Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלכוהוליסט שמחלק הוראות? טוב אחי.

לעניינינו - אני חושב שהמערכות האלה די גרועות, ומצפצפות סתם ברמה שאבא שלך יתעצבן ויכבה אותה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה, גם לך אחי :)

 

חוששתני שגם דעתך מוערכת ככל שתהייה.

לא עונה על השאלה שלי.

 

מכיר דגם ויש לך דעה ו/או מחיר עליו? אנא הגב?

 

במידה ולא תודה על דעתך, אך היא אני תורמת לדיון הנוכחי.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
1 = 1 = 1

 

זה מה שאני ראיתי וכתבתי. ועל כן ״הצעתי״ לאבי להתקין מערכת כזו.

היות ואני הצעתי - חובת ההוכחה והנימוק עליי.

 

יחד עם זאת doc slow ניסח זאת היטב.

 

מרק10, בשמחה אגלה שאני היקר עבר זה עתה את גיל 70, וכפי שרמזתי קודם הגיל והבריאות עושים את שלהם.

ולי יצא לראות אותי מנקר לפעמים ברמזור ( מקרה פחות מזיק) אך אני חרד למקרה שבו זה יקרה בזמן תנועת הרכב.

 

הרכב הינו טרנספורטר עמוסה בכל טוב של כלי עבודה.

חפש וחקור את אביך למה הוא מנקר לפעמים ברמזור. לצערי, אני מכיר מקרוב את נושא הטיפול בהורים מזדקנים, לפעמים צריך להכניס את האף עמוק לבעיות הרפואיות שלהם וצורת הטיפול והכדורים שהם נוטלים מכיוון שלא תמיד הם מבינים את המשמעות של הטיפול או/גם לא מבינים את הנחיות הרופאים בצורה נכונה.

 

אני לא מאמין שהמערכות האלה יעילות לאנשים בגילו של אביך.

 

אני רק מנסה לעזור אז מצ'טער אם זה לא במקום.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי אותה כבר שנה לא מוותר עליה.

אם לכולם היו אותה היו נמנעות הרבה תאונות חזית אחור,

 

לפי דעתי יש חברות ביטוח שנותנות הנחה למי שמותקן מוביל איי

פורסם

אני רוצה להאמין שהכל פה נאמר ברוח טובה וברצון אמיתי לעזור (זו הסיבה שאני כותב פה)

לצערי המצב הרפואי אינו בר שינוי - וגם לא הגיל המופלג

 

יהיה טוב, והעיקר שנמשיך לחייך

תודה על הדעה הכנה ועל הדאגה הכנה! (אילו היית מכיר את אבי - היית מבין שישנם מליון סיבות לאהוב אותו, הוא באמת אדם יחודי ונפלא)

 

ערב טוב,

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
כולם ניו מומחים לזקנים וכו'.

חכם חלפון, תתפלא אבל יש פה גם מומחים לזקנים.

 

יש לי אותה כבר שנה לא מוותר עליה.

אתה יכול לפרט יותר? ההתקנה ברכב הפרטי שלך (לא ליסינג או רכב חברה)? כמה עלה?

פורסם
שימו לב שאף אחד עדיין לא ענה לעניין, דגמים ומחירים.

כולם ניו מומחים לזקנים וכו'.

אולי תתחילולענות על השלה, או תשתק?

אף אחד לא נעשה מומחה לזקנים אבל לחלקנו יש ניסיון בטיפול בהורים זקנים.

לשתוק ? למה מי אתה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

המערכת מותקנת אצלי ברכב (ליסינג). מספר פרטים ע"פ ניסיון אישי של למעלה משנה.

ישנן 2 סוגי התרעות:

1. התרעות בשל נורמת נהיגה לקויה או חוסר ערונות:

- מעבר נתיב ללא איתות

- אי שמירת מרחק

ההתרעות האלה חוזרות על עצמן המון ובייחוד בתוך העיר. לפני כל כיכר כאשר שני נתיבים משתלבים לנתיב יחיד אני מקבל התרעה קבועה.

ההתרעות חוזורת על עצמן שוב ושוב כך שאני התחלתי להתעלם מהן.

הייתי מוותר על ההתרעות האלה (אני מניח שניתן לקנפג את המערכת).

2. התרעות "חירום": סוג שונה של התרעה בעצמה גבוהה יותר

- קפיצה של הולך רגל לנתיב.

- צמצום המרחק עם הרכב שנמצא לפנים במהירות גבוהה וללא לחיצה על הבלם - התנגשות ודאית עלולה להתרחש.

אלו התרעות חשובות שאני שמח שהן זמינות עבורי.

 

לסיכום: מי שמקפיד להימנע משיחות טלפון\לשחק בוויז\ לחפש שיר במולטימדיה ומתרכז אך ורק בנהיגה המערכת מיותרת.

למי שיש המון הסחות דעת בזמן הנהיגה כולל בעיה של ערנות, המערכת מומלצת בתנאי שיתבצע כיול

והתאמה של רגישות המערכת.

 

לגבי עלויות: קיבלנו הצעה במקום העבודה להתקין את המערכת על הרכבים הפרטיים בעלות של 3000 שקל.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

לי יש את המערכת מותקנת ברכב ליסינג (ככה זה הגיע).

אני מכבה אותה בתחילת כל נסיעה.

לטעמי הרעיון טוב, הביצוע פחות וזה די מעצבן.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

יש מובילאיי שמותקן ברכב סיור שאני עובד בו ולפעמים אני מגיע למצב שאני מכבה אותו כי הוא לא מכויל לדעתי וסתם מצפצף לפעמים, בסוזוקי אצלי גם מותקן מובילאיי וזה עולם אחר לגמריי, יש לי קטע של DAYDREAMING לעיתים רחוקות אבל קרה לי מקרה כזה ולא שמתי לב לרכב שבלם לפני אם המערכת לא הייתה מתריעה לא בטוח שהייתי יוצא מזה בריא ושלם.

לדעתי התקנה של זה לא תזיק אבל אם היא לא מכוילת ומכוונת היטב אז היא תציק.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

היא לא עלתה לי גרוש כי מובילאיי מגיעה כחלק מהאיבזור של הסוזוקי סוויפט, לצערי אין לי מחירים לתת לך

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)


×
×
  • תוכן חדש...