללקוח).

 

בעיניי, גישה עיוורת של "VW זה הכי איכותי" קצת פרימיטיבית לשנת 2015 ושייכת יותר לתחילת שנות ה2000, כשבאמת לא היה מקום להשוואה בין תאי הנוסעים של VW לעומת המתחרות מהמזרח (גם יפניות ובמיוחד קוריאניות), אבל כשתחליט להתשדרג מנוקיה 5110 ממליצה על הדרך לעבור בסוכנות קיה כלשהי (כמובן עם צמר גפן לאף) ולבדוק מקרוב את הפלסטיקים והמושבים של פורטה וסיד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מפספסים את העיקר, גם אם הדור הראשון של I30N יהיה פחות טוב מהמתחרות, הם פשוט יתחילו להשוות ולהקטין את הפער עד שבדור השני או השלישי היא תוכל להתחרות ראש בראש מול החזקות שבקטגוריה.

 

זאת דרך הפעולה של הקוריאנים בשנים האחרונות, ואני בעד עוד תחרות בשוק הרכבים החמים שכולנו אוהבים.

 

לעולם אל תגיד לעולם ספירו, במיוחד ליצרן שכבר הוכיח שכשהוא רוצה להכנס לפלח שוק מסויים הוא מצליח.

עריכה אחרונה על ידי DJI

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...