Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

אבי היקר בדיוק החליף את הרכב.

לאור העובדה שהוא מבוגר ומבוגרי על כביש הם... מבוגרים על כביש.

הצעתי לו להתקין מערכת שכזו.

 

וכאן המקום לשאול איזו עדיפה? (הבנתי שישנן שתי סוגים)

עלויות ומתקין מומלץ?

 

בברכת יום נעים,

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבוגרים על הכביש הם נהגים בעלי ניסיון רב ונוהגים בהתאם ליכולת שלהם ואינם מהווים סכנה יותר מאשר נהג צעיר.

ועדיף לא להתקין ברכבם מערכות אשר מצפצפות/מרעישות.

איזה כייף לי :)

פורסם

האם הוא רכש רכב חדש ? כי היום רוב היבואנים מוסיפים את המערכת כאופציה כמו שאר התוספות ‚ מעבר לבטיחות של המערכת ‚יש גם את עיניין הביטוח המוזל לרכב שכולל מערכת כזאת .

:fadein:
פורסם

מניסיון שלי עם המערכת, לא כל כך שימושית .

הרבה פעמים התראות שווא, ובנוסף אני לא הכי מת על התקנות מקומיות .

Audi A3 8L

פורסם
מבוגרים על הכביש הם נהגים בעלי ניסיון רב ונוהגים בהתאם ליכולת שלהם ואינם מהווים סכנה יותר מאשר נהג צעיר.

 

אתה חותם על זה?

אני לא הייתי ממהר לצאת עם קביעה כזאת.

 

לגבי מוביליי, אל תנסה ליצור איתם קשר במייל כי לא תקבל מענה..

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מבוגרים על הכביש הם נהגים בעלי ניסיון רב ונוהגים בהתאם ליכולת שלהם ואינם מהווים סכנה יותר מאשר נהג צעיר.

ועדיף לא להתקין ברכבם מערכות אשר מצפצפות/מרעישות.

 

מרק10 - בהתחשב בטבען של ההודעות שלך שבהן נתקלתי לא מעט עד היום (ודעתי עליהם הייתה חיובית) הפתעת אותי.

יחד עם זאת אני מעריך את דעתך ומודה לך עליה.

וברשותך אני אשאיר את הבחירה של האם להתקין מצפצפי דרך בידי אבי היקר והאהוב. :)

 

אשמח לשמוע על הדגמים הספציפיים במידה ומישהו מכם.מכן יודע. יודעת.

 

הרכב לא חדש מהחברה הוא שנת 2009.

 

כן, גם אני לא משוגע על התקנות מקומיות - אבל אני פחות משוגע על אפקט ה״ניקור״ שמתרחש לו פה ושם באנשים בני 70 פלוס :)

 

בכל מקרה, תודה רבה עד כה.

אך אני מרגיש כי טרם קיבלתי דעה קונקרטית בנוגע לשאלותי לכן אחזור עליהן:

 

דגם - האם אחד יעיל מקודמו?

מחיר במידה ומישהו התקין ויבחר לחלוק את המחיר ששילם.

 

תודה,

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

מעבר לגיל מסוים הסיכון להיות מעורב בתאונה הולך ומטפס.

ככלל - קבוצות הסיכון הם נהגים עד גיל 24 (בעיקר גברים) ומעל גיל 80.

כמובן שברמה האישית זה מאוד תלוי בבעיות בריאות ספציפיות ובתרופות השונות.

 

דווקא אנשים מבוגרים - אשר אצל רובם הקושי על הכביש לא נובע מפזיזות אלא מליקויים חושיים או זמני תגובה לקויים (עקב גיל/מחלות/תרופות), עשויים להנות ממערכות כגון מובילאיי, מערכות BLIS וכד'.

 

וד"א - גם אני אשמח לשמוע לגבי המערכות, הזמינות והמחיר שלהן. אני רוצה להתקין משהו כזה ברכב המשפחתי הגדול שאנחנו כנראה נרכוש בעוד חודשים מספר.

פורסם
בוקר טוב,

 

אבי היקר בדיוק החליף את הרכב.

לאור העובדה שהוא מבוגר ומבוגרי על כביש הם... מבוגרים על כביש.

הצעתי לו להתקין מערכת שכזו.

 

טל

 

אתה חותם על זה? - חותם ביד רועדת...

אני לא הייתי ממהר לצאת עם קביעה כזאת.

וקודמי לא יצא בקביעה עם רמז עבה שלא משאיר לדמיון שלנו הרבה.

איזה כייף לי :)

פורסם

דווקא אנשים מבוגרים - אשר אצל רובם הקושי על הכביש לא נובע מפזיזות אלא מליקויים חושיים או זמני תגובה לקויים (עקב גיל/מחלות/תרופות), עשויים להנות ממערכות כגון מובילאיי, מערכות BLIS וכד'.

מי שנוטל תרופות אשר עלולות להשפיע על עירנות וחדות החושים בזמן הנהיגה רצוי שיעשה חושבים לפני שהוא אוחז בהגה. בזמנו קראתי מאמר על מבוגרים בגיל השלישי בעלי בריאות תקינה מעל גיל 80 ורמת הסיכון שלהם לעצמם ולסביבה שהיא לא שונה מכול שכבת גיל אחרת.

איזה כייף לי :)

פורסם

1 = 1 = 1

 

זה מה שאני ראיתי וכתבתי. ועל כן ״הצעתי״ לאבי להתקין מערכת כזו.

היות ואני הצעתי - חובת ההוכחה והנימוק עליי.

 

יחד עם זאת doc slow ניסח זאת היטב.

 

מרק10, בשמחה אגלה שאני היקר עבר זה עתה את גיל 70, וכפי שרמזתי קודם הגיל והבריאות עושים את שלהם.

ולי יצא לראות אותי מנקר לפעמים ברמזור ( מקרה פחות מזיק) אך אני חרד למקרה שבו זה יקרה בזמן תנועת הרכב.

 

הרכב הינו טרנספורטר עמוסה בכל טוב של כלי עבודה.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

לפי ה-IIHS

Per mile traveled, fatal crash rates increase noticeably starting at age 70-74 and are highest among drivers 85 and older. The increased fatal crash risk among older drivers is largely due to their increased susceptibility to injury, particularly chest injuries, and medical complications, rather than an increased tendency to get into crashes. 2

 

לפי מכון RAND

The study finds that, on the whole, drivers 65 and older are just 16 percent likelier than adult drivers to cause an accident.

אבל נתון זה הוא לפני שיקלול הקילומטרז' הנמוך יותר של נהגים מבוגרים.

בנוסף - נהג מבוגר אשר מעורב בתאונה, סיכויו להפצע קשה או לההרג גבוהים יותר משל אדם צעיר.

פורסם
מי שנוטל תרופות אשר עלולות להשפיע על עירנות וחדות החושים בזמן הנהיגה רצוי שיעשה חושבים לפני שהוא אוחז בהגה.

 

לתגובה הזו יותר מציפיתי :)

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים


×
×
  • תוכן חדש...