Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שמתי לב שמי הקירור שלי נעלמים בזמן האחרון..

 

סה"כ היום מילאתי אותם עד למד העליון ונסעתי 40 ומשהו קילומטר ב2 נסיעות.

אחרי הנסיעות פתחתי מכסה מנוע בשביל להסתכל וראיתי שהמפלס ירד טיפה.

אחרי הסתכלויות פה ושם מתחת למכסה מנוע, החלטתי לשלוף לרגע את מדיד השמן.

ברגע שעשיתי את זה, שמעתי צליל של התרוקנות נוזל כזאת.. לא ממש יכול להסביר. אבל כאילו נוזל עובר מגובה אחד לגובה נמוך יותר.

לא ממש הבנתי במה מדובר. חשבתי אולי מדובר שחרור לחץ שמן או משהו בגלל שהמנוע היה חם יחסית.

במקרה החלטתי לפתוח שוב את המכסה של מיכל מי הקירור וראיתי שמי הקירור ירדו למינימום.

 

אין לי מושג אם זה קשור ישירות למדיד השמן או שזאת הייתה סתם מקריות.

אבל למה שזה יקרה? למה שמי הקירור פתאום ירדו?

לאן הם נעלמו? מתחת לאוטו לא היה כתם רטוב.

עריכה אחרונה על ידי -MaoR-
פורסם

אל תשכח שיש לך סדק ברדיאטור.

 

בכל מקרה, מיכל העיבוי פחות חשוב כרגע, תוודא שהרדיאטור עצמו מלא עד הקצה. תפתח את פקק המתכת (כמובן רק כשהמנוע קר) ותמלא.

 

במיכל העיבוי תמלא חופשי אפילו מעל קו המקסימום.

Stay Dirty

פורסם
אל תשכח שיש לך סדק ברדיאטור.

 

בכל מקרה, מיכל העיבוי פחות חשוב כרגע, תוודא שהרדיאטור עצמו מלא עד הקצה. תפתח את פקק המתכת (כמובן רק כשהמנוע קר) ותמלא.

 

במיכל העיבוי תמלא חופשי אפילו מעל קו המקסימום.

 

סדק זה דבר אחד, דרכו במילא לא יוצאים הרבה מים בכלל.. רק טיפות.

אבל כשפתאום בהפרש של כמה דקות (בעמידה), מתרוקן המיכל, זה מוזר..

 

איך זה עובד? המיכל של המי קירור זה לא באמת אינדיקטור לכמות המים? זה לא משנה שהוא מתרוקן פתאום?

אף פעם לא פתחתי את הפקק מתכת. איך אמור להראות הנוזל בפנים? יש שם מפלס מסומן?

פורסם

הסדק שיש לך כרגע זה הגורם העיקרי להיעלמות של מיים. מיים לא צריכים לצאת בצורה של נוזל כדי שהם יעלמו. מספיק שהן יוצאים בצורה של קיטור דרך הסדק ופשוט מיתאדים ונעלמים. לגבי מיכסה המתכת דרכו אתה צריך תמיד לבדוק שאין חוסר ולא דרך מיכל העבוי. תראה את מיכל העיבוי כמיכל רזרבי זאת אומרת שאם חסר בו הרדיאטור משך ממנו בגלל חוסר ברדיאטור עצמו. אין סימון כל שהוא מתחת לפקק המתכת ופשוט המיים צריכים להגיע עד למעלה. לא לפתוח אותו שהמנוע חם אלא קר לחלוטין.

פורסם
הסדק שיש לך כרגע זה הגורם העיקרי להיעלמות של מיים. מיים לא צריכים לצאת בצורה של נוזל כדי שהם יעלמו. מספיק שהן יוצאים בצורה של קיטור דרך הסדק ופשוט מיתאדים ונעלמים. לגבי מיכסה המתכת דרכו אתה צריך תמיד לבדוק שאין חוסר ולא דרך מיכל העבוי. תראה את מיכל העיבוי כמיכל רזרבי זאת אומרת שאם חסר בו הרדיאטור משך ממנו בגלל חוסר ברדיאטור עצמו. אין סימון כל שהוא מתחת לפקק המתכת ופשוט המיים צריכים להגיע עד למעלה. לא לפתוח אותו שהמנוע חם אלא קר לחלוטין.

 

הבנתי. אז בעצם ירידת המים במיכל העיבוי שתיארתי כמוזרה, שפתאום בבת אחת נעלמים המים (אחרי נסיעה כבר.. בזמן שהמנוע מתקרר), היא לא דבר נורמאלי, נכון?

פורסם

-MaoR-

חבל שפתחת שלשה שרשורים סביב אותה בעיה, אם מישהו בעתיד ייתקל בבעיה דומה לא בטוח שהוא יצליח לחבר את כל המידע

שאתה מקבל כרגע מחברי הפורום

פורסם
בטח שלא! מערכת הקירור היא מערכת סגורה שבה לא אמור להיעלם אפילו מיל של מיים.

את מי הקירור אני אמור למלא לתוך מיכל העיבוי או לתוך הרדיאטור עצמו דרך המכסה המתכתי?

-MaoR-

חבל שפתחת שלשה שרשורים סביב אותה בעיה, אם מישהו בעתיד ייתקל בבעיה דומה לא בטוח שהוא יצליח לחבר את כל המידע

שאתה מקבל כרגע מחברי הפורום

 

דווקא להפך.. לא?

אני פותח אשכול עם כותרת עניינית ומקבל תשובות.

להבדיל מאשכולות קודמים שפתחתי שמתייחסים בעקיפין לשאלה ששאלתי באשכול הזה.

בחלק מהאשכולות שפתחתי לא מופיעה בכלל השאלה הנוספת ששאלתי בהמשך האשכול.

לכן אני נאלץ לפתוח אשכולות נוספים עם כותרת עניינית לאותה שאלה ספציפית שיש לי.

גם מענה מהיר יותר וענייני יותר וגם יותר מסודר לחיפוש עתידי.

פורסם

אתה תבדוק תמיד מתחת למיכסה הרדיאטור המתכתי שהמנוע קק כמובן. אתה לוחץ עליו מעט ואז מסובב חצי סיבוב והוא ניפתח. מיפלס המים אמור להיות עד למעלה. מבחינת מיכל העיבוי אתה יכול לבדוק בו מיים רק כאשר בוודאות לא תהיה לך נזילה.

פורסם
אתה תבדוק תמיד מתחת למיכסה הרדיאטור המתכתי שהמנוע קק כמובן. אתה לוחץ עליו מעט ואז מסובב חצי סיבוב והוא ניפתח. מיפלס המים אמור להיות עד למעלה. מבחינת מיכל העיבוי אתה יכול לבדוק בו מיים רק כאשר בוודאות לא תהיה לך נזילה.

אוקיי, אני שואל לגבי מילוי אבל. איפה נהוג למלא מי קירור?

דרך מכסה הרדיאטור או דרך מיכל העיבוי?

פורסם

הרדיאטור משלים ממיכל העבוי במידה וחסר לו כך שבטח משלימים וממלאים למיכל העיבוי. ברגע שמיכל העיבוי יהיה ריק ממים הסיכוי שיהיה חסר ברידאטור הוא גבוה ותצטרך תחילה להשלים בו.

×
×
  • תוכן חדש...