Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב ליסינג לשעבר, בערך 135000 ק"מ.

מזה כמה שבועות, מופיעה תקלה Acceleration Reduced פעם ב 3-4 ימים, לפעמים כמה דקות

לפעמים כמה שעות ואז נעלמת. לא שמתי לב לשינוי בהתנהגות המנוע, אולי רק פעם פעמיים נדמה לי שהיה

קושי בהאצה.

 

הבעייה שבד"כ התקלה לא מופיעה, ואני לא יכול לחזות מתי תופיע פתאום.

האם במוסך יכולים לאתר תקלה כזו אם לא נדלקת באותו רגע, כלומר לקרוא מהמחשב היסטוריה של תקלות?

 

בנוסף בימים האחרונים יש תקלה אחרת שהמנוע לא מניע בהילוך P, אלא רק לאחר שאני מעביר ל N.

במצב זה הסטרטר לא עובד בכלל. לפעמים האימובילייזר גם לא מצפצף אחרי הכנסת הקוד.

בימים האחרונים יותר ויותר קשה להתניע - צריך לשחק כמה פעמים, להעביר מ P ל N וחזרה עד שהוא מסכים להניע.

גם הבעייה הזו לא קורה תמיד. לפעמים הוא מניע מיד בלי בעייה ואני לא מצליח להבין למה זה קורה רק לפעמים.

פורסם
נתקלתי כבר במצבים כאלה שזה היה קשור למצבר, בן כמה המצבר ?

האמת אני לא יודע, קניתי את האוטו לא מזמן.

אבל לא נראה לי סביר כי האוטו מניע פעמים רבות ללא בעייה.

פורסם

בדוק מגעים של המצבר ובאיזור, אולי גם משהו ישתחרר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...